Presne. Mame svoje skusenosti v Trencine. Pri rozbiehani zo zastavky huci ako tank! Vsetci sa na to stazuju. Po dvoch rokoch prevadzky rozhrkane a rostrasene ze neviem ako to vydrzi dalsich osem rokov pokope. SOR su lowcost crepy a kazdy kto tu tvrdi nieco ine sa vtom nikdy as neviezol alebo inak neviem!!
Presne. Mame svoje skusenosti v Trencine. Pri rozbiehani zo zastavky huci ako tank! Vsetci sa na to stazuju. Po dvoch rokoch prevadzky rozhrkane a rostrasene ze neviem ako to vydrzi dalsich osem rokov pokope. SOR su lowcost crepy a kazdy kto tu tvrdi nieco ine sa vtom nikdy as neviezol alebo inak neviem!!
automatic
16 dny
nevíte náhodou někdo, proč jediné plynové verze SOR NS mají v Košicích “kšilt” na předním čele narozdíl od všech ostatních dodaných vozů? Vypadá to totiž dost podivně, je to vlastně začátek plent pro trolejbus či elektrobus ale dál už nepokračuji a je to designově ukončeno dost ledabyle (typicky pro SOR) ale prostě nikde jinde to není.
Gratulujeme 👍😁
Dobře jim tak…
Presne. Mame svoje skusenosti v Trencine. Pri rozbiehani zo zastavky huci ako tank! Vsetci sa na to stazuju. Po dvoch rokoch prevadzky rozhrkane a rostrasene ze neviem ako to vydrzi dalsich osem rokov pokope. SOR su lowcost crepy a kazdy kto tu tvrdi nieco ine sa vtom nikdy as neviezol alebo inak neviem!!
Busy SOR sú najväčší šrot na trhu
Presne. Mame svoje skusenosti v Trencine. Pri rozbiehani zo zastavky huci ako tank! Vsetci sa na to stazuju. Po dvoch rokoch prevadzky rozhrkane a rostrasene ze neviem ako to vydrzi dalsich osem rokov pokope. SOR su lowcost crepy a kazdy kto tu tvrdi nieco ine sa vtom nikdy as neviezol alebo inak neviem!!
nevíte náhodou někdo, proč jediné plynové verze SOR NS mají v Košicích “kšilt” na předním čele narozdíl od všech ostatních dodaných vozů? Vypadá to totiž dost podivně, je to vlastně začátek plent pro trolejbus či elektrobus ale dál už nepokračuji a je to designově ukončeno dost ledabyle (typicky pro SOR) ale prostě nikde jinde to není.
Aerodynamika, snížení spotřeby a nižší pokuty za CO2.