Škoda dodá další tři tramvaje do finského Tampere
Tramvaj pro finské Tampere. Foto: Tampereen Ratikka
Tramvaje jsou určené pro provoz na nových tratích, které v Tampere staví.
Tramvaje jsou určené pro provoz na nových tratích, které v Tampere staví.
Je vidět že Finové považují Transtech stále za svou kvalitní továrnu i přes pochybného majitele. Škoda že v Otanmaki nedělají i pantery pro ČD.
Oni hledali partnera a podle zkušeností se Škoda jsou nadmíru spokojení. Škoda jim nabízí různé podpory bez kterých by Transtech měl velké problémy.
Pantery podle ČD jsou ve srovnání s jinými výrobci vozidla standartní výbavou i spolehlivostí. Ve Finsku jezdí a testují se i vlaky od firmy Škoda…
Za mě hezčí jak 45T
Praha, Plzeň a další města si takové vozy mohou objednat. Jsou v nabídce firmy…
Po dizajnovej stránky sa mi viac páčia 29T/30T.
To je úplně jiná konstrukce vozidla, má to jinak řešené umístění podvozků dveří atd. Proč se tedy hned musí spojovat tento vůz s 29/30T?
Pochopil bych řešit desing s vozy stejné/ obdobné konstrukce což je třeba Plzeň, Brno a jiné „smart“ edice od ŠT/ŠG.
Protože se přece vždycky musí najít něco co je špatně… 😉 To nevíte?
Dizajn je vec osobného vkusu. Nevyjadril som sa v zmysle, že by to vozidlo bolo „špatné“ ako celok. Môj konmentár smeroval výlučne k subjektívnemu hodnoteniu vzhľadu čela vozidla a jeho napojenia na bočnicu. Niekomu inému sa to môže páčiť.
Že sa jedná o úplne odlišnú konštukciu samozrejme viem. Nehodnotím technickú stránku vozidla. Vyjdroval som sa k dizajnu. Nemyslím tým teraz počet článkov, rozloženie a počet dverí. Ide mi o vzhľad čela vozidla a jeho napojenie na bočnicu. Proste sa mi to nepáči. Naopak, za mimoriadne podarený dizajn čela a jeho napojenia na bočnicu považujem 29T/30T.
Tak to jsem rád, že jiný čtenáři nejsou jako vy a nemusejí hned vše zbytečně komentovat. Bylo by přece skvělé kdyby každý kdo zdopravy navštíví hned psal komentář typu „design fuj / design fajn“. To by tady pod článkem bylo hned 1000 komentářů (příklad, denní počet čtenářů neznám). Já si zde naopak užívám, že tu jsou lidi co jsou buď z oboru a nebo jinak technicky znalí a vědí více než já co jen dělá na Pražských vozech. Pokud řešíte „jen“ vzhled mohlo by být i trochu konstruktivní komentář př: Design vozidla je oproti jiným výrobkům od ŠT nudný a… Číst vice »
Až zjistíte, že nějaký výrobek je bezchybný, dejte vědět. Všude je co zlepšovat. Nejhorší je problémy tajit. Technici z firmy Škoda mají dokonce nařízené se připomínkami zabývat a konzultovat s výrobcem. Za dobu kdy bylo zrušeno ČKD a Škoda začala bez zkušeností vyrábět tramvaje se hodně věcí zlepšilo a povedlo. Původně měla být Škoda Plzeň také zlikvidována. Nasazený generální ředitel Martin Roman jasně řekl, že firma jako taková ho nezajímá. Jen momentální čísla.
Byla hodně červená a kvůli jak říkal bankám mu o záchranu firmy nejde…