Silný vítr opět narušil provoz na železnici, některé tratě jsou uzavřeny
Správa železnic řeší následky silného větru (10. února 2020). Pramen: Správa železnic
(Aktualizováno 06:00) Silný vítr od dnešního odpoledne komplikuje provoz na tuzemské železnici. Na více než třiceti úsecích muselo dojít k
Jo nějaký lokalky… Já včera čekal na noční Leo 1263 který dal 360minut stejně jako RJ. Opět Česká Třebová 🙁 Tak se jede přes nějaký Himálajsky průsmyk? Dle ČD výpadek proudu na zabezpečovacím zařízení a sháněli centrálu. Jako 6 hodin??? Asi až otevřeli stavebniny kde si ji půjčili… Hlavně že pendolina si i tak protáhli. GRRR jsem musel ráno obstaroznim zlutakem za 3x tolik. Leo ani neví jestli jsem jel:-) Když jsem napsal že ne… Tak mi vrátili 100% + ještě v noci 20% za Cashback. A chodili mi faktury za občerstvení kdy se zoufalec sedící na mém místě (dle… Číst vice »
Opravte v textu Mšeno – Ralsko na Mšeno – Skalsko.
Tak dlouhej ten strom přece jen asi nebyl…
12 popadaných stromů je to není normální..
Nepochopim, co se stale resi na tom, aby alespon hlavni koridory nebyly vycisteny od naletovych drevin, aby pri kazdem vetsim vetru nezkolabovala zeleznicni doprava. Za posledni tyden je to druhy kolaps.
SŽ zvládne zároveň kácet zdravé stromy a ignorovat že se nad kolejí houpe nahnilá větev. Aby se o trať SŽ starala pořádně (a ne dávala podepsat foukací rozkazy) to je problém v lidech.
A ještě na jedné trati se zítra nevyjede. Ale není to kvůli větru nýbrž…“zákonná přestávka strojvedoucího mezi směnami“. Zase ta Osoblažka! https://www.cd.cz/jizdni-rad/omezeni-provozu/mimoradnost/24668/
Lepší, než kdyby se to snažili nějak obejít.
Třeba lesem?
Pokud na směnu dorazí X fírů a bylo by potřeba ještě o jednoho navíc, proč obětovat zrovna Osoblažku?
A opravdu mezi řidiči NAD není někdo, kdo by si za určitých okolností udělal papíry i na vlak?
Nektere z nich uz, prosim, neotvirejte, je to tak neskutecne plytvani penez danovych poplatniku.
Vy už raději neotevírejte další diskuzní vlákna na tomto webu…jsou to tak neskutečné nesmysly, co sem píšete.
Skvela rada, pojdte nam prikladem.
Oceňuji přístup pana ministra.
Stále se bude ještě řešit kácení stromů u tratí?
Ono to není tak jednoduché. Na lesích, vysoké zeleni, přirozené zelené krajině jsme závislí životy. Pokud budeme jen kácet – podél silnic, podél železnic, v ulicích, díky požadované zástavbě atd., pak nebude krajina vůbec fungovat a postupně se vše bude jen zhoršovat – tedy ohřev krajiny, nedostatek vody a jejího zadržování, zvyšování teploty celkově, nižší úroda a další a další. Co potom? Vše chce řešit rozumně a citlivě. Tedy rozšiřovat volnou krajinu, zamezit záborům volných ploch, dopravu dostat všude, kde to jde na koleje, nepřipustit kácení stromů bezhlavě, obnova lesů atd. No a podél těch dopravních tras rozumně řešit zeleň… Číst vice »
Ušatá: Řešeních je dostatek, nestavět v lesích. A na polochých střech nákupních center vybudovat zelené střechy , či u dálnic a koridorů udělat živé ploty do výšky 1,0 – 2,0 m, které odhluční okolní prostor od dopravy. Jenže, na rozdíl od například fatrafolu, či protihlukových stěn budou provozovatelé neustále platit údržbu zeleně.
Současně se musí řešit i nárůst obyvatel. Není to možné neustále zvyšovat.
to bežte vyprávět do Afriky
ČR před 100 léty měla jen o 200 tisíc obyvatel míň. Kdyby to v ČR bylo jako v některých afrických zemích, tak by tady žilo cca 170 miliónů lidí.
Nikdy jsem pocítil práci koordinačního centra , vždy jsme si museli poradit sami. Všichni zalezlý jak krtci, a po bitvě všichni generálové
opravte si informace (Správa železnic informuje chybně nebo pozdě):
194 Boršov – Křemže : provoz zastaven nebyl
194 Křemže – Zlatá Koruna : provoz zastaven nebyl
197 Bavorov – Strunkovice nad Blanicí : provoz byl zastaven jen cca. 30 min. (SŽ informovala o obnovení provozu po více jak 1,5 hodině)