SOR dodá 11 parciálních trolejbusů do Bratislavy

Vizualizace trolejbusu SOR TNS 12 pro Bratislavu. (zdroj: SOR/Cegelec; foto a úprava: Jiří Mejstřík)Vizualizace trolejbusu SOR TNS 12 pro Bratislavu. (zdroj: SOR/Cegelec; foto a úprava: Jiří Mejstřík)

Trolejbusy mají být dodány do konce příštího roku.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kubrt

Chápu správně, že jediné klasickým trolejbusem nesjízdné místo nové linky „41+44“ bude odbočení od „hlavnej stanice“ vpravo do Šancové? Je nějaký vážný důvod, že se tam trolejové vedení nedá natáhnout, nebo to jen dosud nebylo potřeba? Děkuji.

esc

– Trolejové vedení tam bude doplněno jako součást modernizace tratě přes Kramáre
– Baterkový pohon je nutný kvůli úseku po Drotárské cestě, kde TV absentuje úplně

Kubrt

Díky.
Myslel jsem, že 41 jede rovnou po Búdkové, nevěděl jsem že to takto objíždí. Bratislavu moc neznám, jak vidíte. Ještě jednou děkuji za vysvětlení.

Romino

no mňa skôr bude zaujímať, ako vyriešia ľavé odbočenie zo Šancovej na Karpatskú smerom na Kolibu. Na Karpatskej trolejové vedenie je (pre 44, ex. 203), tak isto na Šancovej, kde chodia iné trelejbusy, napr 71 (ex. 201), takže to stačí len prepojiť výhybkou, ale odbočiť sa dnes na Karpatskú nedá, lebo nie je kde. Opračne to ide. Ak zrušia jeden priebežný rovný pruh po Šancovej kvôli odbočeniu, tak to bude veselé….

Patrick

Prečo by tam niečo malo odbočovať? Nová linka vznikne spojením 41 a 44 na Búdkovej, kde dnes majú obe linky konečnú, takže ich trasy sa nezmenia

Jaroslav

SOR sa modelmi NS a ICN posunul jazdnými vlastnosťami, ergonómiou omnoho bližšie k svojej konkurencii. No otázna je druhá vec a to že sa ku konkurencii približujú aj cenou a neviem neviem či hlavne kvalitou použitých materiálov sa na ňu chytajú. Na Slovensku teraz prehrali v súťaži na mestské CNG autobusy so Scaniou – známou vysokou cenou autobusov. Dá sa vôbec vyrábať lacno a kvalitne? Iveco dlhé roky bojuje so zlými interiérmi a spoľahlivosť tiež nie je najlepšia. A tí, čo si myslia, že horšie ako SOR neexistuje, odporúčam skutočnú špecialitu. V podstate každý model a kus Troligy s rokom… Číst vice »

PvvS

To co dováží teď Iveco se tomu nejspíš může rovnat.

PvvS

Jen houšť. Čím víc konkurence bude Schadewerk mít, tím líp pro jeho zákazníky. Budou se muset snažit nejen cenou, ale i chováním a spolehlivostí. Zatím jim ani jedno z toho nejde. Ještě větší konkurenci v kolejové dopravě a začne to být zajímavý.