Správa železnic čeká s kolaudací mostu přes Orlík na verdikt o mostu starém

Nový železniční most přes Orlíkb těsném sousedství starého. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářNový železniční most přes Orlíkb těsném sousedství starého. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Projektová dokumentace počítá s ubouráním starých pilířů až na úroveň 0,5 metru nad dno nádrže.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Antonín Prokop

Ač nerad. Dám příklad z východu- Tam je těch nepoužívaných mostů hodně… Mají zkušenost z války… Tady když v 45 roce se utíkalo na západ tak těch mostů přes Vltavu moc nebylo a odsud není. Tak bourejte, bourejte a Vaše děti se dočkají . Zachování těch v Praze stálo hodně životů a co se dělo u Podolska to se z poloviny dodnes neví……V podřezávání vlastní větve je tento státní sytstém docela výkonný. Jen si hrábnout na tu zakázku na demolici…

Caprad

Proč to SŽ řeší? Ať starý most prostě neudržuje, a pokud někdo bude mít kecy tak ať SŽ naféra řekne že oni ten most chtějí dole a tak nebudou dělat nic, čím by prodlužovali jeho životnost.

Alibaba

Protože ho má ve správě a nějak za něj odpovídá. Až ho přepíšou na ministerstvo kultury, tak to SŽ asi přestane řešit, nový most ve zkušebním provozu těch 100 let by mohl vydržet.

Adam Ř

A pak se postaví třetí do sady, jen je potřeba vybrat zda má být vedle původního nebo vedle současného

Lukáš Chytil

Protože tohle je protizákonné jednání a kdyby se nedej bože někomu něco stalo, tak i s trestněprávní dohrou a do toho se nikomu nechce.

N.N.

Ze zákona povinnost udržovat stavbu, aby neohrožovala okolí. Někde se to dá vyřešit oplocením, ale most nad plavební dráhou?

Antonín Prokop

Dá se plot pod něj aby to nepadalo do plavební dráhy. Nejlépe ho přidělat na ten most. A zábradlí jako na těch peronech by taky neuškodilo.