Škoda Group dodá dvacet elektrických jednotek do Bulharska

Jednotka 640.2 RegioPanter pro Olomoucký kraj. Foto: České dráhyJednotka 640.2 RegioPanter pro Olomoucký kraj. Foto: České dráhy

Součástí zakázky je servis na 15 let.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Honnzok

Ani nevím, co používají v Bulharsku za zabezpečovací zařízení, věděl by někdo, prosím?

noerf

Jsem zvědav, jak Škoda bude stíhat dodávat jednotky v termínu. To, že uspěla v regionu JV Evropy dává určitý potenciál pro tyto trhy i do budoucna. A fakt, že v soutěži byli i další výrobci není jistě zanedbatelný.

FrantaOVA

Tohle stihne, není to teď tak nabité co se týče výroby.

J.K.

Podle mě v pohodě, můžou těžit ze sériovosti, ne když projektovali vždycky 5-20 ks série něčeho. Pantery mají šanci na slušné úspěchy ještě.

Eso363

Bude se zde jednat o původní, klasické Pantery? Ne ty podivnosti, co šli do Pobaltí?

Apollo17

No klasické střídavé čtyřvozové. Něco jako brněnské Moravie.

Radim

Spíš to bude InterPanter, přece si neobjednali „osobák“ na dálkové spoje

Nose Peak

K místence do 3. vozu, špunty do uší gratis….

Dizgrafyq

Ty „podivnosti“ pro Pobalti maji sasi uzpusobene pro siroky rozchod, takze by se v BG nevesly k nastupistim.

Smutny pohled

Stíhat bude, teď nemají žádný kšeft.

FrantaOva

To bych netvrdil …

Jan

Ale jo, do Bulharska jsou ty vlaky celkem dobré, k nám do ČR ovšem ne. To vážně nejsou vlaky západního typu.

A. Mikulka

A ty seš blb západního nebo východního typu?

Elb

Takový blbci snad ani nemohou být z této planety.

Gerge

To blb z ruska

Zbyněk

Srovnejte pantery s elektrickými jednotkami Siemensu nebo Alstomu a zamyslete se ještě jednou, kdo je v této debatě blb.

Pan Václav z Prahy

Jakže se tedy liší?

Tomáš

Si v tom „zázraku“ jezdi a uvidíš sám…

Jiří Kocurek

Normálně tím lidi jezdí a dokonce jsou příjemně překvapení. Pokud si člověk všímá okolí, tak mu to neujde. Ale tady si někdo nadělal falešných představ do hlavy.

Tomáš

To máte pravdu že jsou překvapeni, příjemně ovšem ne.

Petr

Tak tak, pro východní trhy dobré, tam cestujícímu nevadí celá plejáda nepříjemných hlasitých zvuků během jízdy i po příjezdu na nádraží i vysoká nestabilita během vyšší rychlosti.

Vojtech

Jj za poslední měsíc jsem jel několika regionálními vlaky máme in Siemens a další, v okolí Dortmundu, Stuttgartu, Hamburku a Berlíně a moje děti (7 a 9)= masinkari, několikrát prohlásili, ze je to lepší než 471(to řekli i o 40 let starém REF v Paříži) ci panter

VojtaDrevik

Protože jsou to děti, kterým se akorát líbí něco zvláštního, co nemají doma, ale mě osobně v téměř všech německých vlacích štvala absolutní nesystémovost koordinace sedadel s okny. V panterech i slonech je na jedno okno vždy čtveřice sedadel (ať už v leteckém uspořádání nebo čtyřka naproti sobě). A stejně si myslím, že na těch německých vlacích není nic extra lepšího, co by z našich vlaků dělalo východoevropské vlaky…