Tak to je hnusný, až to bolí. Kotasovi by fakt už měli sebrat pastelky, aby nikdy nic dalšího nevytvořil. Tahle hrůza nás tu bude strašit ještě mnoho let.
Svojšín
1 měsíc
Více takových úspěchů potřebuje naše ekonomika.
Vojtěch
1 měsíc
Třeba to nebude tak zlé a tady je jen chyba. Na jiných stránkách jsem viděl čelo normálně s černými prvky, jako všude jinde.
Kuba1
1 měsíc
No třeba s nimi obyvatelé Talinnu budou více spokojeni než jak se ukázalo obyvatelé Vilniusu s 32Tr…
Starosta Vilniusu se na svém FB profilu nedávno pochlubil pořízením novým trolejbusů a v komentářích se objevila kritika od lidí, že jsou ty nové trolejbusy prostorově menší, stísněné, málo místa na nohy na čtyřkách, sedadla vysoko, chybějící sedadla za zadními dveřmi, málo místa pro kočárky a invalidy. Prostě na sníženou kapacitu vozu a dále na hluk při zavírání dveří, podvozek, tvrdá malá sedadla a nefungující či špatně fungující klimatizaci.
Když jsem tam byl na návštěve tak mi přišlo, že jsou lidi za nové trolejbusy rádi, přece jen přechod od vysokopodlažního, starého, hlučného vozu bez klimatizace na nový je hodně znát. Ale taky je fakt, že bývají trolejbusy na páteřních trasách dost plné, takže ta kapacita může být rozhodující. Asi jako klasická T3 vs 15T s dvojsedadly a úzkými průchody, i když bez schodů.
BND 30
1 měsíc
Tallinn s těmi ostříhanými trolejbusovými trolejemi na převěsech vypadal trochu depresivně…
Pražák
1 měsíc
Starosti zdejších členů „Estetické komise Národní šoto rady“ bych chtěl vážně mít.
Ty karoserie od SORu jsou fakt příšerný. On design SOR byl vždycky strašný, ale tohle je takový cirkusácký. Jak kdyby to vyráběli v nějakým Uzbekistánu…
Mě na narozdíl od Vás nepohoršuje. Barevné schéma ostatně určuje odběratel. A věřte mi, že nešoto cestující veřejnosti (tedy 99%) je to zcela jedno. Takže jak říkám, trápí to jen členy výše uvedené obskurní komise.
No co, díky povedené image barvě a barevnému schématu dopravního podniku v Tallinu je krása designu autobusů SOR ještě více nepřehlédnutelná. 🙂
Za přínos považuju, že v jednobarevném provedení se alespoň opticky ztratil ten děsný zubatý „upíří“ díl uprostřed masky.
Někteří lidé jsou holt náročnější na design než jiní. Buďte rád, že vám je to jedno. A nebojte se, i nám členům „Národní šoto rady“ je jasné, že na design to nejezdí. Ale máme se naštěstí tak dobře, že můžeme řešit i tyhle druhotné záležitosti a vést nekonečné debaty mezi těmi, kdo raději hranatý a těmi, co upřednostňují spíš kulatý design.
Předpokládám, že vy ve svém životě diskutujete zásadně jen podstatné (třeba právě teď) a vámi ovlivnitelné věci a jste 100% prakticky založený člověk. 🙂
Hlavně aby se to nedotklo Patrika, že mu pokazily jeho topsvětovej design
Zdrasa
1 měsíc
Nezávidím Tallinnským, že Škoda přestala spolupracovat se Solarisem a teď všude dodává ten Kotasův „zázrak“. Někde se to díky barevnému zpracování snese (např. Bratislava), ale teda tady je to slušné peklo. Sice zmizely ty levně působící rádoby-stříbrné prvky, ale celé to čelo působí v jejich jinak slušném nátěru dost …levně.
To je pravda (úplně tam vidím to použití tlačítka „plechovka s barvou“ v Malování na čele vozu jak píše Kubrt) ale pro Tallinn je zásadní to, že trolejbusový provoz tam vůbec bude existovat. Poslední dobou to tam vypadalo všelijak a loni to opravdu zrušili (stále zachovalé Solarisy teď jezdí v Kišiněvě), byť s příslibem obnovy, která se skutečně koná.
Ano, to bez pochyb souhlasím, hlavní je, že vůbec provoz bude. Je to jen můj povzdech nad designem, který jinak tamní prostředky mají slušný (jak nátěrem tak samotným designem vozidel), byť je samozřejmě druhotný.
To mě právě štve, ale i více lidí a dokonce zaměstnanců DP, že města, která byla dosud Solarisová, tak budou pomalu už SORová. Už to okusily Budějovice a brzy budou následovat Ostrava a Chomutov s Jirkovem, pokud tam vyhraje Škoda. I když pro Ostravu už byla docela velká rána, když vyhrála Ganz-Škoda, která se hlásila s Temsami. A ne s malým počtem vozů
Vždyť to čelo vypadá, jak když si chcete ušetřit práci při malování a celou místnost stříknete od podlahy po strop jednou barvou.
Hlavní je, že v tallinské MHD je nějaký progres.
Tak to je hnusný, až to bolí. Kotasovi by fakt už měli sebrat pastelky, aby nikdy nic dalšího nevytvořil. Tahle hrůza nás tu bude strašit ještě mnoho let.
Více takových úspěchů potřebuje naše ekonomika.
Třeba to nebude tak zlé a tady je jen chyba. Na jiných stránkách jsem viděl čelo normálně s černými prvky, jako všude jinde.
