Spor z metra je už i na stavbách dálnic. Vítězství Eurovie v soutěži na tunel Homole napadl Metrostav
Vizualizace východního portálu tunelu Homole na D35. Foto: ŘSD
Rozdíl v ceně nabídek obou sdružení je minimální.
Rozdíl v ceně nabídek obou sdružení je minimální.
ŘSD může podepsat smlouvu se zhotovitelem, pokud mu to ÚOHS nebo NKÚ nezakázaly.
Zákaz pro ŘSD podepsat smlouvu na tunel Homole by se teoreticky dal obejít tím, že by ji místo něj podepsal prostý plně svéprávný trestně bezúhonný občan ČR, který nemá s tímto tendrem vůbec nic společného.
MTS bych neprudil, ale tyhle poslané obstrukce nemají smysl škodí všem. Ta D11 s Poláky se pouze zdržuje, nakonec to zaplatíme všichni a z balíku peněz se zbytečně postaví méně. Mají poctivě soutěžit a pak stavět, nic víc nic míň. Na obstrukce doplatí nakonec všichni Eurovia i MTS a hlavně všichni občané. Nevím co na tom nechápou. Nám hlavně ujíždí celkově v hodně oblastech vlak, kde kdo se proti něčemu postaví a to pak stojí … Okolní země to tak nemají . MV
Zase tak bych MTS neprudil. Co jsem slysel, tak ma Eurovia v nabídce hodne nejasnosti a uvedla lidi s nepravdivymi zkusenostmi. Taky pry opravovali a doplnovali technicke reseni, coz se nesmi. Proste tu v zivote zadny tunel nepostavili a nemaji na to lidi. Ale uvidime jak to dopadne.
jojo kokoti z Metrostavu odsouzená firma si udělá dceřinku a bude prudit co to pude.Kompletně je plně zakázat.
Jak to myslite? Jak moc plne? Treba tech nekolik tisic zamestnancu dostane dozivotni zakaz cinnosti? Nebo jen ve stavebnictvi? Vite ze ten cely koncern tu dela cca 50 mld vykonu a plati nezanedbatelne dane? Souteze se samozrejme zucastni neodsouzena firma z koncernu a navic ve sdruzeni s nemeckou firmou.
Já bych na ně tak přísný nebyl, ale na druhou stranu uznejte, že založením dceřinné společnosti z toho vyšli nějak moc lacino. Upláceli? Upláceli. Tak by měl nějaký postih přijít.
Tady je za mě vidět česká nátura, prostě pruda, když né já tak ty taky ne. Vidíme to v politice, na úřadech, v autě na silnici…. Omluvám se, že to je pro někoho mimo stavebnictví, ale na stavbách v ČR tu zkušenost s mám taky. Český TDI má úplně jiný způsob práce než zahraniční, ten český je často umanutý a nekonstruktivní. Nechci opravdu paušalizovat, ale moje zkušenosti jsou takové. Pokud si to jako společnost neuvědomuje, tak půjdeme do kopru. MV
Chudáci obyvatelé Stradouně, stali se rukojmími souboje o metro, kterým se asi příliš často nesvezou…
Stačí postavit původně plánovaný sjezd před tunelem a obyvatelé Stradouně budou v poho. Ale na ŘSD se zase nekdo zamyslel….
Zakázat ty námitky by nebyla správná cesta, ale mohlo by se uzákonit, že musí padnout rozhodnutí do 30 dnů. Tyhle odklady staveb jsou zbytečné. Nevím, jestli i na dohady u výběrových řízení pamatuje nový stavební zákon.
Ale notak, minimální doba kterou se s tím mají patlat stanovená není, pokud si ty argumenty dokáží namazat na chleba za 10 minut, tak jim v tom nic nebrání.
Lidé v Metrostavu se už opravdu dočista zbláznili. Tohle jenom dokresluje jejich odvolání vůči tendru na D3, který sami vyhráli a odvolání na D11, které stojí na vodě víc než stál Ježíš. Mimochodem, projekt na Sorošku byl zrušen pro nedostatek peněz a obecně nízkou prioritu, kvalita projektu s tím neměla nic společné. Soudím, že tohle bude taky kompletně na vodě. Jinak vtipné je, že pokud někeré firmy u nás paralyzují velké stavby, a do krve se odvolávají a soudí, tak jsou to téměr výhradně Metrostav a Eurovia. Metrostav, který je právomocně odsouzen a jenom díky zázraku a extrémnímu formalismu úřadů… Číst vice »
Soudnost nepotřebují, mají kapříky v rybníce.
Jinak by jeden musel celou dálnici na své náklady opravit a druhý se nemohl účastnit VŘ.
Koho jsme si zvolili, toho máme.
Soroška byla zrušená jen kvůli odchodu Maďarů z vlády severního Balkánu, kdyby byl ministrem dopravy nadále Ersék Arpád tak už dávno stojí.
To je jen castecna pravda. Ta soutez na zhotovitele normalne bezela, ale byly tam stovky dotazu na technicke reseni toho tunelu a zadavatel tu soutez zrusil i s oduvodnenim, ze ten tunel nelze realizovat podle navrzeneho projektu…
Vážení redaktoři. Poprosil bych možnost přidávání obrázkových menů do komentářů. Stačí jen jednoho a to mlácení hlavou do zdi. Děkuji.
Být ministr nebo někdo známější, udělám Metrostavu takovou veřejnou „reklamu“, že se z toho po*ere.
To ministr fakt udělat nemůže.
To uz tady jednou bylo – nejaky stava a diag human, chcete opakovat?
Nebo Tilia. Pak se musel ministr omlouvat, že paní není ani covidní, ani gramlavá.
Jedna věc je něco zakdákat anonymě v diskuzi a druhá věc je zakdákat něco jako ministr a v případě lži čelit trestnímu stíhání za pomluvu.
Spíš mě trochu mrzí, že když někdo takhle státu dělá naschváli, že pak nemůže mít na základě anonymního udání každý měsíc návštěvu z finančáku, bezpečnosti práce, hygieny apod. …
To jsou praktiky, které zavedl do státní správy bývalý ministerský předseda. Kdo se mu znelíbil měl peklo. Co kdyby si stát zasedl na Vás, jak by se Vám to líbilo?
To jsou taky praktiky z 90. let a předtím je provozovala StB. Jedná se o vydírání.
Chlapci se budou ještě chvíli přeměřovat, pak by se mohli sejít někde u pohárku a dohodnut se, že tohle nemá cenu a svět se vrátí do starých kolejí, kde si každý ukousne své sousto.
chcete aby uzavřeli kartelovou dohodu?
Ne; stačí, když budou respektovat výsledky výběrových řízení, nebudou napad vítězství konkurentů.
To nejde, protože jeden nejmenovaný ředitel má hodně rád slovo JÁ.
Z Metrostavu se pomalu stávají nový Děti Země nebo Voda z Tetčic.
takže odtud vál celou dobu vítr?
Já jim fandím, protože díky takovémuto chování se snad politici chytnou za nos a změní zákony.
Každej přece ví, že nejlepší tunelář je Metrostav.
Bohužel jen v přeneseném významu…