Skupině Jihotrans ubyla v osobní dopravě polovina cestujících
Vlak GW Train Regio u stanice Černý Kříž. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Na šumavských lokálkách, kde skupina provozuje 21 vlaků, počty cestujících ale loni vzrostly.
Existovali by data k počtu cestujících ve vlacích na Šumavě s nimi a ČD, v sezóně a mimo?
Hlavně platících cestujících, za dob ČD tam jezdilo dost lidí zadarmo, kteří se přesunuli do oblastí, kde si jízdenku nadále kupovat nemusí.
Bože, to je ale blábol.
Tak vzhledem k tomu, jak rozesrali dojíždění do krumlova a budějc, protože to bylo ušité kamarádovi, co měl málo jednotek na tolik spojů, jak malé soupravy tam nechávaly lidi na nástupištích, tak by to mohlo být zajímavé.
Co na to říct, jen snad to, že v tom nejsou sami, smutné. Doufejme v lepší budoucnost.
Jihotrans pláče asi oprávněně, ale taková také snad česká firmička KPT Rail či její klony, zahajuje i v době covidové další buslinky pro studenty, prý dokonce jezdí na vlastní riziko, otevírá poštovny KPT POST, jejich představitelé se nenápadně objevují v různých představenstvech dosud fungujících společností, podává často až neuvěřitelné nabídky na provozování tratí … Jo, to je ale záhadou, jak je toto možné, přitom stabilní firmy dnes téměř ryjou držkou v zemi.
Bože vy jste závistivá! Nekape Vám do kapsy , tak haníte jiné. Chtěl bych vás vidět , zda by jste byla schopna jim to říct do obličeje ! Skrývat se na druhé straně monitoru a honit si ego na netu. Jo a co jste vlastně dokázala vy? Myslím že nic, jelikož nevíte jak to vše funguje. A nebo ze by jste byla na druhé straně a myslíte ze tímto někoho potopíte?
Marian je ONA???
Čili český kapřík ještě v rybníce pluje, ale dokdy………..než ho spolkne štika nakrmená jakýmsi kapitálem ! Bohužel skončila doba, kdy místní firmy zaměstnávaly okolní obyvatelstvo a krmily tak místní obecní a městské rozpočty. Peníze tak doma nejsou a samospráva místním nemůže pomoci.
Taková je doba. A ne poslední rok, ani desetiletí. Koukněte se po své domácnosti a spočítejte, kolik máte doma ryze českých výrobků od českých společností. Moc jich nejspíš nebude.
Koho podporujete nákupem „od jinud“? Máte vůbec jinou možnost? Samospráva je na tom obdobně, jen v jiném měřítku.
Jakým stylem nakupujete? Víte co chcete a koupíte to ať to stojí, co to stojí; nebo víte co chcete, uvážíte cenu a pak porovnate poměr cena/výkon?
Velmi jsem to zjednodušil, ale tak neustálé komentáře obdobného typu jako je ten Váš vnímám já.
právě ta: Máte vůbec jinou možnost bych viděl jsko problém, – ale to je na dlohou debatu, myslím že menší české firmy vůbec neinvestují do propagace a reklamy a budování prodejní sítě a druhá věc je ta že velké řetězce si raději budou prodávat to „své“
Rýže českých výrobků mám většinu a nemám problém je sehnat takže jediný problém je lenost
Takže by podle vás bylo lepší, aby nikdo firmnu neměl a neměl ani dostatek majetku na to, aby si firmu pořídil?
A to že firma má živit místní samosprávu, to je hyenismus. Snad má paltit zaměstnancům a ne nějakému politikovi.
Pisatel se nejspíš nepřesně vyjádřil a měl na mysli odvádění řádných daní, nikoliv úplatky politikům.
Učasti na části daní se nevyhne (DPH + daň z příjmu místních zaměstnanců). Pokud má místní pobočka vlastní IČO, taky kromě dividend na ni platí i místní zákony.
A nastavit daně tak, aby se vyplatilo danit jinde, považuji za chybu – proč daně nesnížit?