pruvodce

SOR získal velkou zakázku v Polsku. Dodá 46 autobusů do Wrocławi a okolí

Prezentace elektrobusu SOR ve Wroclawi. Foto: Wroclaw.plPrezentace elektrobusu SOR ve Wroclawi. Foto: Wroclaw.pl

Autobusy musí být vybaveny i defibrilátory.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Traman

Vsude v Polsku maji paradni Solarisy a Wroclaw zkousi sroty SOR. Budou na posmech celemu Polsku.

Targi

Šrot je solaris

Martin Grill

Jako cestující mnohem více preferuju Solaris, docela se polákům divím. Řešením interiéru a použitými materiály je SOR 10 let pozadu.

MHD

Pravděpodobně byly hodnotící parametry poněkud objektivnější, než tvé preference.

Nowni

V nadpisu se píše o 46 autobusech Sor, avšak v článku je zmíněno pouze 39 Sorek. Co pak je těch zbylých sedm, prosím?

Eso363

Sice říkáte blbost, ale pravda je, že SOR založil pan Trnka, aneb bývalý ředitel Karosy.

král j

To je příjemný úspěch našeho průmyslu. SOR je vlastně pokračovatelem naší Karosy, když ve Vysokém Mýtě nyní působí cizí firma.

Lukáš F.

No jen abyste nebyl zklamán, až zjistíte, kdo je majitelem SORu.

Jméno

Křetínský, a pointa?

Padre

A jaké autobusy prosim vyrábí Iveco ve Vysokém Mýte? Bangladešské?

MP22

No pravděpodobně tím chce říct to, že vydělaný kapitál se z většiny přesune k matce do zahraničí. Což v případě domácí firmy hrozí méně

Kubrt

Za to Křéťa si koupí nějakou teplárnu nebo fotbalový klub třeba ve Francii. V dnešní době, kdy se kapitál přelejvá kolem světa, už nemá smysl řešit, jestli někdo jako děcko mluvil nejdřív česky, nebo italsky.

Targi

„Křéťa“ si za to nekoupí nic, SOR není momentálně řekněme úplně v dobré kondici, neb má problém, za který si až tak úplně sám nemůže a „pár“ autobusů do Wroclawi to sice trochu vylepší, ale nespasí.

Jiří Kocurek

„vydělaný kapitál“

Kapitál se investuje, vydělává se zisk, popřípadě mzda.

noerf

Má italského majitele. Sranda je, že ohledně dieslových autobusů dodávají oba výrobci motory Iveco.

král j

SOR má italského majitele? To nevím.

Jiří Kocurek

Naftové, elektrické, plynové …

… za dob Národních podniků tam měli zaměstanci o dost nižší mzdy, přepočítáme-li to paritou kupní síly. Zisk připadl státu, tedy Straně a Vládě …

… taky je lze dělit na krátké a kloubové, městské, meziměstské a dálkové. Barvu laku si určuje zákazník, nejsou jen modro- a červenobílé.

Horal

To je zase kokotina.