Škoda dokončila dodávku obousměrných tramvají pro Bratislavu, cestující vozit ještě nesmí
Tramvaj Škoda 30T3 pro Bratislavu. Foto: DPB
Probíhají ještě zkušební jízdy pro schválení.
Probíhají ještě zkušební jízdy pro schválení.
Proč tento nádherný vůz neobjedná DPMB? Specielně na přetíženou linku č.1? A katastrofa v Brně je přecpaná linka č.8, která jede tunelem do FN Bohunice. My co bydlíme v Bohunicích do zastávky Osová, volíme raději od nádraží č.7. Hrůza jet osmičkou. Samý študák do Kampusu, mraky nemocných do špitálu… Navíc šalina Škoda Fort city Smart 45T je ve špičce kapacitně nedostatečná. Navíc interiér úzký. Hlavně sedadla dvou sedících. Je to tělo na tělo. Celkově mi tato mašinka přijde strašně úzká. Sedmička jiného typu je o mnoho pohodlnější. Typ EVO DRAK . Super šalina.👍
A ako to vyzerá s kúpou 50m pre petržalku? Je o tom akosi ticho.
Výborně, spolu s dalším nákupem 10 ks typu Š29T3 plánovaným na rok 2026 bude celkově v BA 100 moderních tramvají a tedy již značná část vozového parku nízkopodlažní a hlavně z hlediska provozního unifikovaná. Kladu si otázku, jak je možné, že v Bratislavě dávají do tramvají ještě výkonnější klimatizaci než minule, zatímco v Praze takové věci neznají a celou „klimatizaci“ u nových tramvají zabezpečují miniaturní okýnka?
Tak v našich končinách (i Slovensko) u celovozové klimy v MHD platilo „otevírají se dveře, tak to nejde“ hodně dlouho. Nicméně – 29T a 30T dodávány do Blavy od 2014 – klima. V Praze klima od 15T4 z roku 2015, takže časově naprosto srovnatelné.
V Bratislave sa prvé klimatizované vozidlá nakúpili v roku 2010. V rokoch 2010-2014 sa jednoducho neobjednávali žiadne električky.