Za to Křéťa si koupí nějakou teplárnu nebo fotbalový klub třeba ve Francii. V dnešní době, kdy se kapitál přelejvá kolem světa, už nemá smysl řešit, jestli někdo jako děcko mluvil nejdřív česky, nebo italsky.
„Křéťa“ si za to nekoupí nic, SOR není momentálně řekněme úplně v dobré kondici, neb má problém, za který si až tak úplně sám nemůže a „pár“ autobusů do Wroclawi to sice trochu vylepší, ale nespasí.
Vsude v Polsku maji paradni Solarisy a Wroclaw zkousi sroty SOR. Budou na posmech celemu Polsku.
Šrot je solaris
Jako cestující mnohem více preferuju Solaris, docela se polákům divím. Řešením interiéru a použitými materiály je SOR 10 let pozadu.
Pravděpodobně byly hodnotící parametry poněkud objektivnější, než tvé preference.
V nadpisu se píše o 46 autobusech Sor, avšak v článku je zmíněno pouze 39 Sorek. Co pak je těch zbylých sedm, prosím?
7 elektrobusů (pardon, vypadlo při pozdější editaci textu o přesné rozdělení objednávky dieselových autobusů)
Sice říkáte blbost, ale pravda je, že SOR založil pan Trnka, aneb bývalý ředitel Karosy.
To je příjemný úspěch našeho průmyslu. SOR je vlastně pokračovatelem naší Karosy, když ve Vysokém Mýtě nyní působí cizí firma.
No jen abyste nebyl zklamán, až zjistíte, kdo je majitelem SORu.
Křetínský, a pointa?
A jaké autobusy prosim vyrábí Iveco ve Vysokém Mýte? Bangladešské?
No pravděpodobně tím chce říct to, že vydělaný kapitál se z většiny přesune k matce do zahraničí. Což v případě domácí firmy hrozí méně
Za to Křéťa si koupí nějakou teplárnu nebo fotbalový klub třeba ve Francii. V dnešní době, kdy se kapitál přelejvá kolem světa, už nemá smysl řešit, jestli někdo jako děcko mluvil nejdřív česky, nebo italsky.
„Křéťa“ si za to nekoupí nic, SOR není momentálně řekněme úplně v dobré kondici, neb má problém, za který si až tak úplně sám nemůže a „pár“ autobusů do Wroclawi to sice trochu vylepší, ale nespasí.
„vydělaný kapitál“
Kapitál se investuje, vydělává se zisk, popřípadě mzda.
Má italského majitele. Sranda je, že ohledně dieslových autobusů dodávají oba výrobci motory Iveco.
SOR má italského majitele? To nevím.
Naftové, elektrické, plynové …
… za dob Národních podniků tam měli zaměstanci o dost nižší mzdy, přepočítáme-li to paritou kupní síly. Zisk připadl státu, tedy Straně a Vládě …
… taky je lze dělit na krátké a kloubové, městské, meziměstské a dálkové. Barvu laku si určuje zákazník, nejsou jen modro- a červenobílé.
To je zase kokotina.