Škoda dodá další tramvaje do Tampere, prodlouží i stávající o deset metrů

Tramvaj ForCity Smart Artic X34 pro Tampere. Foto: Škoda GroupTramvaj ForCity Smart Artic X34 pro Tampere. Foto: Škoda Group

Nákup nových tramvají je reakcí na rostoucí počet cestujících.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
VojtaDrevik

Proč se ty nově objednané tramvaje neudělají čtyřčlánkové rovnou aby nemuseli předělávat již stávající vozy?

Jakub P

Nové budou rovnou dodávané delší, ale těch delších je potřeba víc, než se bude dodávat nových. Proto se bude i část starších (starší si nepředstavujte nějaké muzejní exempláře jako u nás, celé je to nový provoz, takže ty „staré“ mají doslova pár let) o jeden článek prodlužovat.

Rafael Nabral

Tadysuší.

Jana Nejedlová

A kdepak jsou tramvaje T 52, které mají vyrobit pro Prahu?

Zdrasa

Podle zprávy DPP se mají dodávat až od prosince 2025, tedy času ještě dost.

Rafael Nabral

Není.

Márty

V prosinci 25 má již být předáno prvních 20 vozů. Dle harmonogramu by měl první kus dorazit do Prahy k testování již v lednu. Tak uvidíme:)

Permonik

Ve výrobě už od června.

Jakub P

Něco mi říká, že ty se budou dělat v Plzni nebo jinde v ČR, zatímco ty pro Tampere v Otanmäki.

Zdrasa

Je vhodné také zmínit, že jde o nový provoz v Tampere, co funguje sotva 3 roky. Zjevně tedy úspěšný.

Rafael Nabral

Nepochybně.