Soud zrušil rozhodnutí o umístění objektů na D49, může to zdržet její otevření
Stavba D49 Hulín - Fryšták. Pramen: ŘSD
Žalobu podaly spolky Děti Země a Egeria. Na objektech s pravomocným povolením bude stavba pokračovat.
Pokud jsou děti Země zásadně proti všemu co je ku prospěchu ať jdou do…… Oni nenakupuji nepoužívají elektrické zařízení vše souvisí se vším
Ještě jsem si neuzavřel závěr jestli je Patrik proti všemu, nebo jenom proti všemu užitečnému… z praktického hlediska mezi tím není moc rozdíl, ale docela by mě zajímalo zda si je vnitřně vědomý toho že škodí…
Dokud se nezmění ten nános špatných napsaných zákonů, které umožnují zanedbatelné menšině brzdit, ničit, parazitovat a znehodnocovat dílo a vůli většiny, tak je vše marné. Platí to všeobecně.
Proč jsem si jen vybavil jednu starou reklamu: až to budu natírat příště, vy už tady nebudete….. Tak to s dopravou ve Zlínském kraji prostě máme.
Celý případ dálnice D49 a rozhovory s aktéry (včetně p. Patrika z Dětí Země) je hezky ukázán v nedávném díle pořadu Bilance (ČT).
https://www.ceskatelevize.cz/porady/14021364946-bilance/224452801250002/
Děti země, skupina ideologických extremistů.
Pokud vyhrávají soudy, tak asi těžko.
Proč ne? To že někdo vyhrává soudy automaticky neznamená že jedná „správně“, prostě jen může mít dobrého právníka, anedo slabou protistranu… těch možností je víc.
To, že vyhrají tak jeden soud z dvaceti a to ještě jen díky nedokonalým zákonům, hovoří za vše. Marně přemýšlím, jestli vůbec někdy nastala situace, že by se o DZ mezi lidmi říkalo, že udělali něco opravdu užitečného pro ochranu přírody. Je to smutné, ale bohužel je to tak.
Já chápu, že stát musí mít nějakou zpětnou vazbu při plánování dálnic, ale čeho je moc, toho je příliš. V Přerově, místo aby demonstrovali za stavbu obchvatu, aby lidem ulevil při inverzich, tak se chovali úplně opačně. Vůbec nerozumim tomu, že stát s nèma vyjednává. Tady asi něco smrdí. Já bych jim poradil aby se začali starat o to, kam zmizeli čmeláci, vrabci, proč už jsem v přírodě léta neviděl bažant atd.
To jste tak trochu střelil do vlastní nohy: před lety se u vrabců i bažantů říkalo, že na vině je zrovna silniční doprava: bažanti – fyzické rozkouskování krajiny rušnými silnicemi a méně klidných remízků, u vrabců to byl nízkofrekvenční hluk.
Já spíš nerozumím tomu, že takto triviální chyby se ve zpracování dokumentace objeví. Pokud se úřad řádně nevypořádá se všemi podmínkami z jiné dokumentace, tak co jiného soudu zbývá.
To že se to říkalo ještě neznamená bezpodmínečně že tomu tak je… rozkouskování krajiny silnicemi MOŽNÁ může být pravda (ovšem zajímavé že Patrik nebojuje o víc „zelených přechodů“ a propustků a estakád, ale raději (automaticky, jak sám přiznal v rozhovoru) proti všem dopravním stavbám. Rušení remízků nemá se silnicemi prakticky nic společného.
Ale houby, obyvatelé Přerova se naopak za dostavbu D1 doslova modlí. Kdo naopak dálnici, tvořící obchvat, dlouhé roky blokoval, byly Dluhonice (chtěly z toho něco vyrazit, navíc padlo několik domů) a samozřejmě princ Patrik. Jinak čmeláků a vrabců je vidět celkem dost a bažanti sídlí přímo na sídlišti, kde bydlím, tak to chce líp koukat.
Necekal jsem, ze uz zacatkem unora dostane plan, zprovoznit 118,1 km novych dálnic takovou trhlinu. Jsem zvedavy, co z toho cisla na konci roku zustane…
Ohledne D49 je to naprosto frustrujici situace, ta dalnice ma proste smulu.
Tak to není zdaleka sama… 😉
Podle toho, co je psáno v článku, ty dvě organizace pouze kontrolují a následně i reklamují neúplné, nebo nepřesné přenesení rozhodnutí z nějakého jednoho dokumentu do nějakého jiného druhého dokumentu a pouze chtějí, aby tam bylo vše a nedocházelo ke vzájemným diferencím.
Pokud někdo neumí, nebo nechce řádně zadministrovat závěry nějakého rozhodutí, tak si sám nadělá do vlastního hnízda a zadělává na další administrativní průtahy.
Myslím, že toto si soukromý investor v PPP ve vlastním zájmu ohlídá mnohem lépe.
On snad bude koncesionar PPP na nejake stavbe zajistovat stavebni povoleni?
Na projektu PPP asi ne, ale u projektů Design & Build si stavební povolení zajišťuje dodavatel. I když, že ta dokumentace bude kvalitnější, tak to bych se nesázel.
Takže ekoteroristům vadí více protihlukových stěn a čisticích zařízení u dálnice?
Evidentně boj do poslední kapky krve. Zajímalo by mě, co je skutečně důvodem bojkotu téhle stavby. To, že to není ochrana přírody dokázali mnohokrát.
Jestli ti zelení soudruzi nakonec nechtějí nějaké výpalné, aneb za vším hledej peníze.
S vyděrači se nejedná…
Zkuste si alespoň přečíst článek.
Ano, přesně tak, je v něm přesně vyjmenované, v čem úřady pochybily. Ale místní ultras hned mají jasno – prej ekoteroristi 🤮
A co jinýho Patrik je?
Myslím, že s pojmy ekoterorista a ekodementista je to z dob Klausů a Zemanů trochu pomotané…
Pomotanè to máš jenom ty
Jenom záminka ekoteroristů.
TEORETICKY jim (jestli tomu dobře rozumím) vadí to že přes ty čistící zařízení (odlučovače ropných produktů) neprojde všechna voda ale jen část. Prakticky jim vadí cokoliv co můžou napadnout (bohužel, tuto taktiku (napadat úplně všechno, cokoliv) přiznal Patrik v rozhovoru otevřeně).
Jeden takový docela výstižný názor zazněl v tom pořadu na ČT https://www.ceskatelevize.cz/porady/14021364946-bilance/224452801250002/
Zdražit stavbu natolik, že se ustoupí od stavby 😀