A ještě další dvě letadla, konkrétně OK-TSD a OK-TVV půjdou na celé léto létat pro Eurowings. A na letní sezonu má SW zatím pronajato celkem 7 letadel, které budou obsluhovat lety QS.
Stéjně to letadlo (OK-HEU) létá pro Israir z TLV. To letadlo jakoby ani nebylo, asi tak.
VíKo
1 rok
Tak jet2.com očekávají rust a proto si pronájmou 2 letadla Smart Wings včetně posádek. Smart Wings tedy očekávají pokles zájmu o létání a tak na jistotu dvě letadla v TOP sezóně pustí?
Protože pro Jet2 je to lepší deal. Vysvětlujte zákazníkům že poletí na palubě jiného dopravce. Proto je pro mě lepší vysvětlovat že poletí na palubě českého dopravce než nějakého rumunského. To bude pro ty cestující obzvlašť Anglány lépe akceptovatelné. A taky to může být nastaveno vnitřní prověrkou daných společností jelikož Smartwings má lepší renomé a díky tomu na tyto kontrakty dosáhl lépe a pro Smartwings rumunští dopravci jsou zase v pohodě ačkoli občas mají průsery a o dost starší letadla. Hold to je tak se vším a pro anglány je lepší letět českým dopravcem a pro Čechy zbyde letět nějakou… Číst vice »
Šílené to není. Jsou to tak drahé věci, že se musí uvažovat s lecjakými faktory.
Tady bych viděl jako hlavní to, že pronájem bude delší než obvyklá letní sezóna (půlka června až konec září), takže SW letadlo raději půjčí, je to jistota výdělku. Sami si něco půjčí na kratší letní sezónu, stejně to mívají předsmlouvané.
Rumuny bych do toho nemotal, „drobné šrámy“ měl paradoxně především americký dopravce, co jim létal ACMI.
Podle me je pro anglany Cech nebo Rumun to same, spis to bude tou certifikaci, SW to splnuji ti ostatni ne. Takze pro SW dobre bussinessove rozhodnuti. Za to ze dokazou vydelavat na takovych „drobnostech“ je u me palec nahoru.
Splňují všechny certifikace, všechna nařízení. Za chybu jednotlivce není potřeba házet celou firmu do jednoho pytle. Btw kdyby to nenahlasil tak se to nikdo nedozví.
Chyba jednotlivce byla na zacatku. To se stava. Pak se projevilo systemove selhani cele firmy. To se ovsem stavat nesmi.
A lide v oboru to zaznamenali.
V čem se projevilo selhání firmy? Četl jste zprávu UZPLN? Co se týče dopravce tam byla tuším jedna připomínka ohledně dokumentace SOP nebo něčeho takového, jinak žádný problém. Dokonce i první pilot se obhájil a čistě to dopadlo na ego jistého kapitána. A toho si všimli i lidé z oboru, celé šetření incidentu odkrylo posunuté uvažování kapitána/examinátora, že on má rozhodně pravdu. Incident nahlásili a šetřil se a to je klíčové. To že jako firma absolutně nezvládli krizovou komunikaci jim neprospělo, ale na PR to nelétá. To se za český rybníček nedostane. Bezpečnostní audity jim dopadly bez problémů. Další varování… Číst vice »
Nedivil, já je čtu a sleduji taky. Ono se toho ale děje poměrně více, než aby to zanechalo nějaký dojem z neznámé aerolinky v neznámé zemi. Tak to bylo myšleno. Odborná veřejnost si pamatuje zcela nevhodné řešení situace nějakým kapitánem, to je jediné co potřebují jako výstrahu.
Já si taky nepamatuji každou aerolinky a každé číslo letu kdy se něco stalo, ale pamatuji si co se stalo.
A ještě další dvě letadla, konkrétně OK-TSD a OK-TVV půjdou na celé léto létat pro Eurowings. A na letní sezonu má SW zatím pronajato celkem 7 letadel, které budou obsluhovat lety QS.
Nevite jestli ty lety pro Eurowings budou z PRG baze? To by byla takova hezka ironie osudu.
Obě letadla budou mít bázi v Kolíně nad Rýnem.
To je dobre
Předpokládám, že něco dá iAero, Skyup a možná YR-SEA nebo tomu bude letos jinak?
Prozatím jsou potvrzené letadla od Trade Air, Sunwing, AirExplore a Go2Sky
Zajímavé, že se nešli podívat ani moc na východ. Třeba se překonají a přijde i něco do MIATu 😂
Jet2 mají už léta ve flotile boeingy ex OK-TVA a ex OK-TVC
po Smartwings.
Škoda, že nechtěli Airbus. Pronajmout OK-HEU v livery OK—JET britskému super-low cost by byla pěkná tečka za tou výroční taškařicí.
