Soud prohlásil konkurz na zadlužené Jindřichohradecké místní dráhy

JHMD, poslední vlak do Obrataně (2. 10. 2022) před pauzou na neurčito. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářJHMD, poslední vlak do Obrataně (2. 10. 2022) před pauzou na neurčito. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Soud současně odvolal stávající insolvenční správkyni.

33 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Han van Meegeren

Co nestihly ČD dorazil súdruh Čajánek, … plechom pobitý.

filip

Já jsem se tam byl podívat, arciť už je to tak 4-5 let zpátky. Abych si mohl projet celou tu trať, tj., vlastně, Jindřichův Hradec – Nová Bystřice – Jindřichův Hradec – Obrataň – Jindřichův Hradec, tak jsem musel vyjet autem brzdy ráno (mám to relativně daleko), a i tak mi to zabralo prakticky celý den. Jako turistická atrakce asi dobrý, já zase takový koloťuk nejsem, mne to zajímalo spíš jako artefakt, to za prvé, a pak taky, kdo těmi běžnými vlaky, vlastně, jezdí. takže jsem si tam dojel v úterý v úřední den mimo saisonu – logicky. Ten jízdní… Číst vice »

Martin

To muselo dát práce sepsat takový cancy o ničem.

Martin

Pro mínusáře: já jsem jednou jel na fotbal. Jako né že bych byl nejaký míčopošuk, ale zajímalo mě to jako artefakt. No hrozný, jel jsem tam celej den, na hřišti samej fetišista do lesklých trenek a fanoušci samej blbec a charitoš, všichni úplně jiní než já…domu jsem přijel až o půlnoci a ještě se mi na přechodu pletli pod kola důchodci a slepice s kočárkama!…. Přesně takhle působí ta hromada nesourodých keců v původním příspěvku.

Aleš

Tento Váš komentář vlastně jen vypovídá o tom, že to tam vůbec neznáte. Nechápu, jak po tom, co jste tam byl JEDNOU, to můžete takto posuzovat. Neříkám, že měsíce mimo sezonu nebyly na Bystřické větvi slabší, ale nejde říct, že tím nikdo nejezdil…Co se týče tratě do Obrataně, tak ta byla celoročně hojně využívána, at už studenty, dojíždějících ze škol nebo lidí jezdících za prací. Vaše konstatování, že Vám retro přijde jako výraz nízkého sebevědomí? Co to je za blbost? K cestujícím v parních vlacích… nejel jste tím, jak to můžete hodnotit? Téměř každý letní den to jelo narvané, přijde… Číst vice »

Jenisej

Vsadím boty, že celá uzkokolejka se stane minulosti. Proč? Protože i kraj musí myslet ekonomicky a autobus je levnější a přesvědčí k indivindy dopravě vice lidí.

Hala D

Neznám autobusovou linku, kam by jezdili turisti z celé republiky. Až zvednou ceny šrotu/železa navrhněte zbourat petřínskou rozhlednu. Taky tam stojí neekonomicky.

VTT

Úzkokolejka se minulostí stát nemusí, ale s velkou praděpodobností se minulostí stane jakýkoliv provoz kromě turistické atrakce. Na bystřické větvi to už tak fungovalo a mohlo by dál, na obrataňské větvi by to mohly být v sezóně tak jeden – dva páry v celé trase a další třaba jen z JH do Kamenice n. L.
Obrataňská větev je sice míň atraktivní, než bystřická, ale zase je lépe dostupná z Prahy a okolí a Tábora, takže by si snad také nějaké turistické využití našla, i kdydž asi méně, než ta bystřická.

Profesor

Esteze tvoje zcestný myšlenky má podobně jen minimum lidí. Jinak by taky někoho napadlo zbourat hrady. Na co je udržovat když se z nich nevládne. Máme krajský úřady a jejich provoz je levnější než provoz hradu.

Martin

Kupuju nereko TUčko!

Jonáš

To jedině vykuchaný vrak. Poslední provozní nerekonstruované prodal Čajánek do Jekatěrinburgu

noerf

Rozprodej majetku bude zajímavý a objednátelé evidentně nemají zájem o celoroční provoz

Albert

Rozprodej majetku se určitě konat nebude. A objednatelé tvrdí opak 🙂

Ondra K.

Jihočeský kraj se několikrát vyjádřil, že má zájem maximálně o sezónní turistický provoz.

Kuba2

Jasně, a proto objednával celoroční dvouhodinu i na Bystřičce, kde pár let před tím jezdil jeden vlak denně jenom kvůli kontrole svršku.

zaosai

Tak to s tímto insolvečním správcem nevidím moc dobře.Viz Ústecká Setuza.

Svojsin

Do Obratane se nic vracet nemusí a KU v Jihlavě o to ani dvakrát nestojí.

Pája

Proč?

Kubrt

Vysočinský úsek je k ničemu.

Tomáš Záruba

No, z Černovic do Kamenice a potažmo do JH by to špatné nebylo. Ale ne hašišbedna, samozřejmě.

Kubrt

Já holt vidím smysl železnice někde jinde.

Ferda Vomáčka

Jo jo, měšťáci by nejraději vše zrušili. Pak se nedivme, že v tom kraji na rozhraní Vysočiny a Jihočeského kraje nechce nikdo žít. A vy s občasným turismem a utracením pár drobných to fakt nespasíte…

Svojsin

To už spíš Kamenice – JH.

Tomáš Záruba

To samozřejmě především, ale řeč byla o vysočinském úseku.

ABC

Do švestek

Gwann

Tesim se na detaily z ins rejstriku. Jmenovite, kdo hlasoval pro ing. Janosika

ABC

O tom kdo bude insolvenční správce se hlasuje?

Lord Pitzbudka

Za beznych okolnosti se insolvencni spravce dosazuje podle seznamu, hezky jeden po druhem, jak jdou v poradi.

Veritele (veritelsky vybor, predpokladam) ma moznost dosazeneho insolvencniho spravce odvolat a dosadit sveho. a na nem se musi veritele shodnout.

ABC

Výbor to může jen navrhnout. Ale rozhodnutí je na soudu.

Gwann

Správce se mimo první schůzi dá sundat jen pokud poruší povinnosti nebo ztratí způsobilost být správcem. A rozhoduje o tom soud, návrh ale může podat kterýkoliv ucastnij řízení nebo soudce tak činit i bez podnetu

Gwann

Veritelsky výbor nikoliv. A navíc jen na první schuzi

Lord Pitzbudka

Díky.

Gwann

Na první schůzi věřitelů se hlasuje o osobě insolvencniho správce. Soud pak obvykle potvrdí vuli schůze věřitelů. Původní správce je určen kolečkem při přihlášení úpadku, kdy nejprve soudce vyžádá od předsedy soudu určení osoby správce dle tohoto tzv kolecka