Škoda předala Ostravě první trolejbus T‘CITY 36 Tr, je jejím patnáctitisícím vyrobeným vozem
Trolejbus T‘CITY 36 Tr pro Dopravní podnik Ostrava. Foto: Jan Švehla / Škoda Group
DPO má objednáno osmnáct trolejbusů.
DPO má objednáno osmnáct trolejbusů.
Odkaz na velmi zajímavý článek, který ukazuje, že číslovka patnáctitisící trolejbus je pouhý marketingový tah výrobce a vůbec neodpovídá skutečnosti.
https://www.cs-dopravak.cz/do-ulic-ostravy-vyjel-15-000-trolejbus-skoda-anebo-ne/
Zajímala by mě potom jejich zkušenost s dojezdem na baterky v mrazech. V nejmenovaném městě s tím docela válčej. Jsou poněkud zaskočeni, že v zimě mrzne
.
Jsem zvědav, zda na tom budou lépe než Pražské kusy, kterým při kroucení karoserie praskají skleněné výplně.
Ty občas prasknou i v SORech. Nedávno jsem to zažil. Rána a sklo se rozprsklo po půlce NB18. Nebylo to ani na výmolu.
Mezinárodní patlanina, dokonce ještě víc, než když to dělali se Solarisem.
Lokálně vyráběné dnešní SOR trolejbusy, se mi zdají jako daleko větší držáky, a s lepší perspektivou do budoucna.
Uvidíme, ale zrovna SOR mi nepřijde jako etalon kvality
Je to hezké ale po mněstskejch drncačkách se v tom vše pajtluje zlatej T 9 nebo 11
Na základě čeho je prosím v článku uvedeno, že bude letos dodáno 6 trolejbusů? I kdybychom brali nejzazší termíny dle smlouvy, tak prvních 6 vozů má být dodáno do dubna 2023 (splněno), dalších 6 vozů do července 2023 (a taddy už nám to nesedí)…
Na základě tiskové zprávy.
Moje omluva, já ji jen špatně pochopil. Šest je ta první várka, ne letos. Opraveno a díky za upozornění.
Myslím si, že na 90. léta slušná karosařina. Oh, wait…
Vypadá to hezky. Až na ta dřevěná sedadla. A zlevnění zakázky se projevuje i tím, že na čumáku není logo Škoda?
Dřevěná sedadla jsou standardem u dpo a opravdu pohodlným standardem, takže za mě OK.
Logo Škoda je už do budoucna prodané automobilce, tak pro ně už teď nemá cenu ho dále zbytečně všude lepit.
A co když jenom DPO nechce znak škodovky na čumáku?
Jakože výlisek v kapotě zůstane, jen se nevylepí indiánek? Jo, tak to by bylo tak nějak “poškodovácku”…
Neví někdo, kdy by měl vyjet první 36tr do provozu? Slyšel jsem už o zítřku(10.2), ale moc se mi tomu nechce věřit.
Příští týden
Díky 🙂
Chvíli bude asi trvat než si obsluha zvykne na nové vozidla. Není to o týdnech spíše měsících a servisních intervalech a službách. Důvěra a neduvěra se musí překonat.
Je to tak
Jen aby vyjely na 101 a by se vrátila na Ludvíkovou. Byla to fakt chyba ji přerušit. A ještě bez dohody městského obvodu
Opravdu se počet zvýší? Nebudou nic vyrazovat, zda má někdo info?
Nejdřív to vyřadí 21Tr a jak se začne jezdit na Mírové náměstí, tak i nějaké dieselové Urbina 12. Na Mírové se ale začne jezdit příští rok. Do režimu autoškoly přejde vůz Trollina 12AC ev.č.3701
Počkat, v Ostravě se přece na naftu už rok nejezdí, jaké tedy dieselové Urbina?
To byla jedna veliká lež s tím ukončením dieselových autobusů. Byl to jen marketing. Ve skutečnosti se s dieselem jezdí dál. V provozu je ještě 41 dieselových 12 metrových vozů. Odstavené jsou 3 kloubové vozy a 13 desetimetrových, ale ty mohou též vyjet do provozu.