Škoda předala Ostravě první trolejbus T‘CITY 36 Tr, je jejím patnáctitisícím vyrobeným vozem

Trolejbus T‘CITY 36 Tr pro Dopravní podnik Ostrava. Foto: Jan Švehla / Škoda GroupTrolejbus T‘CITY 36 Tr pro Dopravní podnik Ostrava. Foto: Jan Švehla / Škoda Group

DPO má objednáno osmnáct trolejbusů.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karl vB.

Odkaz na velmi zajímavý článek, který ukazuje, že číslovka patnáctitisící trolejbus je pouhý marketingový tah výrobce a vůbec neodpovídá skutečnosti.
https://www.cs-dopravak.cz/do-ulic-ostravy-vyjel-15-000-trolejbus-skoda-anebo-ne/

Jeňýk

Zajímala by mě potom jejich zkušenost s dojezdem na baterky v mrazech. V nejmenovaném městě s tím docela válčej. Jsou poněkud zaskočeni, že v zimě mrzne
.

Bernard L.

Jsem zvědav, zda na tom budou lépe než Pražské kusy, kterým při kroucení karoserie praskají skleněné výplně.

ČD4ever

Ty občas prasknou i v SORech. Nedávno jsem to zažil. Rána a sklo se rozprsklo po půlce NB18. Nebylo to ani na výmolu.

Peeetr

Mezinárodní patlanina, dokonce ještě víc, než když to dělali se Solarisem.

Lokálně vyráběné dnešní SOR trolejbusy, se mi zdají jako daleko větší držáky, a s lepší perspektivou do budoucna.

Jeřdno

Uvidíme, ale zrovna SOR mi nepřijde jako etalon kvality

Martin

Je to hezké ale po mněstskejch drncačkách se v tom vše pajtluje zlatej T 9 nebo 11

Martin Večeřa

Na základě čeho je prosím v článku uvedeno, že bude letos dodáno 6 trolejbusů? I kdybychom brali nejzazší termíny dle smlouvy, tak prvních 6 vozů má být dodáno do dubna 2023 (splněno), dalších 6 vozů do července 2023 (a taddy už nám to nesedí)…

Mystifying oracle

Myslím si, že na 90. léta slušná karosařina. Oh, wait…

král j

Vypadá to hezky. Až na ta dřevěná sedadla. A zlevnění zakázky se projevuje i tím, že na čumáku není logo Škoda?

Martin Večeřa

Dřevěná sedadla jsou standardem u dpo a opravdu pohodlným standardem, takže za mě OK.

Peeetr

Logo Škoda je už do budoucna prodané automobilce, tak pro ně už teď nemá cenu ho dále zbytečně všude lepit.

Jirka K.

A co když jenom DPO nechce znak škodovky na čumáku?

Mystifying Oracle

Jakože výlisek v kapotě zůstane, jen se nevylepí indiánek? Jo, tak to by bylo tak nějak “poškodovácku”…

Jiří

Neví někdo, kdy by měl vyjet první 36tr do provozu? Slyšel jsem už o zítřku(10.2), ale moc se mi tomu nechce věřit.

Pavel Vavříček

Příští týden

Jiří

Díky 🙂

stanik

Chvíli bude asi trvat než si obsluha zvykne na nové vozidla. Není to o týdnech spíše měsících a servisních intervalech a službách. Důvěra a neduvěra se musí překonat.

Pavel Vavříček

Je to tak

Pavel Vavříček

Jen aby vyjely na 101 a by se vrátila na Ludvíkovou. Byla to fakt chyba ji přerušit. A ještě bez dohody městského obvodu

Avlaky

Opravdu se počet zvýší? Nebudou nic vyrazovat, zda má někdo info?

Pavel Vavříček

Nejdřív to vyřadí 21Tr a jak se začne jezdit na Mírové náměstí, tak i nějaké dieselové Urbina 12. Na Mírové se ale začne jezdit příští rok. Do režimu autoškoly přejde vůz Trollina 12AC ev.č.3701

cestující

Počkat, v Ostravě se přece na naftu už rok nejezdí, jaké tedy dieselové Urbina?

Pavel Vavříček

To byla jedna veliká lež s tím ukončením dieselových autobusů. Byl to jen marketing. Ve skutečnosti se s dieselem jezdí dál. V provozu je ještě 41 dieselových 12 metrových vozů. Odstavené jsou 3 kloubové vozy a 13 desetimetrových, ale ty mohou též vyjet do provozu.