Škoda dodá další tři tramvaje do finského Tampere

Tramvaj pro finské Tampere. Foto: Tampereen RatikkaTramvaj pro finské Tampere. Foto: Tampereen Ratikka

Tramvaje jsou určené pro provoz na nových tratích, které v Tampere staví.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
krystof.bohm1

Je vidět že Finové považují Transtech stále za svou kvalitní továrnu i přes pochybného majitele. Škoda že v Otanmaki nedělají i pantery pro ČD.

Miloš Zikmund

Oni hledali partnera a podle zkušeností se Škoda jsou nadmíru spokojení. Škoda jim nabízí různé podpory bez kterých by Transtech měl velké problémy.
Pantery podle ČD jsou ve srovnání s jinými výrobci vozidla standartní výbavou i spolehlivostí. Ve Finsku jezdí a testují se i vlaky od firmy Škoda…

hoholu

Za mě hezčí jak 45T

Miloš Zikmund

Praha, Plzeň a další města si takové vozy mohou objednat. Jsou v nabídce firmy…

dopravopat

Po dizajnovej stránky sa mi viac páčia 29T/30T.

DonVinkrozzo

To je úplně jiná konstrukce vozidla, má to jinak řešené umístění podvozků dveří atd. Proč se tedy hned musí spojovat tento vůz s 29/30T?
Pochopil bych řešit desing s vozy stejné/ obdobné konstrukce což je třeba Plzeň, Brno a jiné „smart“ edice od ŠT/ŠG.

M19

Protože se přece vždycky musí najít něco co je špatně… 😉 To nevíte?

dopravopat

Dizajn je vec osobného vkusu. Nevyjadril som sa v zmysle, že by to vozidlo bolo „špatné“ ako celok. Môj konmentár smeroval výlučne k subjektívnemu hodnoteniu vzhľadu čela vozidla a jeho napojenia na bočnicu. Niekomu inému sa to môže páčiť.

dopravopat

Že sa jedná o úplne odlišnú konštukciu samozrejme viem. Nehodnotím technickú stránku vozidla. Vyjdroval som sa k dizajnu. Nemyslím tým teraz počet článkov, rozloženie a počet dverí. Ide mi o vzhľad čela vozidla a jeho napojenie na bočnicu. Proste sa mi to nepáči. Naopak, za mimoriadne podarený dizajn čela a jeho napojenia na bočnicu považujem 29T/30T.

DonVinkrozzo

Tak to jsem rád, že jiný čtenáři nejsou jako vy a nemusejí hned vše zbytečně komentovat. Bylo by přece skvělé kdyby každý kdo zdopravy navštíví hned psal komentář typu „design fuj / design fajn“. To by tady pod článkem bylo hned 1000 komentářů (příklad, denní počet čtenářů neznám). Já si zde naopak užívám, že tu jsou lidi co jsou buď z oboru a nebo jinak technicky znalí a vědí více než já co jen dělá na Pražských vozech. Pokud řešíte „jen“ vzhled mohlo by být i trochu konstruktivní komentář př: Design vozidla je oproti jiným výrobkům od ŠT nudný a… Číst vice »

Miloš Zikmund

Až zjistíte, že nějaký výrobek je bezchybný, dejte vědět. Všude je co zlepšovat. Nejhorší je problémy tajit. Technici z firmy Škoda mají dokonce nařízené se připomínkami zabývat a konzultovat s výrobcem. Za dobu kdy bylo zrušeno ČKD a Škoda začala bez zkušeností vyrábět tramvaje se hodně věcí zlepšilo a povedlo. Původně měla být Škoda Plzeň také zlikvidována. Nasazený generální ředitel Martin Roman jasně řekl, že firma jako taková ho nezajímá. Jen momentální čísla.
Byla hodně červená a kvůli jak říkal bankám mu o záchranu firmy nejde…