Škoda Electric a Solaris dodají do rumunského Brašova 26 kloubových trolejbusů
Trolejbus pro Kluž, ilustrační foto. Pramen: Škoda Electric
Škoda Electric získala další významnou trolejbusovou zakázku v Rumunsku. Bude se podílet na dodávce 26 kloubových trolejbusů s kapacitou 130
Tak dodavatel je Solaris, ne Skoda, ta dela subdodavku – elektrovyzbroj, pokud jsem to dobre pochopil…
Dobrá zpráva nejen pro výrobce, ale i pro trolejbusový provoz Brašov. Už několik let je ve stádiu klinické smrti; byl jsem tam před rokem a v provozu byly 2 nebo 3 kusy trolejbusů (ex Biel), zbytek vypravení na trolejbusových linkách zajišťovaly autobusy.
Díky za doplnění. JŠ
Nevím jestli tento šrot je dobrá zpráva
Karoserie Solaris, výzbroj Škoda JE dobrá zpráva. Ale chápu, že je cílem něco zkritizovat…
Trochu naprší a bez mohutného hrabání to nevyjede kopec.
Co si kdo poručí, to dostane. Nevím, jak u 4. generace, ale u 3. uměl Solaris i hnací střední nápravu, jak ostatně dokazuje 27Tr v Ústí.
2. hnací náprava není o moc lepší než zadní hnací náprava. Podobně to prodlužuje do kopce a jak prší, tak to je krapet problém, protože hrabe… Spíš by bylo lepší objednat 2motorové vozy, jako byly 15ky.
My v Ústí dostaneme stejné parciály na Vánoce jako Rumuni, tak snad to bude lepší než 25ky.
Však ano, v Chomutově máme se střední hnací nápravou. Životnost pneumatik na hnací nápravě je max 20000 km. A když jen trochu nasněží, stačí 2 cenťáky nemá s kloubovým ani cenu vyjíždět. Zůstane vyset na prvním kopečku. To jsou holá fakta. A je na to reklamace u Škodovky.
Solaris umí i dvě hnané nápravy, ale jen v kombinaci s Medcomem a ne Škodou.
Jinak to je problém všech kloubáků s jednou hnanou nápravou a nezáleží na tom jestli má karoserii od Solarisu, SORu či Iveca.
To by pak museli mit problem i autobusy tech vyrobcu?