SNCF ukázaly nové vlaky, které začal vyrábět Bombardier v České Lípě

Podoba nových jednotek RER NG pro provoz v okolí Paříže. Foto: SNCFPodoba nových jednotek RER NG pro provoz v okolí Paříže. Foto: SNCF

Francouzské státní dráhy SNCF a region Ile-de-France ukázaly , jak budou vypadat nové dvoupodlažní jednotky pro vlaky RER v Paříži

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
TPal.

Mně se ty soupravy líbí. Je to sice celkem stísněný vlak (uspořádání 2+3), ale je to určené pro okolí, kde kapacita je už nyní hodně vyčerpaná a obzvláště barevná kombinace v interiéru se mi zdá být velmi příjemná. Těším se, až ty vlaky vyjedou a snad se s nimi svezu. Jen by mě zajímala jedna věc. O těchto soupravách jsem četl, že dopravce chce zajistit, aby cestující absolvující kratší vzdálenost cestovali v nižším patře a ti, co jedou delší vzdálenost ve vyšším patře. Chtějí to udělat pomocí speciálního osvětlení, které cestujícího navede na to „správné“ místo. Z vizualizací jsem však… Číst vice »

Owl

Kolik obsahuje každá dvojpodlažní jednotka WC?

Owl

Chtěl bych se zeptat kolik wc obsahuje jednotka?

Romanero

Nepěkný vlak..

Chachar Budvar

Hezký sysel:)

Vlastimil

Opět super že se vše vozí kamiony.

Radeček

A nabídla železnice kvalitnější službu?

Jiří Kocurek

Hurá! Namíto 6 tun těžkého tahače tam pojede 40 tun těžká lokomotiva. A to neřešíme jeden problém: Složeno na vagon, zasahovalo by to do troleje. Na přepravních podvozcích je zas problém maximální rychlost, která bude 40-60 km/h, což vylučuje zařazení do běžného nákladního vlaku.

František

Namísto jednoho tahače? Těžko.

Asdf

Ten design je dost nepovedený. To je dnes nějaká povinnost dělat přední sklo úplně rovné? Nevypadá to zrovna nejlíp.

Asdf

To mělo patřit do hlavního vlákna

Martin

Trochu hodne mimo, ta lokomotiva utahne napr. 30 takovych nakladaku a podvozky zvladnou i vyssi rychlost, ale o rychlost i nosnost nejde – tam je treba resit lehky a tezky naklad, lehke nakladni vlaky napr. posta, baliky, mohou klidne i vyssi rychlosti nez na dalnici, jde o to, ze na dlouhe celoevropske streky, by se ulevilo dalnicim, snizilo by se opotrebeni povrchu dalnic, snizili by se emise, atp…
Jinak samozrejme na kratke vzdalenosti se vlak nevyplati, tam uz to bude muset byt na kamionu…

pavel

Může mi někdo erudovaný odpovědět na otázku, jak se budou tyto „vlaky“ dostávat z Lípy do Evropy? Myslím v jakém stavu rozpracovanosti a po čem? Po železnici? Po silnicích? Díky

ApolloXI.

A to je přesně ono. Místo výroby kompletního vlaku v jednom místě, který by odjel max. zapřažen za lokomotivou po kolejích, tak se to tahá po Evropě jak „kočka koťata“.

Michal

Zavolejte do Lípy a nabídněte jim zlepšovák…

František

Tak je to dnes se vším. Levná ropa za cenu tisíců mrtvol a statisíců běženců. Plýtvání je příkaz.

Souprava

Koukám, že tady z toho dělá hysterka František politickou agitku. Mohl byste si vaše konspiračními teorie nechat pro sebe, pokud je neumíte doložit pádnými důkazy? Tohle je seriózní stránka, ne konspirační web.

Asdf

Plýtvání je příkaz? Koho komu? Možná méně čtěte konspirační weby, víc používejte rozum. Velice Vám to prospěje 😉

Cd

Neni pravda nebude to carbody, ale set ulozeny v kontejneru.

Cd

Jako sada v prepravnim kontejneru na kamionu.