Záleží na provozovateli. Třeba Turkish airlines mají v těchto letadlech super pohodlné sedačky, proti kterým jsou sedačky např. u Flydubai něco jako trestná lavice. Horší to pak je s odhlučněním, A320/319/321 jsou uvnitř o poznání tišší.
Anonymus
1 rok
Nejake nove info, jestli Izraelci nebo nekdo dalsi koupi Smartwings?
Stále se čeká na vyjádření Smartu. Navíc se nejedná o kompletní prodej ale prodej čínského podílu.
Vyjádření se očekává v nejbližších dnech. Izrair vidí šanci 50:50.
Oni nemají problém ani v mimosezóně. Když občas koukám do flightradaru, létají hodně turistických linek mezi Kanadou a Karibikem (Toronto- Varadero, La Romana a podobně) a dále musí mít nějaká letadla dislokovaná někde v arabském regionu (linky mezi indickými městy a Dubají apod.)
V Kanadě létají pro Sunwing a v Dubaji mají 3 letadla, která létají pro FlyDubai. Ještě měli několik letadel i v Izraeli létajících pro Israir a Arkiu.
Zvenku letadlo relativně hezký, uvnitř už to je horší..
Asi jako všechny 737, stejná konfigurace.
Záleží na provozovateli. Třeba Turkish airlines mají v těchto letadlech super pohodlné sedačky, proti kterým jsou sedačky např. u Flydubai něco jako trestná lavice. Horší to pak je s odhlučněním, A320/319/321 jsou uvnitř o poznání tišší.
Nejake nove info, jestli Izraelci nebo nekdo dalsi koupi Smartwings?
Stále se čeká na vyjádření Smartu. Navíc se nejedná o kompletní prodej ale prodej čínského podílu.
Vyjádření se očekává v nejbližších dnech. Izrair vidí šanci 50:50.
Diky
Diky. A neceka se tedy spis na vyjadreni cinskych akcionaru?
Tak to se jim povedlo, přeci jen klasická sezona pro ně začíná až někdy v červnu, tak je na jaro každá práce dobrá.
Oni nemají problém ani v mimosezóně. Když občas koukám do flightradaru, létají hodně turistických linek mezi Kanadou a Karibikem (Toronto- Varadero, La Romana a podobně) a dále musí mít nějaká letadla dislokovaná někde v arabském regionu (linky mezi indickými městy a Dubají apod.)
V Kanadě létají pro Sunwing a v Dubaji mají 3 letadla, která létají pro FlyDubai. Ještě měli několik letadel i v Izraeli létajících pro Israir a Arkiu.
Proti letné sezóně to jsou pořád jen drobky a méně práce pro posádky i pro letadla. Takže každá další zakázka jim zlepší poměr mezi mimo a sezónou.
Tady ta zakázka je ještě dobrá v tom, že je „za rohem“. Přesouvat letadlo do Toronta je o něčem jiném, než jej přesunout do Drážďan.
Řekl bych, ze přesun plati nájemce.
Nepodstatne