Smartwings odletěly s prvním letadlem do USA, zajistí spojení do Karibiku
Boeing 737-800 společnosti Smartwings odlétá z Prahy. Foto: Letiště Praha
V USA budou létat tři letadla s českými posádkami.
V USA budou létat tři letadla s českými posádkami.
Jít pod cenu je vždy jednoduché, také mi to nepřijde jako nějaký veleuspech. Co vím kontakty tam už měly předtím.
Jsme prostě levný východ.
jak jednoduche je jit pod cenu? ty penize si pak sw nekde natiskne nebo?
naklad aerolinek jsou vicemene stejne celosvetove. takze i ceny jsou vicemene stejne, vy vychode
Ano, pane odborník, pardon odporník
Máte pocit ze je SW charita? Nebo jak ‚pod cenou‘ jste to myslel?
Myslel to myslím tak, že za ty peníze, co SW platí třeba cabin crew, by v USA nikdo nelítal. Stevard, co bude celý leden lítat “jako beruška”, dostane cca 34 000 CZK hrubého (+ diety nově pokrácené o 40% “kapesné”, ale to se nedá počítat). A kdo by jim tam asi tak za 18 000 USD ročně lítal 100 hodin měsíčně? Plat v Deltě je třeba 38 000 USD ročně + diety + velmi štědré benefity…
plat posadky je v cene pronajmu letadla v podstate zanedbatelna a kosmeticka polozka …
navic ji zvysuji diety.
Diety? A oni tam neji, maji hladovku, nebo jak? 😁
Nakládky posádku je jeden z marginálních, takže nevím, kde jste na to přišel. V TVS kde se bere 25 tisíc za cabin crew je to dost zásadní oproti 120-150 v Deltě či jinde.
tvl .. přečti si ještě jedno, co píšu 😀
mimochodem – 150 v deltě cabin crew? na to jsi přišel kde? 🙂 průměrný plát cabin crew u delty je kolem 45K $ ročně, což je na US poměry ještě celkem nadprůměr.
(45K ročně = cca 82 000 CZK měsíčně)
To není pravda, levný východ.
No v Deltě je to treba 43000 za rok. Ale třeba Allegiant už platí výrazně hůř, asi jen 33000 ročně. Platy posádek SW jsou v zásadě pro ně v průměru. Z pohledu platů posádek by sehnali levněji aerolinky i v Evropě a ještě levněji v Jižní Americe. Ale plat posádek je marginální částka
Ano,krutá pravda …
a co když by se do Karibiku přemíštila celá společnost SW? pěkně k Pirátům. myslím, že například paní Vladimíra by nebyla proti ne?
To by bylo nejlepší
Tleskame, a take tkeskame jak SWG pekne odrbalo CSA 👍
Děkujeme
Nemáte zač, komunistická aerolinka uz stejne davno existovat neměla
Za pana Jakubšeho to byl zlatý důl. Až LuftJarda z toho udělal areoklub.
jakou komunistickou aerolinku mas na mysli?
ČSA, tam se od komančů moc nezměnilo.
aha … 😀
Jak moc je tohle vydelecny? Neni to spis o tom, ze mzdy pilotu a letusek plati ta americka spolecnost? Takze Smartwings nabidne pronajem lacino, ale amerikani musi zacalovat mzdy a pojistenu atd ale to je pro ne tak malo, ze se jim to furt vyplati?
No víte o tom prd 🙂
hmmm. ne.
Swift Air a nebo iAero Airways?
Swift
iAero Airways is the largest charter airline in the US. The company is based in Greensboro, NC and Miami, FL. Originally founded in 1997 as Swift Air, the company has a 20+ year history of safety, growth, and diversification. In 2019, Swift Air was acquired by iAero Group and rebranded as iAero Airways. The company is an FAA certificated Part 121 Air Carrier.
No poteš pánbůh. Co ty tady v minulosti předváděli už bylo často dost za hranou. Ale vlastně každý ke svému, aneb vrana k vraně sedá.
Udat v dobe, kdy poloviny flotil lezi ladem na zemi, poptavka stale nizka, letadlo i s posadkou … opet a znova – muzeme si o smartech myslet co chceme, ale jejich obchodni oddeleni si zaslouzi absolutorium.
Zrovna v USA je poptávka dost vysoká,blížící se před covidu. Takže bych to s těmi schopnosti zas tak nepřeháněla.
nejde jen o Ameriku, jde o to, že je spousta jiných společností, které mají letadla na zemi a ty Smartwings porazily ve výběrku..
mila Katko. na svete je spousta spolecnosti, ktera by dala nevim co udat letadla komukoli.
vyhral to smartwings. a to je to, oc tu bezi
Dobře, je to cest mít někde Smartwings, nejlepší leteckou společnost.
Která neplatí pilotům, safety issues, chaby customer care, no frequent flyer…
vsimla jste si, ze smrtwings je charterovka? ukazte mi, kolik charterovek ma … frequent flyera.
Chytl jste se jedné nepodstatné věci. Za mnohem podstatnější považuji chování pana Veselého, ukazuje to jaký je ve společnosti level bezpečnosti.
ne. jen jsem vam to pro lepsi pochopeni rozdelil do dvou prispevku.
ohledne safety issues – aerolinka, pokud si pronajima letadla i s posadkami, kontroluje i to, na jake urovni je v dane spolecnosti bezpecnost letu a celkova bezpecnostni politika aerolinky. takze je zrejme, ze qs na tom zas tak spatne nebude.
co tam mate dal?
Výplaty chodí včas a ve výši v jaké mají být….. co tam máte dál?
Ta výše je dost tragická ale…
A není to jen o letadlech do USA. Nyní TLV, JED, business z Kanárských ostrovů, naprosto s vaším komentářem souhlasím.
Ono to v Americe už tak není, jako v Evropě.
Objemy jsou skoro jako před covidem, takže bych je zas tak nehájila.
Ano, to už jste psala jednou. Je to nesmysl, ale víme, že byste je nehájila. My ostatní smekáme…
Ano, vy jako zaměstnanec TVS samozřejmě smekate, neboť je to chlebodárce
vis, kacenko, ne kazdej, kdo hned nenadava na vsechny strany, musi byt zamestnanec.
Smartphones
Vzhledem ke kultuře bezpečnosti v QS někde na úrovni Ruska je to opravdu malý zázrak.
Haha to souhlasím, divím se že to není někam do Afriky
Haha jo jo..
Tohle se jim.nesmaze, psal o tom celý svět.
O Andreasu Lubitzovi psal také celý svět. Nikdy bych uz s Lufthansou neletěl protože kdo mi zaručí že vzhledem ke špatné firemní kultuře nebude další jejich pilot spáchat sebevraždu.
uz davno je smazano. jen par bezvyznamnych internetovych hateru to bude omilat jeste deset let
https://zdopravy.cz/smartwings-po-dvou-letech-obhajily-bezpecnostni-audit-46573/
Nezlobte se, ale tímto komentářem jste dokázal, že o obchodu v leteckém oboru nevíte absolutně nic
tak hlavne, ze ty ano.
nicmene v tvem pripade bych zacal alespon zaklady – jako napr. ze travel servis uz nejakou dobu neexistuje