Škoda začala s modernizací tramvají pro Göteborg, práce proběhnou opět v Ostravě

Vizualizace göteborské tramvaje typu M31 po modernizaci. Zdroj: Škoda GroupVizualizace göteborské tramvaje typu M31 po modernizaci. Zdroj: Škoda Group

Modernizace 79 tramvají typu M31 potrvá do roku 2028. Hodnota zakázky dosahuje dvou miliard korun.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Poskok

To je ten neexistující trh s modernizacemi vozidel… 🙂

Pes

Nevíte jaký je v tramvaji kompresor? Děkuji za odpověď.

janikk

To je ta zakázka ze ktere opravny vycouvaly kdyz jeste byly v majetku DPO i kdyz vyhraly tendr, aby se snizila cena odkupu skodovkou?

Nose Peak

25 milionů za kus, to bude nějak odfláknutý…to třeba v Košiciach si za kvalitní renovaci KT8D5 rádi připlatěj…

knedlo

KT8D5 v KE majú dostať klímu do celého salónu pre cestujúcich.

jarmil

A ona to ta TV3 utáhne? Nebo soudruzi zapomněli napsat, že potřebují i novou výzbroj?

Kamui

To musí utahovat výzbroj? To tu klimatizační škatuli nestačí prostě připojit na 600 V DC?

knedlo

TV3 nič ťahať nebude. Klímy budú mať vlastný menič. Som zvedavý kde a ako to na tie KT8D5 namontujú.

jenki

Když to dokázali na KT4 v Szegedu…

Nose Peak

Jakože potom, co si nakoupili dvojwany bez klimy, začnou cpát klimu do 30 let starýho zrezlýho verglu? Tak to jo, to má logiku…

knedlo

Logiku byť som za tým nehľadal. Zbytočná snaha.

Kubrt

Klimatické podmínky v Göteborgu jsou dost podobné těm v Ostravě, ale chápu, že marketingově to zní dobře 🙂

Bobek

V Ostravě budou takřka jistě větší výkyvy teplot, ale zase přece jen trochu míň slano. 🙂

Hoermalmeister

Sůl nepodceňovat, sůl je sviňa

-mm

O tom se přesvědčilo Ansaldo Breda s tramvajemi M32

-mm

Mimochodem je taky opravovala Ekova

jenki

Problém nebyla sůl, problém byla Ansaldo Breda.
Ten vůz by se rozpadl i v pouštním klimatu v Nevadě.