Stéjně to letadlo (OK-HEU) létá pro Israir z TLV. To letadlo jakoby ani nebylo, asi tak.
Tak jet2.com očekávají rust a proto si pronájmou 2 letadla Smart Wings včetně posádek. Smart Wings tedy očekávají pokles zájmu o létání a tak na jistotu dvě letadla v TOP sezóně pustí?
Spíš si levněji pronajmou jiná letadla (třeba od SkyUp, iAero airways, Star East Airlines nebo od Sunwing airlines).
??? Chápu princip. Nechápu, proč to neudělá jet2.com taky. Když to jde levněji.
Protože pro Jet2 je to lepší deal. Vysvětlujte zákazníkům že poletí na palubě jiného dopravce. Proto je pro mě lepší vysvětlovat že poletí na palubě českého dopravce než nějakého rumunského. To bude pro ty cestující obzvlašť Anglány lépe akceptovatelné. A taky to může být nastaveno vnitřní prověrkou daných společností jelikož Smartwings má lepší renomé a díky tomu na tyto kontrakty dosáhl lépe a pro Smartwings rumunští dopravci jsou zase v pohodě ačkoli občas mají průsery a o dost starší letadla. Hold to je tak se vším a pro anglány je lepší letět českým dopravcem a pro Čechy zbyde letět nějakou… Číst vice »
Šílené, ale asi reálné. 🙂 díky za vysvětlení. Nejsem z oboru a v tom mém takhle přemýšlet neumíme. 😉
Šílené to není. Jsou to tak drahé věci, že se musí uvažovat s lecjakými faktory.
Tady bych viděl jako hlavní to, že pronájem bude delší než obvyklá letní sezóna (půlka června až konec září), takže SW letadlo raději půjčí, je to jistota výdělku. Sami si něco půjčí na kratší letní sezónu, stejně to mívají předsmlouvané.
Rumuny bych do toho nemotal, „drobné šrámy“ měl paradoxně především americký dopravce, co jim létal ACMI.
Já jsem zase slyšel, že angláni mají na nás názor jako my na ukrajince – to bylo v době před válkou…
Podle me je pro anglany Cech nebo Rumun to same, spis to bude tou certifikaci, SW to splnuji ti ostatni ne. Takze pro SW dobre bussinessove rozhodnuti. Za to ze dokazou vydelavat na takovych „drobnostech“ je u me palec nahoru.
Smartwings má v odborných kruzích po přeletu půlky Evropy na jeden motor slušné jméno?
Splňují všechny certifikace, všechna nařízení. Za chybu jednotlivce není potřeba házet celou firmu do jednoho pytle. Btw kdyby to nenahlasil tak se to nikdo nedozví.
Chyba jednotlivce byla na zacatku. To se stava. Pak se projevilo systemove selhani cele firmy. To se ovsem stavat nesmi.
A lide v oboru to zaznamenali.
V čem se projevilo selhání firmy? Četl jste zprávu UZPLN? Co se týče dopravce tam byla tuším jedna připomínka ohledně dokumentace SOP nebo něčeho takového, jinak žádný problém. Dokonce i první pilot se obhájil a čistě to dopadlo na ego jistého kapitána. A toho si všimli i lidé z oboru, celé šetření incidentu odkrylo posunuté uvažování kapitána/examinátora, že on má rozhodně pravdu. Incident nahlásili a šetřil se a to je klíčové. To že jako firma absolutně nezvládli krizovou komunikaci jim neprospělo, ale na PR to nelétá. To se za český rybníček nedostane. Bezpečnostní audity jim dopadly bez problémů. Další varování… Číst vice »
To byste se divil do jakych medii se to dostalo.
Proč bych se měl divit? Třeba AV Herald i ten o tom samozřejmě psal taky.
Psala o tom cela Evropa, dokonce i za oceanem. Tak je to mysleno.
Nedivil, já je čtu a sleduji taky. Ono se toho ale děje poměrně více, než aby to zanechalo nějaký dojem z neznámé aerolinky v neznámé zemi. Tak to bylo myšleno. Odborná veřejnost si pamatuje zcela nevhodné řešení situace nějakým kapitánem, to je jediné co potřebují jako výstrahu.
Já si taky nepamatuji každou aerolinky a každé číslo letu kdy se něco stalo, ale pamatuji si co se stalo.
Je potreba se na to divat jako na cin jednoho kapitana, nikoliv celou leteckou spolecnost.
TVH je navíc přes měsíc v Bacau zřejmě na těžké údržbě, takže bude skoro jako nové 🙂
TSR je na zimu u Sunwings.
To by si jet2.com mohli pujcit taky. Navic Smartwings by muselo najmout novy personal uplne zbytecne
Taky to tak vnimam. Smartwings vydela proste vice penez pronajmem nez letat na vlastni triko nebo pro ceskoslovenske cestovky.