Silný vítr opět narušil provoz na železnici, některé tratě jsou uzavřeny

Správa železnic řeší následky silného větru (10. února 2020). Pramen: Správa železnicSpráva železnic řeší následky silného větru (10. února 2020). Pramen: Správa železnic

(Aktualizováno 06:00) Silný vítr od dnešního odpoledne komplikuje provoz na tuzemské železnici. Na více než třiceti úsecích muselo dojít k

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tom

Jo nějaký lokalky… Já včera čekal na noční Leo 1263 který dal 360minut stejně jako RJ. Opět Česká Třebová 🙁 Tak se jede přes nějaký Himálajsky průsmyk? Dle ČD výpadek proudu na zabezpečovacím zařízení a sháněli centrálu. Jako 6 hodin??? Asi až otevřeli stavebniny kde si ji půjčili… Hlavně že pendolina si i tak protáhli. GRRR jsem musel ráno obstaroznim zlutakem za 3x tolik. Leo ani neví jestli jsem jel:-) Když jsem napsal že ne… Tak mi vrátili 100% + ještě v noci 20% za Cashback. A chodili mi faktury za občerstvení kdy se zoufalec sedící na mém místě (dle… Číst vice »

Hajnej

Opravte v textu Mšeno – Ralsko na Mšeno – Skalsko.
Tak dlouhej ten strom přece jen asi nebyl…

Jerry

12 popadaných stromů je to není normální..

JiP

Nepochopim, co se stale resi na tom, aby alespon hlavni koridory nebyly vycisteny od naletovych drevin, aby pri kazdem vetsim vetru nezkolabovala zeleznicni doprava. Za posledni tyden je to druhy kolaps.

Leinad

SŽ zvládne zároveň kácet zdravé stromy a ignorovat že se nad kolejí houpe nahnilá větev. Aby se o trať SŽ starala pořádně (a ne dávala podepsat foukací rozkazy) to je problém v lidech.

Milda

A ještě na jedné trati se zítra nevyjede. Ale není to kvůli větru nýbrž…“zákonná přestávka strojvedoucího mezi směnami“. Zase ta Osoblažka! https://www.cd.cz/jizdni-rad/omezeni-provozu/mimoradnost/24668/

Dominik

Lepší, než kdyby se to snažili nějak obejít.

videosen

Třeba lesem?

Leinad

Pokud na směnu dorazí X fírů a bylo by potřeba ještě o jednoho navíc, proč obětovat zrovna Osoblažku?
A opravdu mezi řidiči NAD není někdo, kdo by si za určitých okolností udělal papíry i na vlak?

Spravedlnost

Nektere z nich uz, prosim, neotvirejte, je to tak neskutecne plytvani penez danovych poplatniku.

Štěpán

Vy už raději neotevírejte další diskuzní vlákna na tomto webu…jsou to tak neskutečné nesmysly, co sem píšete.

Spravedlnost

Skvela rada, pojdte nam prikladem.

Mirvald

Oceňuji přístup pana ministra.

AAA

Stále se bude ještě řešit kácení stromů u tratí?

Ušatá

Ono to není tak jednoduché. Na lesích, vysoké zeleni, přirozené zelené krajině jsme závislí životy. Pokud budeme jen kácet – podél silnic, podél železnic, v ulicích, díky požadované zástavbě atd., pak nebude krajina vůbec fungovat a postupně se vše bude jen zhoršovat – tedy ohřev krajiny, nedostatek vody a jejího zadržování, zvyšování teploty celkově, nižší úroda a další a další. Co potom? Vše chce řešit rozumně a citlivě. Tedy rozšiřovat volnou krajinu, zamezit záborům volných ploch, dopravu dostat všude, kde to jde na koleje, nepřipustit kácení stromů bezhlavě, obnova lesů atd. No a podél těch dopravních tras rozumně řešit zeleň… Číst vice »

noerf

Ušatá: Řešeních je dostatek, nestavět v lesích. A na polochých střech nákupních center vybudovat zelené střechy , či u dálnic a koridorů udělat živé ploty do výšky 1,0 – 2,0 m, které odhluční okolní prostor od dopravy. Jenže, na rozdíl od například fatrafolu, či protihlukových stěn budou provozovatelé neustále platit údržbu zeleně.

AAA

Současně se musí řešit i nárůst obyvatel. Není to možné neustále zvyšovat.

to bežte vyprávět do Afriky

Jiří Kocurek

ČR před 100 léty měla jen o 200 tisíc obyvatel míň. Kdyby to v ČR bylo jako v některých afrických zemích, tak by tady žilo cca 170 miliónů lidí.

Brumla

Nikdy jsem pocítil práci koordinačního centra , vždy jsme si museli poradit sami. Všichni zalezlý jak krtci, a po bitvě všichni generálové

JirkaK

opravte si informace (Správa železnic informuje chybně nebo pozdě):
194 Boršov – Křemže : provoz zastaven nebyl
194 Křemže – Zlatá Koruna : provoz zastaven nebyl
197 Bavorov – Strunkovice nad Blanicí : provoz byl zastaven jen cca. 30 min. (SŽ informovala o obnovení provozu po více jak 1,5 hodině)