Slovenský státní dopravce kupuje deset ojetých patrových lůžkových vozů, pochlubil se slevou
Nový lůžkový vůz pro ZSSK. Foto: ZSSK

První vozy mají vyjet po modernizaci již příští rok.

První vozy mají vyjet po modernizaci již příští rok.
Jak se budou tahat kufry po tom točitém schodišti?
Interiér nevypadá vůbec špatně. Podle fotek se po schodech vystupuje nebo sestupuje do kupé z uličky ve standardní výšce normálního vagónu. Zajímalo by mě uspořádání lůžek a lehátek ve vagónu.
Úplně klasický patrák, jako každý jiný. Akorát místo sedaček jsou tam lehátková/lůžková kupé.
Fotka č.6 tomu moc nenasvědčuje.
Houbelec. Chodbička je v běžné výšce a z ní se scházi nebo vycházi do kupátek po několika schodech. Ono to tak úplně patrové není. Jel jsem tím v roce 2014 z Mnichova do Brém. Mně by nevadilo, kdyby jeden byl řazen na Slovakii. Někomu by to mohlo vyhovovat.
https://www.transportfever.net/user-post-list/19816-licaon/?pageNo=122
Tieto vozne nikdy ležadlové (CZ=lehátkové) neboli.
Já myslím, že krajní oddíly jsou ve výšce uličky a lehátkové Bc4, ale nejsem si jist.
Ano, je to tak. Jestli se dobře pamatuji, tak je to na střídačku nahoru a dolů z chodbičky. Jel jsem tím před více jak 20 lety v Německu. Chodové vlastnosti podvozku byly dobré, jen ty skládací dveře do kupé nebyly ideální a dělaly občas rámus. Kupé se sprchou a WC bylo příjemně prostorné.