Škoda odeslala do Bonnu první z 26 objednaných tramvají

Nová tramvaj Škoda pro Bonn. Pramen: Škoda GroupNová tramvaj Škoda pro Bonn. Pramen: Škoda Group

Tramvaje pro Bonn jsou obousměrné tříčlánkové a nízkopodlažní s otočnými podvozky.

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zwi

Me by spis zajimalo, jak funguje ten zdanlive levitujici prostredni clanek. Tedy jak je uchycen k sousednim clankum tak, aby kopiroval kolej pod nim, jakoby mel podvozek a nevybocoval tedy z profilu, jak se mu zachce. Dekuji

Lomb

Jen dodám, že stejně to má Škoda Astra, prostřední článek nemá podvozek.

Lišák

Uchycení neseného článku k podvozkovým je řešeno v úrovni podlahy a střechy. Spodní spojení na 41T sestává z jednoho sférického ložiska na obou koncích článku. Horní spojení je na jednom konci uděláno pomocí pevné příčné tyče a na druhém konci je rozvolněná příčná tyč.

Jura

Kolik mají zpoždění?🤣🤣🤣