Škoda odeslala do Bonnu první z 26 objednaných tramvají
Nová tramvaj Škoda pro Bonn. Pramen: Škoda Group
Tramvaje pro Bonn jsou obousměrné tříčlánkové a nízkopodlažní s otočnými podvozky.
Tramvaje pro Bonn jsou obousměrné tříčlánkové a nízkopodlažní s otočnými podvozky.
Me by spis zajimalo, jak funguje ten zdanlive levitujici prostredni clanek. Tedy jak je uchycen k sousednim clankum tak, aby kopiroval kolej pod nim, jakoby mel podvozek a nevybocoval tedy z profilu, jak se mu zachce. Dekuji
Jen dodám, že stejně to má Škoda Astra, prostřední článek nemá podvozek.
Uchycení neseného článku k podvozkovým je řešeno v úrovni podlahy a střechy. Spodní spojení na 41T sestává z jednoho sférického ložiska na obou koncích článku. Horní spojení je na jednom konci uděláno pomocí pevné příčné tyče a na druhém konci je rozvolněná příčná tyč.
Kolik mají zpoždění?🤣🤣🤣