Škoda završila výrobu jednotek pro lotyšské dráhy, v Ostravě vyrobili poslední vůz
Poslední vůz jednotky Škoda 16 Ev pro Lotyšsko. Foto: Škoda Vagonka
Zbývá předání posledních dvou jednotek v Rize.
Zbývá předání posledních dvou jednotek v Rize.
Jeli jsme tím v Lotyšsku letos v květnu. Je to celkem fajn.
Být ve střední části více oken, vypadalo by to vozidlo, jako by z oka vypadlo vložáku k žabotlamu 😀
Být ve střední části dole koleso a nahoře paluba, jako by to z oka vypadlo parníku.
Kolik je těch vozů celkem? 30 nebo 130?
V textu je uvedeno 128. vůz a pak že dopravce jich 30 převzal a zbývají poslední 2?
Je 32 jednotek složených ze 128 vozů.
Vozů 128, jednotek 32. Jednotky jsou složeny ze 4 vozů. 4×32 = 128.
Nezbývá než popřát spoustu bezporuchových kilometrů
Myslel jsem, že se to vyrábí v Plzni.
Fascinuje mne, kam všude se lepí piktogramy a označení vozové třídy v korporátním jazyce ČD Fedra. Ony dráhy na to nemají licenci?
Dobrý postřeh, ty ČD piktogramy pro druhou třídu a wifi to má i v interiéru. Předpokládám že Škodovka navrhla použít tyto piktogramy, které lepí tak jako tak do ČD panterů, a ČD s tím neměly problém.
Jinak myslím že Vienā vilcienā (V jednom vlaku) není přímo jméno dopravce. Firma se nadále jmenuje Pasažieru vilciens, jako obchodní název používá Vivi, a to vienā vilcienā je jen vysvětlení té „zkratky“ ale jinak se to nikde nepíše, vždy jen Vivi.
Ona to používá i Arriva a RegioJet.
Já bych řekl font a piktogram jsou dvě rozdílně věci z pohledu práva.
Obojí pro ČD na míru nakreslilo studio Najbrt, tak v čem je rozdíl?
Patrně v tom, kdo je vlastníkem autorských práv. 🙂