No třeba s nimi obyvatelé Talinnu budou více spokojeni než jak se ukázalo obyvatelé Vilniusu s 32Tr…
Co se tam komu nelíbí?
Ve stručnosti: Objednali si více sedaček, takže je tam míň místa k stání 🙂
https://www.cs-dopravak.cz/vsechny-trolejbusy-skoda-32-tr-ve-vilniusu-uz-vozi-pasazery/
Starosta Vilniusu se na svém FB profilu nedávno pochlubil pořízením novým trolejbusů a v komentářích se objevila kritika od lidí, že jsou ty nové trolejbusy prostorově menší, stísněné, málo místa na nohy na čtyřkách, sedadla vysoko, chybějící sedadla za zadními dveřmi, málo místa pro kočárky a invalidy. Prostě na sníženou kapacitu vozu a dále na hluk při zavírání dveří, podvozek, tvrdá malá sedadla a nefungující či špatně fungující klimatizaci.
Nic, co bychom neznali z ČR.
Když jsem tam byl na návštěve tak mi přišlo, že jsou lidi za nové trolejbusy rádi, přece jen přechod od vysokopodlažního, starého, hlučného vozu bez klimatizace na nový je hodně znát. Ale taky je fakt, že bývají trolejbusy na páteřních trasách dost plné, takže ta kapacita může být rozhodující. Asi jako klasická T3 vs 15T s dvojsedadly a úzkými průchody, i když bez schodů.
Tallinn s těmi ostříhanými trolejbusovými trolejemi na převěsech vypadal trochu depresivně…
Starosti zdejších členů „Estetické komise Národní šoto rady“ bych chtěl vážně mít.
Ty karoserie od SORu jsou fakt příšerný. On design SOR byl vždycky strašný, ale tohle je takový cirkusácký. Jak kdyby to vyráběli v nějakým Uzbekistánu…
Ten design bude totiž přenošený, vyrolovali ho v době, kdy se naopak šlo směrem k minimalismu, takže předpokládám, že se pekl přes dekádu
Mě na narozdíl od Vás nepohoršuje. Barevné schéma ostatně určuje odběratel. A věřte mi, že nešoto cestující veřejnosti (tedy 99%) je to zcela jedno. Takže jak říkám, trápí to jen členy výše uvedené obskurní komise.
No co, díky povedené image barvě a barevnému schématu dopravního podniku v Tallinu je krása designu autobusů SOR ještě více nepřehlédnutelná. 🙂
Za přínos považuju, že v jednobarevném provedení se alespoň opticky ztratil ten děsný zubatý „upíří“ díl uprostřed masky.
Někteří lidé jsou holt náročnější na design než jiní. Buďte rád, že vám je to jedno. A nebojte se, i nám členům „Národní šoto rady“ je jasné, že na design to nejezdí. Ale máme se naštěstí tak dobře, že můžeme řešit i tyhle druhotné záležitosti a vést nekonečné debaty mezi těmi, kdo raději hranatý a těmi, co upřednostňují spíš kulatý design.
Čili mlátit prázdnou slámu stále dokola. Gratuluji!
Předpokládám, že vy ve svém životě diskutujete zásadně jen podstatné (třeba právě teď) a vámi ovlivnitelné věci a jste 100% prakticky založený člověk. 🙂
Snažím se, proto právě tyto nesmyslné příspěvky členů výše uvedené komise, kteří se sami pasovali na odborníky na design kritizuji.
Hlavně aby se to nedotklo Patrika, že mu pokazily jeho topsvětovej design
Nezávidím Tallinnským, že Škoda přestala spolupracovat se Solarisem a teď všude dodává ten Kotasův „zázrak“. Někde se to díky barevnému zpracování snese (např. Bratislava), ale teda tady je to slušné peklo. Sice zmizely ty levně působící rádoby-stříbrné prvky, ale celé to čelo působí v jejich jinak slušném nátěru dost …levně.
To je pravda (úplně tam vidím to použití tlačítka „plechovka s barvou“ v Malování na čele vozu jak píše Kubrt) ale pro Tallinn je zásadní to, že trolejbusový provoz tam vůbec bude existovat. Poslední dobou to tam vypadalo všelijak a loni to opravdu zrušili (stále zachovalé Solarisy teď jezdí v Kišiněvě), byť s příslibem obnovy, která se skutečně koná.
Ano, to bez pochyb souhlasím, hlavní je, že vůbec provoz bude. Je to jen můj povzdech nad designem, který jinak tamní prostředky mají slušný (jak nátěrem tak samotným designem vozidel), byť je samozřejmě druhotný.
Je to náhodou povedená variace na Škodu 6MT 😉
To mě právě štve, ale i více lidí a dokonce zaměstnanců DP, že města, která byla dosud Solarisová, tak budou pomalu už SORová. Už to okusily Budějovice a brzy budou následovat Ostrava a Chomutov s Jirkovem, pokud tam vyhraje Škoda. I když pro Ostravu už byla docela velká rána, když vyhrála Ganz-Škoda, která se hlásila s Temsami. A ne s malým počtem vozů
Taky je to dost nepovedená vizualizace, ono to v reálu bude vypadat lépe.
Tyjo, takhle je upír skoro i hezkej
Vždyť to čelo vypadá, jak když si chcete ušetřit práci při malování a celou místnost stříknete od podlahy po strop jednou barvou.
Hlavní je, že v tallinské MHD je nějaký progres.
To jo, ale zanikly tam ty šeredný přeplácaný prvky
Vidíte, třeba u těch do Českých Budějovic to nedopadlo a v realitě je to stejně hnusné, jako na obrázku.
Sorry, odpověď pro intruse výše