Slovenská strela poprvé po rekonstrukci vyrazí na Slovensko
Slovenská strela ve Stochově. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Naposledy byla Slovenská strela za hranicemi v roce 1952.
Naposledy byla Slovenská strela za hranicemi v roce 1952.
Chtělo by to nějakou jízdu Praha – Bratislava a zpět, dokud nebude potřeba na jízdu ETCS.
Kolik teda vlastně může oficiálně jezdit?
Nemá přenos návěstních znaků na stanoviště, takže v běžném provozu max. 100 a k tomu ještě se dvěma fíry (ne, D.C. se nemusí naklonovat, stačí, aby tomu druhému řekl, kde to má záchrannou brzdu 🙂 ).
Kolik by si s ní dovolili jet třeba na Okruhu, toť otázka.
na slovensku lze bez kodu 120
Tak alespoň na Slovensku to bude střela… 🙂
Historický vlak bude připomínat silniční závod?
Tatrovka v minulosti vyráběla také osobní automobily, se kterými se mimo jiné závodilo. A když si je tam pořadatel pozval, tak proč by nemohli přijet?
Podle čeho se asi ta fabrika jmenuje?
Tatra podle aut? 🙂 Ale vyráběla obojí a je fajn, že se vozidla takto setkají.
Jako že nejprve byla auta Tatra, pak vznikla fabrika, která je vyráběla, a pojmenovala se podle nich?😳
Fabrika se jmenuje podle hor. 🙂
Přesně tak. A kam jede Strela? Do těch hor. Orat brambor snad nebude…
Taky to není Zetor, ale Tatra 🙂
Řekl bych, že pokud byla v roce 1952 na Slovensku, tak z toho nijak neplyne, že byla toho roku za hranicemi…
zrovna jsem to chtel napsat. 🙂
Klídek, ona tam hranice mezi Českem a Slovenskem určitě byla 🙂 Akorát jenom na papíře.
nebyla – unitarni stat
Měl i vnitřní zemské hranice, byť volně prostupné.
Jj, přejela vlastně vůbec někdy hranice nějaké republiky? Při federalizácii 1969 už dávno nejezdila a jestli stihla 1939 ještě zajet do nového Slovenského štátu – snad asi ne. Kolem 1952 sice existovala Slovenská národní rada, Slovensko ale nebyl stát.
Jezdila prý dle dokumentů do Norimberka s představiteli státu k soudnímu tribunálu.
Jé, na to jsem zapomněl. 🙂
z toho asi zadne fotky neexistuji, coz je skoda