Budou mít určitě méně problémů, než co si objednala od zahraniční (F) konkurence Praha.
Ono více dodavatelů a typů vozidel vypadá zajímavě, ale servis, náhradní díly a obsluha už tak pozitivní není.
Myslíte třeba ty trolejbusy od SOR a Cegelecu jezdící do Letňan?
Jaroslav
7 měsíců
Farebná kombinácia ako za starých čias v dobrom slova zmysle. Keby ma ešte tenký červený pás pod oknom a krémovú strechu, tak je to klasická schéma MHD z 80tych rokov. Celkom pekné retro. A ešte môžete byť bratia hrdí, že vo Vilniuse sa udržia české trolejbusy, i keď už iná značka 😄
OndraS
7 měsíců
Vidím, že to má místo zrcátek kamery. Dostali Litevci na výběr, nebo už je to u NS standard?
Kde jste s tou 32Tr jel, jestli se můžu zeptat? Nevylučuju, že na hladkém asfaltu a při výborné kvalitě trolejového vedení se to chová tiše, ale nic z toho v Brně nemáme…
No nízkopodlažních vozů budou mít o 2 více než je aktuální výprava, takže ano, budou schopni mít jeden den nízkopodlažní výpravu, ale to tak jednou za půl roku. Čeho se obávám spíš, je omezování trolejbusů, protože i když budou mít nové trolejbusy, tak se prý na radnici mluví o krácení sítě.
Petr Jetelina
7 měsíců
Škoda 14Tr. Tento trolejbus k Vilniusu prostě patří.
Budou mít určitě méně problémů, než co si objednala od zahraniční (F) konkurence Praha.
Ono více dodavatelů a typů vozidel vypadá zajímavě, ale servis, náhradní díly a obsluha už tak pozitivní není.
Myslíte třeba ty trolejbusy od SOR a Cegelecu jezdící do Letňan?
Farebná kombinácia ako za starých čias v dobrom slova zmysle. Keby ma ešte tenký červený pás pod oknom a krémovú strechu, tak je to klasická schéma MHD z 80tych rokov. Celkom pekné retro. A ešte môžete byť bratia hrdí, že vo Vilniuse sa udržia české trolejbusy, i keď už iná značka 😄
Vidím, že to má místo zrcátek kamery. Dostali Litevci na výběr, nebo už je to u NS standard?
Předpokládám že požadavek Litevců?
Chudáci Litevci…
Proč???
Drnčí, skřípe, bouchá.
Definice Urbanwaye
Tohle opravdu nejni francouzská pomsta..
Koupil byste si auto s takovým zpracováním? Já ne…
Urbanway ? Ani zadarmo. Se SORkama nemám problém.
Kde jste s tou 32Tr jel, jestli se můžu zeptat? Nevylučuju, že na hladkém asfaltu a při výborné kvalitě trolejového vedení se to chová tiše, ale nic z toho v Brně nemáme…
Ale stav vašich komunikací není důvod pro to, aby výrobce začal vyrábět terénní vozidla.
To jistě. Je zcela na výrobci, jestli se rozhodne vyrábět vozidla kategorie “Hess”, nebo kategorie “Bohdan”…
U nás nechce ze Sorkama nikdo jezdit, na Urbany řidiči nedají dopustit
Zepředu mi tahle barevná kombinace připomíná Ferdu Mravence. 😉
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=359681319713332&set=a.359681283046669&type=3
Konečně se zbaví těch starých střepů. A lidi budou cestovat pohodlněji.
Vypravenost je podstatně nižší. POkud odeberou všech 91, tak to s novějšíma vozama pokryjí.
No nízkopodlažních vozů budou mít o 2 více než je aktuální výprava, takže ano, budou schopni mít jeden den nízkopodlažní výpravu, ale to tak jednou za půl roku. Čeho se obávám spíš, je omezování trolejbusů, protože i když budou mít nové trolejbusy, tak se prý na radnici mluví o krácení sítě.
Škoda 14Tr. Tento trolejbus k Vilniusu prostě patří.
Jistě patří. Jen ne do pravidelného nýbrž muzejního provozu.
Litva uz davno neni soucasti SSSR a naopak se nyni zacina radit k bohatsim statum EU-takze ne, urcite tam takovy stary vraky nepatri.
Ty blaho, hezká barva!
Stejná barevná kombinace, jako u nás měla za staré doby všechna vozidla MHD. Akorát tenkrát nebyl k vidění ten děsný designový prvek mezi světly.
Jistě, není nad nenavazující barvy na krabicoidech 14Tr a Karosa 7xx…