No ale to tak přece bylo vždycky, že silnice kolejovou dopravu neřeší…
Pro informace o masivních stavbách na železnici v Praze, ať již v uplynulých, stávajících či budoucích letech, doporučuji scrollovat na horní modrou lištu této stránky a kliknout na záložku Železnice.
tak pokud jsou jenom na papíře, tak se na tom můžou povozit maximálně tužky. dejte tomu šanci.
Vitus
1 hodina
Jen škoda, že se autor v posledním odstavci více jmenovitě nerozepsal o tom, kdo a proč to odmítnul dát na seznam „pardónů“ v rámci staré EIA, což byl i případ 511…
Hasler
2 hodin
Sláva a spolu s 511 se pět dní radujte! (A ne jen tři!)
ABCD
3 hodin
Kolik tam vlastně bude povolená rychlost? 110 km/h km jako je navrhová? Mimochodem, proč to vlastně není R-ko, tedy rychlostní silnice?
Nicméně možná škoda, že pro tyhle případy Rko dále neexistuje, na těch mapách o síti dálnic a čtyřpruhů by to mohlo přidat nějaké kilometry – namátkou I/63 do Teplic, |/35 Turnov – Liberec, I/11 z Ostravy na Opavu nebo právě zde budoucí I/12
Díky. Nějak jsem si podvědomě myslel, že např. na Liberec je R, moje chyba… Měl jsem se podívat a ta změna mi nějak utekla nebo jsem to zapomněl. Pardon.
D10 bývala R10. Se zrušením kategorie R se to přeznačilo na dálnici.
Honza
3 hodin
Tak snad se malými krůčky posuneme ke kvalitně dopravně obslužitelné moderní metropoli.
Samé dobré zprávy, předevčírem štempl na 511, dneska I/2, tuhle libeňský přesmyk (i když s blbými kecy), za pár let výtoňský most…
Mám z toho radost, jen tak dál.
Moderně obsloužené = ze satelitů převážně auty po čtyř- a šestipruhových silnicích, ráno vše do města a večer pryč? No, to bylo možná moderní naposledy v 1990. letech, i když se z toho pořád – byť čím dál obtížněji – žije. 🙂
Ne vždy vše je kolem nádraží. Jsou případy, kdy jedete dvacet minut autem nebo třicet minut VHD což vyjde časově podobně. A pak máte případy, kdy jedete autem 30 minut a VHD hodinu a přestupy k tomu, protože máte několik přestupů.
Praha má jednu z nejlepších MHD na světě, ale pokud za ní nejsou ochotni občané platit, tak je ta služba o ničem, respektive to musíte financovat z rozpočtu obce místo výstavby škol a podobně.
Jenže pak nastává obří problém jinde. Rozumný přístup je pracovat na tom, aby se na ta nádraží dalo z okolí co nejlépe dostat (ano, určitě i automobily, ale primárně jinak, efektivněji).
Naopak poslat těch aut co nejvíc rovnou do Prahy a kompletně ji jimi zasekat se ukazuje jako nefunkční. A kdybychom dávali pozor, tak řada měst na západě tohle už díky dřívějšímu masovému rozvoji automobilismu velmi bolestivě zjistila před námi. A dokonce už našli i recepty na to, co s tím, aby to problém skutečně řešilo a ne jen nafouklo a odpinklo vedle.
Zrovna tahle stavba je dohánění asi tak dvacetiletého infrastrukturního dluhu a dělá se kvůli obcím zatíženým tranzitem, ne pro podporu bydlení v satelitech.
Jo, blbé kecy se hned přesunulo na Pardubicko, že si nějaká obec dovolila něco připomínkovat dráze. Ihned byli označeni za ménělidi bez práva na názor a bylo jim vyhrožováno zrušením obce. Pokud chěl někdo z VRT udělat strašáka na lidi, tak se mu to tam povedlo, udělal vše proto, aby nebyla.
co se dneska děje? nějaká anomálie v časoprostoru, kdy na nás vypadávají dobré zprávy za celý rok?
Budou chtít dálniční známku?
Ona se někde na jedničce chce dálniční známka?
