Při použití vyhledavače o tom lze najít poměrně dost článků…
Honza135
1 měsíc
Jsem rád, že existuje spolupráce mezi oběma odbornými deníky. Díky tomu se každý může informovat o tom, jak jsou za veřejné peníze vybíráni výrobci vozidel. Pan Hinčica i pan Sůra a jejich novinářské týmy jsou zkrátka něco, co si zaslouží pozornost.
Kubrt
1 měsíc
71 a 71 jsou někdejší trolejbusové linky. Absurdní.
Absurné je to, že DPMK stále udržiava trolejové vedenie prevádzkyschopné aj keď po trolejami sa nejazdí už vyše 10 rokov. Nepochopím, prečo doteraz DPMK nečerpal peniaze z EU fondov na nákup trolejbusov.
Soudě podle existujících tratí mi přijde, že spíš to nedává smysl drátovat celé, minimálně ne najednou. A některá místa nebudou mít troleje asi nikdy, ale díky bateriím se to neřeší.
mohli obnovit trolejbusový provoz.
Jak to že v Košicích víc jak 10 let žádné trolejbusy nejezdí (Jak to že se nenakoupili nové trolejbusy ale autobu-sy?)
Při použití vyhledavače o tom lze najít poměrně dost článků…
Jsem rád, že existuje spolupráce mezi oběma odbornými deníky. Díky tomu se každý může informovat o tom, jak jsou za veřejné peníze vybíráni výrobci vozidel. Pan Hinčica i pan Sůra a jejich novinářské týmy jsou zkrátka něco, co si zaslouží pozornost.
71 a 71 jsou někdejší trolejbusové linky. Absurdní.
Absurné je to, že DPMK stále udržiava trolejové vedenie prevádzkyschopné aj keď po trolejami sa nejazdí už vyše 10 rokov. Nepochopím, prečo doteraz DPMK nečerpal peniaze z EU fondov na nákup trolejbusov.
Protože ty dotace trolejbusy nepokrývaly, elektrobusy ano.
https://www.cs-dopravak.cz/kosice-poptavaji-az-30-kloubovych-elektrobusu/
Souvisí tohle s tím, že Praha chce, aby každá nová trolejbusová trať měla alespoň kousek bez drátů a trojebusy musely jezdit na baterie?
Soudě podle existujících tratí mi přijde, že spíš to nedává smysl drátovat celé, minimálně ne najednou. A některá místa nebudou mít troleje asi nikdy, ale díky bateriím se to neřeší.
Nesouvisí, je to jiný stát s jinými dotačními programy.
Nicméně v jiných slovenských městech trolejbusy nakoupili, takže to je spíše alibismus.
Asi je nějaká změna a nebo je Slovensko v jiné EU než ČR, protože tady se dotace na nákup nových trolejbusů vyřídit daly.
Každý stát si sám určuje, na co chce čerpat dotace.
Nakonec i u nás chvíli hrozilo, že se na trolejbusy zapomene.
To čtení v odkazu nebylo veselé. Tak ale utopit peníze se dají i líp než elektrobusy jezdícími pod existující nevyužívanou trolejí….
Rovněž článek informujcí o výsledcích danného výběrového řízení je vynikajcí.