Škoda začala v Plzni testovat nový trolejbus pro Budapešť
Nový trolejbus pro Budapešť v ulicích Plzně. Pramen: Škoda Group
Budapešť získá 12 dvanáctimetrových vozů a 36 osmnáctimetrových kloubových trolejbusů.
Budapešť získá 12 dvanáctimetrových vozů a 36 osmnáctimetrových kloubových trolejbusů.
Ikarus, co vím, tak už snad zkrachoval a nevím jestli nějaké autobusy vůbec vyrábí a když tak pod jinou značkou (IVECO BUS).
To je v Szegedu, v Debrecenu jezdí Solaris s výzbroji Ganz a Škoda-Ganz, mají ještě jeden Ikarus, jeden MAZ a dvě ZIU.
V Szegedu jezdí nejvíce Ikarusů s výzbroji Škoda a 21Tr, což jsou nejčastěji původně autobusy z ČR. pak nějaké Solarisy z Chomutova, sem tam 15Tr, nějaké trolejbusové Citara a pár dalších atypů.
Našim městům by slušely taky…
Ikarusy 280T mají svoje dny spočítaný 🙁
Já měl ty Čabajky taky celkem rád. Na svou dobu pohodlné a v rovinatých trasách Maďarska OK. Jen na sběrače musel jejich řidič dávat bacha. Uskákaný vlek když se rozhoupal na „správném“ místě, tak rozhoupal samozřejmě i sběrače a už to letělo. Ne že by to neuměla i 15Tr, ale té vlek aspoň neuskakoval do stran. Kloubový maďarský trolejbus s jedním 110 kW trakčákem oproti škodováckým 2×100 kW se dvěma hnanými nápravami z 80. let byl samozřejmě úplně jinde, ale ty naše kopce daly zabrat i autobusům stejného výrobce. Jednu dobu do nich chtěla Škoda dodávat vlastní elektrickou výzbroj a… Číst vice »
Jak moc se liší od těch co dodala Škoda do Brna?
Že je musí testovat
Minimálně baterkama ?
Testovat se musí každý kus…všech 48 jestli dělají všechno tak jak mají
Ale zbastlila je Schadewerk.
Systém na vážení cestujících😂😂
JJ, obligátní oslovení „Vážení cestující“ tím získává zcela nový rozměr… 😂
Ten Budapešťský nátěr je stejný jako Bratislavský. Zajímavé… 😉
Červená je fakt novinka