Presne. Mame svoje skusenosti v Trencine. Pri rozbiehani zo zastavky huci ako tank! Vsetci sa na to stazuju. Po dvoch rokoch prevadzky rozhrkane a rostrasene ze neviem ako to vydrzi dalsich osem rokov pokope. SOR su lowcost crepy a kazdy kto tu tvrdi nieco ine sa vtom nikdy as neviezol alebo inak neviem!!
Presne. Mame svoje skusenosti v Trencine. Pri rozbiehani zo zastavky huci ako tank! Vsetci sa na to stazuju. Po dvoch rokoch prevadzky rozhrkane a rostrasene ze neviem ako to vydrzi dalsich osem rokov pokope. SOR su lowcost crepy a kazdy kto tu tvrdi nieco ine sa vtom nikdy as neviezol alebo inak neviem!!
Asi to není Mercedes či Setra, ale vysvětlíte mi prosím proč si tedy Deutsche Bahn kupuje přes 100 kusů autobusu od SOR?
automatic
1 měsíc
nevíte náhodou někdo, proč jediné plynové verze SOR NS mají v Košicích “kšilt” na předním čele narozdíl od všech ostatních dodaných vozů? Vypadá to totiž dost podivně, je to vlastně začátek plent pro trolejbus či elektrobus ale dál už nepokračuji a je to designově ukončeno dost ledabyle (typicky pro SOR) ale prostě nikde jinde to není.
Gratulujeme 👍😁
Dobře jim tak…
Presne. Mame svoje skusenosti v Trencine. Pri rozbiehani zo zastavky huci ako tank! Vsetci sa na to stazuju. Po dvoch rokoch prevadzky rozhrkane a rostrasene ze neviem ako to vydrzi dalsich osem rokov pokope. SOR su lowcost crepy a kazdy kto tu tvrdi nieco ine sa vtom nikdy as neviezol alebo inak neviem!!
Busy SOR sú najväčší šrot na trhu
Presne. Mame svoje skusenosti v Trencine. Pri rozbiehani zo zastavky huci ako tank! Vsetci sa na to stazuju. Po dvoch rokoch prevadzky rozhrkane a rostrasene ze neviem ako to vydrzi dalsich osem rokov pokope. SOR su lowcost crepy a kazdy kto tu tvrdi nieco ine sa vtom nikdy as neviezol alebo inak neviem!!
Asi to není Mercedes či Setra, ale vysvětlíte mi prosím proč si tedy Deutsche Bahn kupuje přes 100 kusů autobusu od SOR?
nevíte náhodou někdo, proč jediné plynové verze SOR NS mají v Košicích “kšilt” na předním čele narozdíl od všech ostatních dodaných vozů? Vypadá to totiž dost podivně, je to vlastně začátek plent pro trolejbus či elektrobus ale dál už nepokračuji a je to designově ukončeno dost ledabyle (typicky pro SOR) ale prostě nikde jinde to není.
Aerodynamika, snížení spotřeby a nižší pokuty za CO2.