Silniční boom na okraji Prahy. ŘSD vypsalo soutěž na šestimilardovou silnici I/12

Vizualizace silnice I/12 Běchovice - Úvaly. Foto: ŘSDVizualizace silnice I/12 Běchovice - Úvaly. Foto: ŘSD

Plán ŘSD počítá se zahájením příští rok.

Odebírat
Upozornit na
guest
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dejf

co se dneska děje? nějaká anomálie v časoprostoru, kdy na nás vypadávají dobré zprávy za celý rok?

coolio

Budou chtít dálniční známku?

Kubrt

Ona se někde na jedničce chce dálniční známka?

Daniel

A kdy prosím začne ten kolejový boom na celém území Prahy? Očividně nové silnice dopravu moc neřeší.

Nemel

No ale to tak přece bylo vždycky, že silnice kolejovou dopravu neřeší…

Pro informace o masivních stavbách na železnici v Praze, ať již v uplynulých, stávajících či budoucích letech, doporučuji scrollovat na horní modrou lištu této stránky a kliknout na záložku Železnice.

Dejf

tak pokud jsou jenom na papíře, tak se na tom můžou povozit maximálně tužky. dejte tomu šanci.

Vitus

Jen škoda, že se autor v posledním odstavci více jmenovitě nerozepsal o tom, kdo a proč to odmítnul dát na seznam „pardónů“ v rámci staré EIA, což byl i případ 511…

Hasler

Sláva a spolu s 511 se pět dní radujte! (A ne jen tři!)

ABCD

Kolik tam vlastně bude povolená rychlost? 110 km/h km jako je navrhová? Mimochodem, proč to vlastně není R-ko, tedy rychlostní silnice?

Jakub

Rychlostní silnice v ČR od 1.1.2016 neexistují, a ano bude se tam jezdit 110km/h

Lukáš

Nicméně možná škoda, že pro tyhle případy Rko dále neexistuje, na těch mapách o síti dálnic a čtyřpruhů by to mohlo přidat nějaké kilometry – namátkou I/63 do Teplic, |/35 Turnov – Liberec, I/11 z Ostravy na Opavu nebo právě zde budoucí I/12

ABCD

Díky. Nějak jsem si podvědomě myslel, že např. na Liberec je R, moje chyba… Měl jsem se podívat a ta změna mi nějak utekla nebo jsem to zapomněl. Pardon.

Lukáš F.

D10 bývala R10. Se zrušením kategorie R se to přeznačilo na dálnici.

Honza

Tak snad se malými krůčky posuneme ke kvalitně dopravně obslužitelné moderní metropoli.
Samé dobré zprávy, předevčírem štempl na 511, dneska I/2, tuhle libeňský přesmyk (i když s blbými kecy), za pár let výtoňský most…
Mám z toho radost, jen tak dál.

Honza

Sorry -> I/12

Frantisek X

Moderně obsloužené = ze satelitů převážně auty po čtyř- a šestipruhových silnicích, ráno vše do města a večer pryč? No, to bylo možná moderní naposledy v 1990. letech, i když se z toho pořád – byť čím dál obtížněji – žije. 🙂

noerf

Ne vždy vše je kolem nádraží. Jsou případy, kdy jedete dvacet minut autem nebo třicet minut VHD což vyjde časově podobně. A pak máte případy, kdy jedete autem 30 minut a VHD hodinu a přestupy k tomu, protože máte několik přestupů.
Praha má jednu z nejlepších MHD na světě, ale pokud za ní nejsou ochotni občané platit, tak je ta služba o ničem, respektive to musíte financovat z rozpočtu obce místo výstavby škol a podobně.

Jakub P

Jenže pak nastává obří problém jinde. Rozumný přístup je pracovat na tom, aby se na ta nádraží dalo z okolí co nejlépe dostat (ano, určitě i automobily, ale primárně jinak, efektivněji).

Naopak poslat těch aut co nejvíc rovnou do Prahy a kompletně ji jimi zasekat se ukazuje jako nefunkční. A kdybychom dávali pozor, tak řada měst na západě tohle už díky dřívějšímu masovému rozvoji automobilismu velmi bolestivě zjistila před námi. A dokonce už našli i recepty na to, co s tím, aby to problém skutečně řešilo a ne jen nafouklo a odpinklo vedle.

Michal M

Zrovna tahle stavba je dohánění asi tak dvacetiletého infrastrukturního dluhu a dělá se kvůli obcím zatíženým tranzitem, ne pro podporu bydlení v satelitech.

Jiří Kocurek

Jo, blbé kecy se hned přesunulo na Pardubicko, že si nějaká obec dovolila něco připomínkovat dráze. Ihned byli označeni za ménělidi bez práva na názor a bylo jim vyhrožováno zrušením obce. Pokud chěl někdo z VRT udělat strašáka na lidi, tak se mu to tam povedlo, udělal vše proto, aby nebyla.

pzag

Ale obec nic nepřipomínkovala. Obec prostě prohlásila, že prostě nechcou, aby se stavělo.

coolio

Bodejť by ne, přínos pro ně je veskrze záporný.