Silniční boom na Mladoboleslavsku. ŘSD začne stavět obchvat s tunelem u Jizerního Vtelna
Vizualizace obchvatu Jizerního Vtelna. Foto: ŘSD
Mezi Mladou Boleslaví a Mělníkem plánuje ŘSD přeložky kolem dalších obcí.
Mezi Mladou Boleslaví a Mělníkem plánuje ŘSD přeložky kolem dalších obcí.
Boze, zase kruhac na tranzitni silnici s vysokym nakladnim provozem. Misto dvou krizovatek by stacila jedna komfortni.
Jo, jeste si tam daji stoupaci pruh a pak hned kruhac … za takovy reseni by snad ani na Dopravce nedali zapocet.
celá tahle stavba je dost nepovedená..ta silnice by si zasloužila komplet novou stopu už od Bezděčína..ale proboha ten kruháč, to je fakt zvěrstvo největší, k čemu? Obchvat Bezna ani výrazně většího sídla Mělnické Vtelno/Vysoká Libeň nic takového nemají, ale sem se napere kruháč?
Tak ony kruháče mají celkem dobrou vlastnost (mimo té, že když nevíte kudy můžete po něm jezdit jak dlouho chcete) a tou je, že fungují jako takový rychlostní retardér. Na takovém místě prostě musíte zpomalit ať chcete nebo nechcete (pokud se tedy nechcete zabít). Kdo po téhle silnici na mělník jezdí ví jak se po ní často létá a kruháč před tunelem který bude v klesání a za ním bude ještě křižovatka mi dává smysl. Rozhodně více než značky se zníženou rychlostí které nebude velké množství řidičů dodržovat.
16 mezi obcemi od Jičína po Mělník by mohla být místy rozšířena na odděleny 4 pruh 110km/h pro předjíždění kamionů.
Tři pruhy by stačily, ale s MÚK a z Mělníka až do Jičína
To je takový problém najet na dálnici, sklouznout se po ní k Olympii a pak nabrat směr na Sobotku a Jičín?
Jasně, rozšiřujme. Betonu je stále málo, tak ještě nějakou dobu to té přírodě ukážeme kdo je tady pánem. (ironie)
anebo jen s jednim mostem 535m
https://mapy.cz/s/rasohejoha
zajimalo by mne kolik by stalo v porovnani s tunelem a jeho dost problematickou vystavbou delkove velkorysejsi trasovani ve stylu
https://mapy.cz/s/nazojuvufa
ok, byly by tam treba 2 vetsi mosty – cca 320 a 520m, idealne obloukove ve stylu mostu na planovanem obchvatu Plas
Tohle řešení mě taky napadlo, ale po zjištění, že by komunikace musela vést nad obytnými budovami jsem tohle ihned smetl ze stolu. Jako nejlepší se tak jeví obchvat z jihu.
https://mapy.cz/s/golugozaco
No já tedy nevím, ale já osobně bych se snažil obejít nejen Jizerní Vtelno ale s ním i Krnsko a Zámostí. Stačilo by Jizerní Vtelno obejít z jihu, překročit železniční trať a Jizeru a obchvat napojit jižně o Pískové lhoty na D 10.
Drahy tunel a za nim kruhovy objezd??? kdo to projektuje? vyhozene penize, vitej v Cesku..
Jak bude zajistena dopravni obsluha Vtelna na kole od Krnska (udoli Jizery)? Levym odbocenim v tripruhu?
Jo, myslím že tam bude levé odbočení v tom kopci, například k nám do Horek se bude furt jezdit přes vesnici. Ale podle plánku to vypadá, že tohle odbočení zaslepí, serpentina bude přístupná jen shora a na kole tedy budete muset dojet na kruháč, jako všichni ostatní. Ono tam na ten odbočovací pruh už asi není místo a taky by to asi nebylo ideálně bezpečné.
Každý obchvat na trase MB-Měl si zaslouží 👏 od místních i tranzitu.
Jeden z nejbohatších regionů v ČR, ale co se týče silnic a železnice hluboce podfinancovaný.
Silnic?
Škoda toho kruhového objezdu. To, co se ušetří tunelem, se částečně ztratí tím kruháčem. Škoda, že nešel tunel (co by most MÚK) využít ke stavbě mimoúrovňového napojení obce.
Ty kruhove krizovatky na obchvatech je mor dnesnich silnic. Porad se resi emise a kolik statisicu a milonu aut za dobu zivotnosti toho kruhace tam zbytecne zabrzdi a zase se rozjede. Uplna silenost je v tomto kontextu nove otevreny obchvat Svitav.
Ano, když jedu po hlavní tak mě jakýkoliv kruháč také zdržuje. Ale vždycky si vzpomenu na výjezd z Holic směr Moravany, kde je klasická křižovatka a na zdejší mrtvé.
A presne proto by na upravovanych jednickach mimo obec mely byt temer vyhradne MUK.
Kruhace patri do obci, tam je nejaky zpomaleni zadouci kvuli prechodum pro chodce.
Tohle planovany ukonceni trojpruhovyho tunelu kruhacem je fakt paskvil. Prostor pro „jooo, jeste to prislapnu, at stihnu bezpecne predjet, kdyz je tu na to ten pruh“ a nasledny zadupnuti pred kruhacem, to je bezpecnost sama.
„kolik statisicu a milonu aut za dobu zivotnosti toho kruhace tam zbytecne zabrzdi a zase se rozjede. “ Tak holt musíte respektovat rychlost která je před takovým místem jistě osazena (bývá nejprve 70 a těsně před 50). To zajistí, že máte při přibližování dostatek času na sledování provozu a umožní Vám to zkorigovat rychlost tak, abyste ve většině případů zastavovat a rozjíždět se nemusel. Neméně podstatné je umění správně odhadnout rychlost vozidel přijíždějícíh ke kruháči z ostatních směrů. Bohužel do toho často hází vidle že střed je vyvýšený a tedy omezuje přehled nad všemi nájezdy stejně jako nad vozidly které… Číst vice »
Jojo, a taky škoda, že napojení na směr Horky / Hrušov a částečně i Chotětov je tak nešikovně vyřešené, cesta zpátky přes Vtelno. Tam by to chtělo přímou spojku z toho kruháče.