Správa železnic vybrala projektanta dvoumiliardové modernizace trati do Sušice
Nádraží Sušice, motorový vůz Stadler RS1 společnosti GW Train Regio. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Z 12 přejezdů bude pět zrušeno. Součástí prací bude také oprava výpravní budovy ve stanici Žichovice.
Ježíš za ty dvě miliardy to ani nebude opravené celé a na ETCS jenom příprava, tak jo, no… Otevřete okna, jdeme házet peníze…
Na té trati jsou mnohem horší úseky které stojí za opravu.
Které úseky? A jaký je jejich význam v porovnání s úsekem Babín – Sušice?
Předražené, polovičaté, nic neřešící, s malou přidanou hodnotou. Nechápu, jak blbé betonové nástupiště může stát víc jak stejně dlouhý most na silnici 1.třídy…
A dál???
Některé úseky tratě jsou ve stavu zoufale volajícím po rekonstrukci, ale hlavně to tedy bude o vytrhání kolejí ve stanicích a jejich přeměně na výhybny (viz 194), stavbě vysokých peronů s centrálními přechody a opravě jedné staniční budovy. Elektrizace (cca 250 mega), spojka u Babína umožňující vyhnout se úvrati (max 100 mega) ani prodloužení do centra Sušice (cca 200 mega) nikde. Za dvě miliardy teda fakt nic moc.
Toho prodloužení do Sušice je škoda. A o úvrati v Babíně ani nemluvě.
Třeba tomu prodloužení trati od nádraží za Tesco/ Lidl brání vlastnické vztahy k pozemkům.
Koukal jsem do mapy a jedna polní cesta v sympatickém oblouku za silem tam vypadá jako pozůstatek tělesa bývalé vlečky ze směru od Hrádku/ Klatov. Měl by někdo místní k této domněnce nějaké informace?
https://mapy.com/cs/zakladni?l=0&q=susice&source=pubt&id=15212950&ds=2&x=13.5338556&y=49.2450420&z=17
Vlastnické vztahy tam nebrání. Vlečku provozuje Jihozápadní dřevařská a.s., ale šlo by to vést i mimo její pozemky. Ta polní cesta asi vlečkou nebyla. Když si pustíte vrstevnice, tak pokračování k Hrádku by muselo jít v zářezu, který tam není.