Ani nevím, co používají v Bulharsku za zabezpečovací zařízení, věděl by někdo, prosím?
noerf
3 měsíců
Jsem zvědav, jak Škoda bude stíhat dodávat jednotky v termínu. To, že uspěla v regionu JV Evropy dává určitý potenciál pro tyto trhy i do budoucna. A fakt, že v soutěži byli i další výrobci není jistě zanedbatelný.
Normálně tím lidi jezdí a dokonce jsou příjemně překvapení. Pokud si člověk všímá okolí, tak mu to neujde. Ale tady si někdo nadělal falešných představ do hlavy.
Tak tak, pro východní trhy dobré, tam cestujícímu nevadí celá plejáda nepříjemných hlasitých zvuků během jízdy i po příjezdu na nádraží i vysoká nestabilita během vyšší rychlosti.
Jj za poslední měsíc jsem jel několika regionálními vlaky máme in Siemens a další, v okolí Dortmundu, Stuttgartu, Hamburku a Berlíně a moje děti (7 a 9)= masinkari, několikrát prohlásili, ze je to lepší než 471(to řekli i o 40 let starém REF v Paříži) ci panter
Protože jsou to děti, kterým se akorát líbí něco zvláštního, co nemají doma, ale mě osobně v téměř všech německých vlacích štvala absolutní nesystémovost koordinace sedadel s okny. V panterech i slonech je na jedno okno vždy čtveřice sedadel (ať už v leteckém uspořádání nebo čtyřka naproti sobě). A stejně si myslím, že na těch německých vlacích není nic extra lepšího, co by z našich vlaků dělalo východoevropské vlaky…
Ani nevím, co používají v Bulharsku za zabezpečovací zařízení, věděl by někdo, prosím?
Jsem zvědav, jak Škoda bude stíhat dodávat jednotky v termínu. To, že uspěla v regionu JV Evropy dává určitý potenciál pro tyto trhy i do budoucna. A fakt, že v soutěži byli i další výrobci není jistě zanedbatelný.
Tohle stihne, není to teď tak nabité co se týče výroby.
Podle mě v pohodě, můžou těžit ze sériovosti, ne když projektovali vždycky 5-20 ks série něčeho. Pantery mají šanci na slušné úspěchy ještě.
Bude se zde jednat o původní, klasické Pantery? Ne ty podivnosti, co šli do Pobaltí?
No klasické střídavé čtyřvozové. Něco jako brněnské Moravie.
Spíš to bude InterPanter, přece si neobjednali „osobák“ na dálkové spoje
K místence do 3. vozu, špunty do uší gratis….
Ty „podivnosti“ pro Pobalti maji sasi uzpusobene pro siroky rozchod, takze by se v BG nevesly k nastupistim.
Stíhat bude, teď nemají žádný kšeft.
To bych netvrdil …
Ale jo, do Bulharska jsou ty vlaky celkem dobré, k nám do ČR ovšem ne. To vážně nejsou vlaky západního typu.
A ty seš blb západního nebo východního typu?
Takový blbci snad ani nemohou být z této planety.
To blb z ruska
Srovnejte pantery s elektrickými jednotkami Siemensu nebo Alstomu a zamyslete se ještě jednou, kdo je v této debatě blb.
Jakže se tedy liší?
Si v tom „zázraku“ jezdi a uvidíš sám…
Normálně tím lidi jezdí a dokonce jsou příjemně překvapení. Pokud si člověk všímá okolí, tak mu to neujde. Ale tady si někdo nadělal falešných představ do hlavy.
To máte pravdu že jsou překvapeni, příjemně ovšem ne.
Tak tak, pro východní trhy dobré, tam cestujícímu nevadí celá plejáda nepříjemných hlasitých zvuků během jízdy i po příjezdu na nádraží i vysoká nestabilita během vyšší rychlosti.
Jj za poslední měsíc jsem jel několika regionálními vlaky máme in Siemens a další, v okolí Dortmundu, Stuttgartu, Hamburku a Berlíně a moje děti (7 a 9)= masinkari, několikrát prohlásili, ze je to lepší než 471(to řekli i o 40 let starém REF v Paříži) ci panter
Protože jsou to děti, kterým se akorát líbí něco zvláštního, co nemají doma, ale mě osobně v téměř všech německých vlacích štvala absolutní nesystémovost koordinace sedadel s okny. V panterech i slonech je na jedno okno vždy čtveřice sedadel (ať už v leteckém uspořádání nebo čtyřka naproti sobě). A stejně si myslím, že na těch německých vlacích není nic extra lepšího, co by z našich vlaků dělalo východoevropské vlaky…