Škoda začala s testováním nových vozů pro metro ve Varšavě na okruhu VUZ
Souprava metra pro Varšavu na okruhu VUZ. Foto: Škoda Transportation
Kromě zkušebního okruhu čekají soupravu testy i v pražském a varšavském podzemí.
Interiér je fajn, přesně takhle jsou uspořádány vozy H v Berlíně (“dlouhá roura”) a funguje to skvěle. Už od druhé půlky devadesátek.
Nelíbí se mi podoba s 8171: jen jedno okno mezi dvěma dveřmi dělá vnitřek tmavý a klaustrofobický. Čelo nic moc, ale možná je to jen otázka vkusu.
6MT už je ve Velmi že není v ,,konvoji“?
Bohužel 6Mt na Velim nejede a zůstává v areálu. Místo něj je právě ten sběrač.
jaj, škoda 😔
Proč škoda? Doma v areálu nadělá práce víc – může posloužit i dalším soupravám.
Vi se, kdo dělal design?
Co tomu skutečně chybí jsou tyče (nejlépe ty roztrojené) uprostřed.
Tyč uprostřed nejvíce frekventovaného bodu proudu cestujících je už dnes značný přežitek 🙂
Mně to přijde celkem povedený, hlavně sezení vedle sebe.
Přijde mi to hrozný. Vypadá to jako modernizace 81-71 + nešťastné řešení interiéru, kde je úplně minimum sedadel a ještě k tomu v řadě vedle sebe, což není pro cestující úplně komfortní
Korporat pozadovany objednavatelem a interier dle pozadavek objednavatele… co je hrozný? Ze skoda splnila zadani?
No hlavně to nemá ty velký kulatý světla 🙂
Možná by chtělo se nejdřív svézt ve Varšavě Inspirem. Pak by bylo jasnější, co si přeje objednatel…
Velkokapacitní bagr k stání. Nové šestivozové průchozí soupravy pro Varšavu pojmou až 1 500 cestujících.
1500 cestujících? To pochybuji, když vidím, jak nešťastně jsou tam řešeny tyče na držení. Leda by se počítalo s tím, že se budou cestující držet jeden druhého, aby k sobě měli lidsky blíž LOL
Právě že když jich tam bude dostatek, tak ani není třeba aby se nějak drželi, prostě si vzájemně budou oporou…
Minimum sedadel? Je to metro, má to úplně stejně sedadel jako každé jiné (12 na mezidveří). Podélné sezení je zjevně na přání dopravce.
To nic, tady by někteří nejradši, aby to mělo kupátka a stahovací okna.
Správně! Jak to nemá dveře na čtyřhran, nemá to na kolejích co dělat!
No zrovna v tomto případě (s širokou průchozí uličkou) by mi sezení podélně se stěnou nevadilo…
Sběrač na střeše, tzn Varšava má v metru napájení místo třetí kolejnice z troleje?
Sběrač na střeše je pro zkoušky na VÚŽ.
Děkuji za objasnění.
Varšava má třetí kolejnici a ve Škodovce „pod zdí“ se zas používá pantografový vůz. Tohle je jen na okruh.
Moc se mi to designově nelíbí, přijde mi to jak kdyby to někdo vymaloval zvýrazňovačem. Myslím především ty žluté tyče a rudé sedačky. Například interiér tram 15T s chromovými tyčemi mi připadá nesrovnatelně elegantnejší.
Zadání objednatele, jsou to varšavské barvy, červená a žlutá (zlatá).
Jednoduchý, pěkný, praktický. Moc se mi to líbí!
Už jen chybí, aby byly i autonomní. Zrovna provoz metra si o to říká. Jinak 177 milionů za jede kus, to je drahá hračka 🙂
Líbí se mi ta široká dlouhá ulička, tam by si šlo i zaběhat. Škoda že to v Praze nemáme taky takto spojený aby se dalo přecházet z vozu do vozu
Myslím, že u těch, co jsou dnes na Cčku se to uvažovalo, ale zatrhli to hasiči. Na Dčku to snad bude.
Hasiči jsou mimo. Německo má snad nejpřísnější požární normy na světě a vozy H v Berlíně jsou plně průchozí už od roku 1995.
Na céčku a déčku by to mělo být. Na céčku cca v roce 2027