Správa železnic vypsala tendr na rekonstrukci nádražní budovy Sokolnice-Telnice

Nádražní budova Sokolnice-Telnice po rekonstrukci, vizualizace. Pramen: Správa železnicNádražní budova Sokolnice-Telnice po rekonstrukci, vizualizace. Pramen: Správa železnic

Práce za 68 milionů by měly probíhat od letošního července do listopadu příštího roku.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel P.

Spravit nádražní budovu je sice pěkné, ale taky by to chtělo modernizovat/přestavět nástupiště a technologie. V Sokolnicích jsou jen dvě dopravní koleje s nástupišti, takže při obratech souprav nejde operativně přesunout křižování osobáků při problémech. Krom toho, třetí kolej s nástupištěm je nutná, pokud má být v budoucnu takt 15 minut (potom totiž bude jedna souprava obracet a další dvě křižovat pravidelně). Druhá věc je, že v místě přechodů přes koleje je nástupiště ve výšce 0 mm nad TK, takže když se „dobře“ trefí dveře na ř. 560, tak člověk šplhá přes metr nahoru nebo dolů. No a stavědla a… Číst vice »

Paveldacicky

Si při čtení obdobných článků,kde a jakou nádražní budovu čeká obnova,vždy povzdechnu v naději, že snad taky někdy dojde na budovu u nás ve Velešíně,která je též na koridoru.Bohužel trochu bokem.Z dálky svítí krásné bíle,ale z blízka je její stav místy až havarijní.Též by se jí šiknul nový kabátek.

Jiří Kocurek

V článku je chybně uvedeno č. trati 260, Sokolnice-Telnice jsou na trati č. 300.

Jiří Kocurek

Ups, kdy tohle změnili?

Martin

To je šototragédie, co?

PepaM

Pan Kocourek se normálně zeptal, proč hned takový tón?

Alibaba

Od JŘ 2020.

Mychal

V článku je skutečně chybka. Trať 260 je trať Česká Třebová – Brno – Vyškov na Moravě. Trať Brno – Přerov má číslo 300.

Douda

Ono hádat se „do krve“ o čísle trati podle KJŘ je ošidné …. některé fyzické úseky spadají pod více tratí dle tohoto členění.
Ale rozumím, že toto fórum se nejvíce blíží „občanskému“, tedy se tu nezažilo číslování dle TTP nebo dle M12

Petr Novák

No zrovna tady v tom ale SŽ udělala docela bordel. Vyškov je najednou na dvou tratích, na trati 260 v úseku Brno hl. n. – Vyškov je poznámka „viz trať 300“ a jako by to samo o sobě nestačilo, tak některé vlaky z trati 300 jezdí i po trati 340 LOL

Alibaba

Tak ony přesuny „tratí“ mezi různýma tabulkama je pro prostou přehlednost a sleduje zpravidla směrování linek.
Je to jen číslování pro JŘ, sice už hodně zažité, ale občas se měnící.
SŽ má vlastní interní číslování, viz Duda, které se tak často nemění. TTP je dopravní členění, M12 je stavební členění. Pokud by jste chtěl vidět základní mapu podle M12 tak jsem ji viděl vyvěšenou v Kolíně vedle nádražních toalet. Pro číslování podle TTP je tady u zdroje: https://provoz.spravazeleznic.cz/Portal/ViewArticle.aspx?oid=594598