Škoda dokončila první sérii trolejbusů pro Vilnius, s dodávkou začne v červnu
První hotové trolejbusy Škoda 32Tr pro Vilnius. Pramen: Škoda Group
Pro Škodu jde o jednu z největších trolejbusových zakázek vůbec.
Pro Škodu jde o jednu z největších trolejbusových zakázek vůbec.
Dobrý tip pro letní retrovýlet na největší sbírku trolejbusů Škoda 14Tr v provozu. Už se jim to chýlí ke konci a brzo bude největší provoz zřejmě v ukrajinském Rivne, kde si své vozy opravují a jinak hýčkají.
Je to tak. Byli jsme ve Vilniusu před třemi týdny a 14Tr je tam hromada. Krásný retro provoz!
Já ty Sorky mám docela rád (rozhodně víc, než Urbany), ale u brněnských parciálů jsem si všiml, že v zatáčkách docela dost vržou, jakoby nedávaly tu námahu v krutu (u autobusů jsem si toho nevšiml). Zajímalo by mě, jestli se to nějak řeší…? (Asi ne, samozřejmě…)
Koukám technologicky nařachaný trolejbus, Vilnius byl odjakživa „jiný“. Tak snad jim ta vozidlová část bude fungovat 🙂
ugh, ty hsou ošklivé
Upřímná gratulace cestujícím do Vilniusu ke kvalitní výzbroji, baterce, sběračům a dodavateli, který se k opravám postaví čelem.
U nás v Jihlavě je bohužel situace 6 novými parciály opravdu tragická a posloucháme pouze výmluvy, jak dodavateli nefungují subdodavatelé. Nejsmutnější na tom je to, že dodavateli jsou naši cestující naprosto lhostejní a vůbec jim na nich nezáleží.
Přijdete mi to říct do očí?
Vy jste dodavatel?
Já měl za to, že v Jihlavě jezdí líp. U nás v Praze už běží 4 měsíce ostrý provoz trolejbusů na lince 58 a SOR + Cegelec nějak ztrácí dech. Ze začátku to vypadalo nadějně, byli i dny, kdy linka jezdila i ve špičkách bez náhradních autobusů. Nicméně minulý týden byl naopak krizový, sotva polovina vypravených pořadí byla obsloužena trolejbusem, polovina autobusem. Tento týden je to o pár kusů lepší, ale stále jezdí skoro polovina náhradních busů a to i v sedle (aktuálně 4:4).
Už jsem to psal a budu se opakovat. Konečně upír v dobrém designu (nebo v druhém dobrém po Blavě)
Je vtipné, jak teď spíš připomíná francouzského buldočka
I nové ústecké mají pěkný design s černými světly.
Ano,pokaždé,když se to přebarví jinak,než zamýšlel pan architekt,tak to kupodivu vypadá líp..
Myslím, že už samotná mnohačetná snaha o odstranění klíčových prvků designu mluví o jeho úrovni. Pokud by se v naší zemi provozovala sebereflexe, možná by z toho Kotas něco vyvodil…
Chybí tam ale ta navazující černá od čela pod oknem řidiče.
Proč na vozech není logo Škody?
Jestli myslíte okřídlený šíp, tak já ho tam vidím. 😉
Male a lehce vyosene vpravo, ale je tam…
Na poslední fotce ze zkušební jízdy nicméně opravdu není, za to tam je logo SOR, které pro změnu chybí na těch ostatních. Zvláštní.
Prototypy aut jezdí zkušební jízdy s kamufláží, prototypy trolejbusů se maskují falešným logem. A to logo je ve skutečnosti falešné jen napůl, o to víc to zmate novináře.