Jsem rád, že existuje spolupráce mezi oběma odbornými deníky. Díky tomu se každý může informovat o tom, jak jsou za veřejné peníze vybíráni výrobci vozidel. Pan Hinčica i pan Sůra a jejich novinářské týmy jsou zkrátka něco, co si zaslouží pozornost.
Kubrt
4 hodin
71 a 71 jsou někdejší trolejbusové linky. Absurdní.
Absurné je to, že DPMK stále udržiava trolejové vedenie prevádzkyschopné aj keď po trolejami sa nejazdí už vyše 10 rokov. Nepochopím, prečo doteraz DPMK nečerpal peniaze z EU fondov na nákup trolejbusov.
Jsem rád, že existuje spolupráce mezi oběma odbornými deníky. Díky tomu se každý může informovat o tom, jak jsou za veřejné peníze vybíráni výrobci vozidel. Pan Hinčica i pan Sůra a jejich novinářské týmy jsou zkrátka něco, co si zaslouží pozornost.
71 a 71 jsou někdejší trolejbusové linky. Absurdní.
Absurné je to, že DPMK stále udržiava trolejové vedenie prevádzkyschopné aj keď po trolejami sa nejazdí už vyše 10 rokov. Nepochopím, prečo doteraz DPMK nečerpal peniaze z EU fondov na nákup trolejbusov.
Protože ty dotace trolejbusy nepokrývaly, elektrobusy ano.
https://www.cs-dopravak.cz/kosice-poptavaji-az-30-kloubovych-elektrobusu/
Souvisí tohle s tím, že Praha chce, aby každá nová trolejbusová trať měla alespoň kousek bez drátů a trojebusy musely jezdit na baterie?
To čtení v odkazu nebylo veselé. Tak ale utopit peníze se dají i líp než elektrobusy jezdícími pod existující nevyužívanou trolejí….
Rovněž článek informujcí o výsledcích danného výběrového řízení je vynikajcí.