Škoda dodá další tramvaje do Tampere, prodlouží i stávající o deset metrů
Tramvaj ForCity Smart Artic X34 pro Tampere. Foto: Škoda Group
Nákup nových tramvají je reakcí na rostoucí počet cestujících.
Nákup nových tramvají je reakcí na rostoucí počet cestujících.
Proč se ty nově objednané tramvaje neudělají čtyřčlánkové rovnou aby nemuseli předělávat již stávající vozy?
Nové budou rovnou dodávané delší, ale těch delších je potřeba víc, než se bude dodávat nových. Proto se bude i část starších (starší si nepředstavujte nějaké muzejní exempláře jako u nás, celé je to nový provoz, takže ty „staré“ mají doslova pár let) o jeden článek prodlužovat.
Tadysuší.
A kdepak jsou tramvaje T 52, které mají vyrobit pro Prahu?
Podle zprávy DPP se mají dodávat až od prosince 2025, tedy času ještě dost.
Není.
V prosinci 25 má již být předáno prvních 20 vozů. Dle harmonogramu by měl první kus dorazit do Prahy k testování již v lednu. Tak uvidíme:)
Ve výrobě už od června.
Něco mi říká, že ty se budou dělat v Plzni nebo jinde v ČR, zatímco ty pro Tampere v Otanmäki.
Je vhodné také zmínit, že jde o nový provoz v Tampere, co funguje sotva 3 roky. Zjevně tedy úspěšný.
Nepochybně.