Škoda začala s modernizací tramvají pro Göteborg, práce proběhnou opět v Ostravě
Vizualizace göteborské tramvaje typu M31 po modernizaci. Zdroj: Škoda Group
Modernizace 79 tramvají typu M31 potrvá do roku 2028. Hodnota zakázky dosahuje dvou miliard korun.
To je ten neexistující trh s modernizacemi vozidel… 🙂
Nevíte jaký je v tramvaji kompresor? Děkuji za odpověď.
To je ta zakázka ze ktere opravny vycouvaly kdyz jeste byly v majetku DPO i kdyz vyhraly tendr, aby se snizila cena odkupu skodovkou?
25 milionů za kus, to bude nějak odfláknutý…to třeba v Košiciach si za kvalitní renovaci KT8D5 rádi připlatěj…
KT8D5 v KE majú dostať klímu do celého salónu pre cestujúcich.
A ona to ta TV3 utáhne? Nebo soudruzi zapomněli napsat, že potřebují i novou výzbroj?
To musí utahovat výzbroj? To tu klimatizační škatuli nestačí prostě připojit na 600 V DC?
TV3 nič ťahať nebude. Klímy budú mať vlastný menič. Som zvedavý kde a ako to na tie KT8D5 namontujú.
Když to dokázali na KT4 v Szegedu…
Jakože potom, co si nakoupili dvojwany bez klimy, začnou cpát klimu do 30 let starýho zrezlýho verglu? Tak to jo, to má logiku…
Logiku byť som za tým nehľadal. Zbytočná snaha.
Klimatické podmínky v Göteborgu jsou dost podobné těm v Ostravě, ale chápu, že marketingově to zní dobře 🙂
V Ostravě budou takřka jistě větší výkyvy teplot, ale zase přece jen trochu míň slano. 🙂
Sůl nepodceňovat, sůl je sviňa
O tom se přesvědčilo Ansaldo Breda s tramvajemi M32
Mimochodem je taky opravovala Ekova
Problém nebyla sůl, problém byla Ansaldo Breda.
Ten vůz by se rozpadl i v pouštním klimatu v Nevadě.