Soud potvrdil vyvlastnění pozemků u D3. Dálnice u Tábora by mohla být dokončena příští rok
Zúžená dálnice D3 u Tábora. Stav, který řidiči znali dlouhá léta. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Nejvyšší správní soud dospěl k závěru, že vyvlastnění je nezbytné, alternativní řešení neexistuje.
A fakt nejde postavit sjezd k areálu a nájezd přes exit 79? V tomhle mi to připadá, jako když se nějak nechce za každou cenu.
A takto funguje celej stát. Jedna velká žumpa. Nedivím se, že do tohoto bordelu nechce žádnej rozumnej přispívat na daních….
no a co se podivat do pelhrimova?
to je dost, terorista to tam blokoval,měl by ještě cvakat.
Někdo si něco řádně vybudoval a provozoval, má to zkolaudováno. A podle vás je terorista jen proto, že chce mít ke svému majetku cestu? Fakt? To, že stát nebyl schopen najít skoro dvacet let řešení, vám nevadí?
Kdybyste byl ve stejné situaci, tak byste byl také terorista?
Vážený pane, že stát udělal zcela jednoznačně chybu vám zřejmě nevadí, protože se to vás finančně i jinak netýká. V tomto případě je teroristou stát! Tento případ nesmí končit u českých postbolševických soudů. Toto je aprosto nehorázné rozhodnutí, je to státní loupež soukromého majetku!
Za svůj názor byste se měl stydět, chtěl bych jen věřit tomu, že jej máte pouze z důvodu naprosté neznalosti skutečnosti.
Hm, jo, stačí se podívat i na ostatní diskuze. Tady je to samý nevzdělaný socialista. Tržní hospodářství a svobodné podnikání je u přispěvatelů na tomto webu sprosté slovo. Podpora regulací, molochů zakládaných kraji, nadávání na soukromé firmy atd. Ale ono se dávno říká, že volant, pedály a kola udělají chytráka i z vola.
Konečně
Tohle je strašná komedie, ve školním roce 2017/2018 jsem studoval v Českých Velenicích a už tehdy se o brzkém zprovoznění dálnice v plném profilu mluvilo jako o hotové věci…
Měl jsem s jedním Bratránkem „tu čest“. Pěkný arogantní hajzl. Neutahl matku na kyvné vidlici u motorky, když jsem to tam měl na opravu a po cestě domů vypadla i se šroubem a málem jsem se zabil.
Neni mi jasná jedna věc: Proč tam na těch sporných dvoustech (nebo kolika) metrech nemohla být zachována silnice pro motorová vozidla do doby, než se vyřeší papírová bitva. Mohly tam být dvě značky „silnice pro motorová vozidla“ a kus za nima dvě značky „dálnice“, případně i mírně omezená rychlost, kdyby to někomu udělalo dobře. Nechápu, proč je tam celou dobu sveden provoz do protisměru, proč jsou obtěžováni i řidiči, co jedou v opačném směru.
A myslíte, že by kdokoliv, kdo by se po té „silnici pro motorová vozidla“ pohyboval by takové značky respektoval? Nehoda na tom místě by byla jen otázkou času…
A kolik máme v ČR takových úseku ?
protože to zdržoval terororista, ty pozemky mu měli vyvlastnit dávno.
Přesně můj názor. Na těch 500m , dát značku ( silnice pro motorová vozidla) , tedy že zákona rychlost 110km/h a tím pádem by stávající nájezd vyhověl . Nebylo by třeba nic měnit a všechno by fungovalo dávno dál.
Prostě to je schválnosti státu a ředitelství dálnic.
Tohle slo resit aspoň provizorne, nez se podari vyvlastneni dotáhnout do konce. Dalnice mohla byt ve smeru na ČB mezi sjezdy 76 a 79 formalne prerusena a coby silnice 1. tridy klidne i stazena do jednoho pruhu projit kolem problematicke lokality. Ve smeru na Prahu mohl byt provoz zachovan plne ve dvou pruzích jako dalnice. Ne, ze by se tam nekdy tvorily kolony ale ke komfortu a bezpecnosti by to aspoň castecne prispelo.
Vedro že?
aneb…co se vleče neuteče
Čas nutný k nápravě věci je nepřímo úměrný času k poškození věci.
To to trvalo; hlavně problém vznikl špatnou prací úředníka stavebního úřadu, který to zkolaudoval jako stavbu trvalou.
Přesně jak píšete 🙂
Těžko hádat. Kolik je dneska staveb, které mají platné územní rozhodnutí a kdejaký plácal v diskuzi se ohání tím, jak to nikdy, ale nikdy nebude, protože dělníci na stavbě neumí vzít lopatu do ruky, jenom okolo jezdí autem
Někdo takový by to udělal z vlastního přesvědčení.
Vidím to na úmysl, nicméně ŘSD má taky máslo na hlavě, protože ten úsek mohl být normální I/3 s 90km/h a nemuselo tam být zúžení, kde se o prázdninách tvoří kolony.
Takže po čtvrt století by mohla anabáze konečně být uzavřena.
Bylo by zajímavé vyčíslit, kolik peněz chyba zaměstnance stavebního úřadu Tábor, kterou v roce 1998 provedl, do dneška stála a jaká byla na tomto úřadě přijata nápravná opatření.
Hádám, že žádná? 🙂
Pokud vím, ten pracovník už tam nepracuje. Akorát mám pocit, že nápravu v tomto směru provedl on sám a nikoli úřad.
Úředník byl strýc a bylo to schválně, aby synovci přišli k penězům .
Jo. Úředník strýc. Místní dopravní policii, která se k tomu musela vyjadřovat, zas vedl prastrýc. Takové rodinné poměry na malých krajích známe 😉
Na tom vyvlastnění teda vydělají ranec, jen co je pravda. Kdyby se dohodli na náhradním pozemku, mohli být přestěhovaní a vydělávat tam.
Vydělají, s tím se nedá nic dělat. Mám spíš strach, kolik bude muset Česká republika zaplatit, až se budou ohánět náhradou škody za chybu, kterou způsobil v roce 1998 stavební úřad (kdy stavbu povolil jako trvalou, byť komunikace, která byla s nemovitostí spojena byla povolena pouze dočasně).
Pokud by někoho zajímalo, tady je rozsudek Krajského soudu v Českých Budějovicích: https://old.nssoud.cz/files/EVIDENCNI_LIST/2021/61A_7_2021_228_20220531095829_prevedeno.pdf