Širší a s oddělenými pruhy pro cyklisty. Pardubičtí zastupitelé rozhodli o nové podobě mostu kpt. Bartoše

Budoucí podoba mostu kapitána Bartoše. Foto: Pardubice.euBudoucí podoba mostu kapitána Bartoše. Foto: Pardubice.eu

Současný most je v nevyhovujícím stavu, provoz na něm řídí semafory.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
DJF

Jen,aby už ten most stál nerad bych až pojedu do práce skončil v Labi 🤠🤔

L.

Je super, že cyklisti budou mít extra pruhy, ne jako na nepovedené Štvanické lávce, kde se motají mezi chodci.

Alibaba

Jsem taky pro dva pruhy, ale má to jednu drobnou chybu, ve směru z Polabin k nádraží není cyklostezka/chodník na téhle straně, takže ten pruh bude mít omezené použití. Pokud se počítá s dostavbou tohoto chodníku/stezky, tak už mlčím.

Nevím, jak na Štvanické lávce, ale já v Pardubicích na sdílených stezkách (chodci/cyklisti a že těch úseků je dost) se primárně nechovám jako prase, ať už tuto stezku využívám v jakémkoliv módu.

L.

Já se taky nechovám jako prase. Bohužel, chodci celkově věnují malou pozornost svému okolí, chodí dost neuspořádaně, často roztažení přes celou šířku komunikace atp. :-/ Takže člověk aby furt zvonil, ale když zvoní daleko, tak ho často neregistrují, když zazvoní blízko, tak se leknou. Speciální kapitolou jsou psi, kteří kola vůbec nevnímají jako nebezpečí a klidně vám najednou zahnou těsně před něj. Ostatně i cykloaktivisté doporučují pro cyklistiku budovat oddělenou infrastrukturu. Ani to není až taková výhra, protože chodci z nějakého důvodu nechápou, že když je na jedné půlce obrázek panáčka a na druhé kola, že mají být na té… Číst vice »

Alibaba

Od Wonkovýho mostu do Polabin se mi hodně často stává, že se na vymezené cyklopůlce motaj chodci, ale jsem už zvyklí. Nejvíc mě to štve při sjezdu od mostu, kde se snažím k rozjetí využít spád.

Jakub P

Nechovat se jako prase je samozřejmě základ. Ale bohužel, když je lidí moc a prostor úzkej, což se na tý Štvanický lávce ve špičkách děje běžně, je to velmi nepohodlný pro všechny, i když se chovaj maximálně ohleduplně. Navíc je to tam ještě komplikovaný tím, že od Holešovickýho břehu ta lávka celkem citelně stoupá. Proto je od určitý míry využití o tolik lepší ten prostor rozdělit (a samozřejmě taky udělat dost širokej).

martin749

V článku je, že cyklostezka bude na východní straně, tedy tam co je teď.

Alibaba

Proto píšu, že by se hodila i na západní straně. Ale viděl jsem nějaké rozvojové plány (samozřejmě nějaké halové obchody) v prostoru mezi UNIhoby, řekou a I/37, takže nějaká naděje na úpravy tady je.

Jan

Takže v nejlepším případě 3,5 roku objížděk MHD. Nechápu, že na ten stav přišli až letos v únoru, Pardubičáci nazývají tento most „rámusák“ od nepaměti…

Jiří Kocurek

Protože od nepaměti se poslechem nic nezměnilo. Muselo se to měřit jinak.

Nebo myslíte, že byl v úplně stejně špatném stavu před 5 i před 50 léty?

Šejdr

Před 5 lety magistrát zcela jistě věděl, že most je v havarijním stavu. Už tehdy se řešilo, že lávka pro pěší je na uhnilých travezách a silniční část na tom není o moc líp. Jenže rekonstrukce mostu je projekt pro specializovanou firmu, která třeba nebude chtít přistoupit na pardubické podmínky hry. A tak se raději z prostředků města stavěl fotbalový stadion nebo parkovací dům v centru.

Surio Mario

A předtím třída Míru, kde je po nedávné opravě opět rozsekaná dlažba, takže se nejspíš bude opravovat znovu. A pak znovu a ještě znovu, až to jednou konečně někomu dojde a vrátí tam zpátky původní žulovou dlažbu. Tedy pokud se stará dlažba náhodou „neztratila“.

MKop

Díky, hřebíček přímo na hlavičku!

Honza135

O pardubických podmínkách teď může něco povědět p. Charvát. Myslím tím u soudu. 🙂

218

Už když se tam stěhoval někdy v roce 1960,tak ho schválně dali na místo,kde nejezdí MHD,aby ještě chvíli vydržel..

J A R

A už tehdy se tam měl postavit nový most a nedávat tam ten vysloužilý, který sloužil na místě dnešního jezu už od Rakousko – Uherska.

MKop

Když už musíte vždy na vše reagovat, co si takhle něco o problému zjistit? Třeba jak stará je ta mostní konstrukce, kdy byl na tomto místě postaven? Jak je uvedeno níže, šlo o dočasné řešení od počátku…

Honza135

Říkáme si Pardubáci, ale to jen na okraj.