Škoda Electric a Solaris dodají do rumunského Brašova 26 kloubových trolejbusů

Trolejbus pro Kluž, ilustrační foto. Pramen: Škoda ElectricTrolejbus pro Kluž, ilustrační foto. Pramen: Škoda Electric

Škoda Electric získala další významnou trolejbusovou zakázku v Rumunsku. Bude se podílet na dodávce 26 kloubových trolejbusů s kapacitou 130

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Tak dodavatel je Solaris, ne Skoda, ta dela subdodavku – elektrovyzbroj, pokud jsem to dobre pochopil…

Kubrt

Dobrá zpráva nejen pro výrobce, ale i pro trolejbusový provoz Brašov. Už několik let je ve stádiu klinické smrti; byl jsem tam před rokem a v provozu byly 2 nebo 3 kusy trolejbusů (ex Biel), zbytek vypravení na trolejbusových linkách zajišťovaly autobusy.

Jesenik

Nevím jestli tento šrot je dobrá zpráva

Jussi

Karoserie Solaris, výzbroj Škoda JE dobrá zpráva. Ale chápu, že je cílem něco zkritizovat…

Jesenik

Trochu naprší a bez mohutného hrabání to nevyjede kopec.

a8n

Co si kdo poručí, to dostane. Nevím, jak u 4. generace, ale u 3. uměl Solaris i hnací střední nápravu, jak ostatně dokazuje 27Tr v Ústí.

Anonym ze severu

2. hnací náprava není o moc lepší než zadní hnací náprava. Podobně to prodlužuje do kopce a jak prší, tak to je krapet problém, protože hrabe… Spíš by bylo lepší objednat 2motorové vozy, jako byly 15ky.

My v Ústí dostaneme stejné parciály na Vánoce jako Rumuni, tak snad to bude lepší než 25ky.

Jesenik

Však ano, v Chomutově máme se střední hnací nápravou. Životnost pneumatik na hnací nápravě je max 20000 km. A když jen trochu nasněží, stačí 2 cenťáky nemá s kloubovým ani cenu vyjíždět. Zůstane vyset na prvním kopečku. To jsou holá fakta. A je na to reklamace u Škodovky.

Kuba

Solaris umí i dvě hnané nápravy, ale jen v kombinaci s Medcomem a ne Škodou.

Jinak to je problém všech kloubáků s jednou hnanou nápravou a nezáleží na tom jestli má karoserii od Solarisu, SORu či Iveca.

Martin

To by pak museli mit problem i autobusy tech vyrobcu?