SOR Libchavy letos definitivně ukončí výrobu „hrbatých“ autobusů

SOR CN 12 společnosti Autobusy Karlovy Vary pro Vejprtsko. Foto: Autobusy Karlovy VarySOR CN 12 společnosti Autobusy Karlovy Vary pro Vejprtsko. Foto: Autobusy Karlovy Vary

V Libchavách letos už ukončili výrobu autobusů typu NB, poslední byly dodány do Prešova a Košic.

39 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vojtěch Suchan

No nevím, mě se ICN docela líbí. Je to takový posun z devadesátkového designu masky u řady NB a podobných, které byly pořád styl „Renault, začátek devadesátých let“. Někam do dvoutisícovek a takového toho nadšeného designu té doby, který samozřejmě někdy produkoval dost bizár. Líbí se mi velká prosklená plocha. Co se nadávek na SOR týče, no, subjektivně mi přijdou ty hrbaté SORy jako jedny z těch pohodlnějších autobusů v příměstské dopravě, ale tam se jedná spíš o „jednookého krále mezi slepými“, protože většina 100% low floor vozů bez závislosti na výrobci má jízdní kvalitu žebřiňáku jedoucího po tankodromu i… Číst vice »

Tukan

no, ten vzhled ICN je hrůza… NS je mnohem hezčí

Roman Soudný

Jednooký mezi slepými králem…

Jakub K

Z bláta do louže …

Libor

To ICN vypadá ze předu fakt hrozně, skoro jak tramvaj Škoda15T. Předek z NS by mu slušel víc

Pája

Já myslel že už JZD padlo,to co vyrabi to vypadá šílené a jeste to má závady snad brzy skončí úplně…..

Jura

Škoda, já už doufal, že SOR konečně definitivně ukončil výrobu „autobusů“ a zmizel v propadlišti dějin a zase nic. Jejich výtvory jsou až na pár výjimek popelnice.

Kleist

Bude hůř !

Rakev

Konečně!

Mikuláš Kalina

Mě třeba autobusy SOR nevadí.

Kevis

Vám možná nevadí,mi ano. Mám směny, při kterých za den odjezdím zhruba 250 km. Pokud to jezdím s Ivecem,jsem v pohodě. Pokud mám náš autobus odstavený, musím jezdit s náhradním a to je vůz SOR. Věřte, že po této směně odcházím tak zničený, že se divím, že druhý den jsem ještě schopný přijít do práce

IBM

To říkají všichni řidiči…

Kevis

Popisují jen vlastní zkušenost

Karel Janota

Až teď jsem pochopil odkud se berou všechny ty nadávky na SOR. Z pohledu cestujícího mi přijdou v pohodě a i design je v pohodě. Ale pokud se nějak špatně řídí, tak to pak chápu… Jestli to je opravdu tak, tak by možná nebylo na škodu, kdyby výrobce začal spolupracovat s řidiči na tom aby byla jejich práce pohodlná tak jako v konkurenčních autobusech. Pak by daná firma měla mnohem lepší PR…

Mikuláš Kalina

Jako řidič jsem se Slotem spokojený, myslím že je to hodně v údržbě.

Mikuláš Kalina

Píši jako řidič, naprostá spokojenost.

Pája

Některé věci prostě údržbou nevychytáte a fakt tobnejsou jen ty stupidní 4 dveře u sólo vozů.

Jiřik

Co je stupidního na čtyřdveřovém busu, kde se otevírá skoro polovina boční stěny a je tím pádem o třetinu rychlejší výměna cestujících?

Frantík

Méně odpočinku 😀

Igor M.

To je zase narku na vozidla SOR. Jako ridic i jako dopravce si 100x radeji koupim hrbace nez Cross LE. A mam to vyzkousene z obojeho pohledu. A design je to posledni, co mne u ucelove veci, jakou autobus je, zajima.

zdenek102

Děkujeme za názor Igore Mauricio. Tobě podobných je ale jak šafránu..

Tomáš Studený

Každé má svoje pro a proti, ale co se týče třeba pohodlnosti podvozku na okreskách, tak jednoznačně vede SOR.

Istropolitan

Ten jejich nový „zázrak“ ICN má design na úrovni Hašišbedny JHMD. Tenhle odpad chce konkurovat seriózním značkám? Však i ty čínské no name továrny jsou už o několik světelných let i po stránce vzhledu dál. Aspoň je vidět, kde vzal pan Kokotas inspiraci – podobné klenoty jezdily v Polsku v 90. letech od firem Jelcz nebo Autosan. Podporuji české značky ale u tohohle exvýrobce zemědělských strojů musím jednoznačně udělat výjimku. Hnus a grc. Přesun z kategorie lowcost do ultra lowcost…

galek

fakt to vypadá strašně, jak píšete.

Josef Švejk

Autobusy SOR se hodí maximálně tak někam do rozvojových zemí, do Evropy rozhodně ne!

Virteal

Kez by definitivne ukoncil vyrobu autobusu.

esc

Je jinak známo kdy by moha skončit také výroba řady C?

Jan Kavan

Nevím jak u vás, ale čelo NB mi prislo vždycky docela hezké

Márty

Tak když nic neděláš a o nic se nesnažíš, tak nic nezkazíš:)

galek

lepší než ten nový křáp ICN který chtějí teď mít

janjan

nemělo být v uvozovkách slovo autobus?

Pája

Slovo autobus bych v souvislosti s tímto „výrobcem“ vůbec nezmiňoval. Původně jsem po přečtení titulku doufal… A zase nic 😝

Janjan

středisko ochrany rostlin nikdy autobus nevyrobí

Vojtaur

V tom SORu mel designersky tym „retro tyden“, ne? Ty svetla jsou proste tragicky.

Sch

Kotas, jinak to dopadnout nemohlo.

SaulGoodman

Tak už je holt měl nakreslený z faceliftu 15T, co by se dělal s nějakým novým designem, jako když najdeš!

Franta Metel

Přesně to jsem si taky říkal!

Franta Metel

Světla mi připomínají moji milovanou Karosu Axer, ale jinak je to tragédie.

galek

spis retro stoleti, jak tak vidim kam se SOR designove posunuje