Smartwings pomůžou během sezóny jiní dopravci, dvě letadla poskytne ukrajinský SkyUp
Boeing 737-800 společnosti SkyUp Airlines v Ostravě. Foto: Radim Koblížka / LKMT Spotters
Důvodem pronájmu je poptávka po létání v hlavní sezóně.
Nevite, jakou imatrikulaci poskytne SkyUp?
Škoda, že se nevrátí MIAT. Na druhou stranu stejně mezitím poslali EI-CSG do šrotu, takže by to nebyl návrat se vším všudy.
Škoda že si pronajímají rumunské šroty a 12 let staré A319 posílají do šrotu. Bohužel asi je v tom logika návrat leasingovce apod.
Každopádně je to smutné.
ach ti internetovi experti … porovnejte kapacitu 319 ky a 737-800 …
Tady je řeč o 320 jistě rumunské společnost vy Vševěde
to ale na veci nic nemeni. jen si to pro lepsi pochopeni preved na “porovnej kapacitu 319 a 320”
napovim – ta rumunska 320 ma 180 mist, 319 ma 144 mist.
co tam mas jeste dal, experte?
Sdělil světu zaměstnanec QS.
to je nejaka nova uchylka?
Ano v případě že se jedná o vás. Vaše diagnoza zatím nemá číslo. Ale nepochybuji, že i to zde s přehledem pořešíte.
To souhlasím, už jen ta přezdívka. Normální clovek co léta často, jak tvrdí tento pán by se tím takto neprezentoval. Leda s tou diagnózou bez čísla, jak říkáte.
Nebo je to znuděný člověk co bez tak letěl párkrát se v životě do Tanznie, pardon Antalie.
jeee 😉 to teda musi byt obrovsky komplex menecennosti, kdyz se musite trefovat i do prezdivky 🙂
kolegy v travelu to pobavilo … 😀
Poslední věta vysvětluje hodně…
ooo, dalsi vyznavac mantry “kdo nenadava na smartwings, je jejich zamestnanec”?
tu musi bejt strasne smutnej, cernosedej zivot.
Inu Traveller.
Go2Sky nebude?
Vzhledem k tomu, že v srpnu 2020 utlumili svůj provoz, a nyní mají jen 3 letadla, tak to není moc pravděpodobné. Ale stejně mi moc nejde do hlavy, že si pro Prahu pronajmou jednu A320, když tam budou provozovat cca 30x 737-800, 2x 900 a 2x 700, možná jako doplněk k OK-HEU, ale jinak to nedává logiku, vzhledem k odlišné konfiguraci.
nepodcenoval bych. vi, co delaji. yr-sea si pronajimali uz pred covidem, a rozdil je jen 9 mist.
Redakce, máte tam možná chybu!
Společnost Star East vlastní dvě letadla, Airbus 320-231 a Boeing 737-400, letadla registrovaná v rumunském rejstříku, pod registrací YR-SEA a YR-SEB.
http://www.stareast.net/indexmobile
Žádné YR-SEC tedy zřejmě neexistuje, každopádně není dohledatelné, ale věkem přesně odpovídá stroji YR-SEA
jj, překlep, yr-sea
Letecký rejstřík Airfleets.net uvádí, že se očekává jeho převzetí do služby, tudíž nemusí jít nutně o překlep 😉https://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a320-415.htm
Jsou to staré známé stroje s logem Smartwings, Boeing 737 od Swift Air reg. N624XA a také Airbus 320 od Star East reg. YR-SEA létaly z Ostravy.
Absolvoval jsem s nimi lety vč. jejich originálních zahraničních posádek (!!!) s Boeingem v roce 2018 na Mallorcu a s Airbusem v roce 2019 na Krétu.
Snímky od planespotterů jsou k dispozici 😉
Neví někdo, kdy budou přebírat zbytek MAXů? Mají celkem dost letadel, kterým je okolo dvaceti let, tak jestli plánují obměnu novými kousky. V minulosti jich měli objednaných snad kolen 40, pokud se nepletu. Později to snížili na polovinu a teď mají jen pár..Pěkný den a dík za info.
Ve chvíli, kdy se dořeší soudní spor s Boeingem o odškodnění za uzemění Maxů.
Budu lietat na 2 motory?
Ne , na jeden a brzdit budou za ranvejí v trávě 🙂
na tri. kazdy prece vi, ze 737 ma tri motory
Ne, provoz je na švihadla, kterými musí každý pasažér točit, aby letadlo vzlétlo.