Smlouva v den voleb, cena o třetinu vyšší. BusLine získal narychlo v České Lípě byznys za půl miliardy
Mezi hlavní zastánce společného podniku s Busline patří místostarosta České Lípy Juraj Raninec (ODS). Foto: Městský úřad Česká Lípa
Česká Lípa zaplatí za městskou hromadnou dopravu od příštího roku o 32 % více než dosud. Radní narychlo schválili desetiletou
Oni to mají urco posychrovane, tzn. Max. přijdou o koryta a ty prachy navíc nějak dostanou, výhodný nákup pozemku či jiné nemovitosti.
Určitě se nenechají chytit jako amatér Rath 🙂
Je mi lito obcanu ceske lipy a okoli. Nastesti tam neziju. Humus.
„Dosud platí Česká Lípa podle aktuální smlouvy 43 korun za kilometr, nově bude platit 57,88 koruny za kilometr. “ – nepravdivý údaj ze strany zdopravy.cz. Ve skutečnosti dosud platila „jen“ 33 Kč/km (výše úhrady, tzn. vysoutěžená cena dopravního výkonu vč. přiměřeného zisku mínus vykázané tržby). Těch 43 Kč/km (přesněji 48,554 mil. Kč děleno 1 129 tis. km ročně) je nákladovou cenou před odečtením tržeb. Máte to uvedené přímo v tom souboru, na který v článku odkazujete: http://www.mucl.cz/customers/mucl/ftp/File/OKT/Sekretariat/zastupitelstvo/2018_09_05/035/Dodatek_c_18_Priloha_c_4__Cena_dopravniho_vykonu_a_splatkovy_kalendar_zaloh.pdf.
Vzápětí však do článku napíšete demagogický/nepravdivý údaj…
Tzn. i těch 57,88 Kč/km zjevně je NÁKLADOVOU CENOU, od které se nakonec odečtou tržby, že.
Porovnávám cenu dopravního výkonu, která je daná pevně. Výše tržeb pevná není, může dojít například k zavedení jízdného zdarma. Tedy porovnávám porovnatelné.
Kdo? Fiala, Tejkal a partneři?