Správa železnic opravuje trať v Praze po sesuvu, přes den končí vlaky na Veleslavíně
Sesuv zeminy a zdi na trať Praha - Kladno v Praze 6 u ulice U Dráhy. Foto: Správa železnic
Práce nejdou kvůli hluku provádět v noci.
Práce nejdou kvůli hluku provádět v noci.
Už opravdu ničemu nerozumím.. Provádění prací na veřejně prospěšné stavbě vzniklá mimořádnou situací se opravuje 9-15h mi přijde jako legrace k zamyšlení. Opravdu je to z důvodů hluku???
Tak jak je možné, že čistící stroje jezdí na Praze 7 již od 6:30 a dělají denně neskutečný kraval když leští chodníky nejen od pejskařů.
Zřejmě čistota má pro Prahu větší význam než velice vytížená trať 120
Divím se, že se u nás ještě nedrží polední klid…
Přestávku na ranní a odpolední špičku bych docela chápal, ale co brání práci po odpolední špičce?
A z Masaryčky do Dejvic se nejezdí proč?
Asi v domnění, že je k dispozici náhradní doprava (linka 26).
Kdo by jezdil vlakem z Masaryčky do Dejvic a tam přestupoval na metro na Veleslavín?
Proč by tam musel přestupovat? Jezdím jen do Dejvic. Tramvaj jede dvakrát tak dlouho než to trvá vlaku…
To už ani havarijní opravy se nesmí dělat v noci?
Nesmí, když to Praha 6 nepovolí.
Havarijní práce se musí povolit? Pokud by byla zasypána silnice, tak sanitka může oklikou nebo počkat na pracovní den poledne?
Pochopil bych, kdyby se pracovalo od 9 do 3 z toho důvodu, že to je mimo ranní a odpolední špičku. Ale pak si klidně můžou dát od pěti do devíti další kolo.
Jakože v pět odpoledne skončí špička? Reálně spíš po šesté hodině a vylučovat to zase na nějaké tři hodiny to se toho reálně moče neudělá.
Po 15. hodině je v Dejvicích noc?
Ne, ani to z článku nevyplývá.
V Dejvicích ne, ale na Správě železnic mají tou dobou půlnoc.
A v 9 h je snad noc ? 🙂
Hele, to ráno ještě beru, sám si rád přispím a vadí mi, když začnou rambajzit sbíječky v 7 ráno. Ale jinak je ta 6h pracovní doba docela luxus, teda, z toho ještě hodina padne na oběd.
Hodina na přesun na stavbu, hodina zpět. Je to strašný, s tímhle přístupem fakt nebude železnici nikdo brát vážně jako „dopravní mód budoucnosti“, ale jen jako muzeum, volnočasovou aktivitu, kde se na čas a kvalitu služby nehledí.
Sesuv zeminy je opravován sbíječkami? 😮
Když je šutr moc velký, tak se rozbije na menší. A je-li opěrná zeď vyvalená, tak platí totéž.
Ne, ale po 15. hodině se na trať vracejí vlaky. A za provozu to opravdu opravovat nejde.
A v noci?
Ne jen jezdí vlaky…