A kdy prosím začne ten kolejový boom na celém území Prahy? Očividně nové silnice dopravu moc neřeší.
No ale to tak přece bylo vždycky, že silnice kolejovou dopravu neřeší…
Pro informace o masivních stavbách na železnici v Praze, ať již v uplynulých, stávajících či budoucích letech, doporučuji scrollovat na horní modrou lištu této stránky a kliknout na záložku Železnice.
tak pokud jsou jenom na papíře, tak se na tom můžou povozit maximálně tužky. dejte tomu šanci.
Jen škoda, že se autor v posledním odstavci více jmenovitě nerozepsal o tom, kdo a proč to odmítnul dát na seznam „pardónů“ v rámci staré EIA, což byl i případ 511…
Sláva a spolu s 511 se pět dní radujte! (A ne jen tři!)
Kolik tam vlastně bude povolená rychlost? 110 km/h km jako je navrhová? Mimochodem, proč to vlastně není R-ko, tedy rychlostní silnice?
Rychlostní silnice v ČR od 1.1.2016 neexistují, a ano bude se tam jezdit 110km/h
Nicméně možná škoda, že pro tyhle případy Rko dále neexistuje, na těch mapách o síti dálnic a čtyřpruhů by to mohlo přidat nějaké kilometry – namátkou I/63 do Teplic, |/35 Turnov – Liberec, I/11 z Ostravy na Opavu nebo právě zde budoucí I/12
Díky. Nějak jsem si podvědomě myslel, že např. na Liberec je R, moje chyba… Měl jsem se podívat a ta změna mi nějak utekla nebo jsem to zapomněl. Pardon.
D10 bývala R10. Se zrušením kategorie R se to přeznačilo na dálnici.
Tak snad se malými krůčky posuneme ke kvalitně dopravně obslužitelné moderní metropoli.
Samé dobré zprávy, předevčírem štempl na 511, dneska I/2, tuhle libeňský přesmyk (i když s blbými kecy), za pár let výtoňský most…
Mám z toho radost, jen tak dál.
Sorry -> I/12
Moderně obsloužené = ze satelitů převážně auty po čtyř- a šestipruhových silnicích, ráno vše do města a večer pryč? No, to bylo možná moderní naposledy v 1990. letech, i když se z toho pořád – byť čím dál obtížněji – žije. 🙂
Ne vždy vše je kolem nádraží. Jsou případy, kdy jedete dvacet minut autem nebo třicet minut VHD což vyjde časově podobně. A pak máte případy, kdy jedete autem 30 minut a VHD hodinu a přestupy k tomu, protože máte několik přestupů.
Praha má jednu z nejlepších MHD na světě, ale pokud za ní nejsou ochotni občané platit, tak je ta služba o ničem, respektive to musíte financovat z rozpočtu obce místo výstavby škol a podobně.
Jenže pak nastává obří problém jinde. Rozumný přístup je pracovat na tom, aby se na ta nádraží dalo z okolí co nejlépe dostat (ano, určitě i automobily, ale primárně jinak, efektivněji).
Naopak poslat těch aut co nejvíc rovnou do Prahy a kompletně ji jimi zasekat se ukazuje jako nefunkční. A kdybychom dávali pozor, tak řada měst na západě tohle už díky dřívějšímu masovému rozvoji automobilismu velmi bolestivě zjistila před námi. A dokonce už našli i recepty na to, co s tím, aby to problém skutečně řešilo a ne jen nafouklo a odpinklo vedle.
Zrovna tahle stavba je dohánění asi tak dvacetiletého infrastrukturního dluhu a dělá se kvůli obcím zatíženým tranzitem, ne pro podporu bydlení v satelitech.
Jo, blbé kecy se hned přesunulo na Pardubicko, že si nějaká obec dovolila něco připomínkovat dráze. Ihned byli označeni za ménělidi bez práva na názor a bylo jim vyhrožováno zrušením obce. Pokud chěl někdo z VRT udělat strašáka na lidi, tak se mu to tam povedlo, udělal vše proto, aby nebyla.
Ale obec nic nepřipomínkovala. Obec prostě prohlásila, že prostě nechcou, aby se stavělo.
Bodejť by ne, přínos pro ně je veskrze záporný.