Silnici podél Bečvy rozšíří česko-slovensko-maďarské sdružení, stavba má začít v září

Vizualizace silnice I/57 Semetín - Bystřička. Foto: ŘSDVizualizace silnice I/57 Semetín - Bystřička. Foto: ŘSD

Cena v soutěži klesla o téměř miliardu korun.

Odebírat
Upozornit na
guest
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
janvagala

…vyjde stát výrazně o téměř miliardu korun levněji, než byl odhad.
Tohle už je docela dost. Takový rozdíl oproti odhadu. U zakázek ŘSD se to stává pravidlem. Ale téměř miliarda?

Karl vB.

Taky se tomu začínám podívovat, protože snížení ceny je inzerováno téměř u každé silniční stavby ŘSD.
Na mně, jako dopravního stavebnictví neznalého laika, to ze začátku dělalo dobrý dojem, ale když se to stalo takřka notorické, tak to spíš zakládá na názor, že výchozí kalkulace ŘSD jsou nadhodnocené. Je mi jasné, že zdůvodnění bude, že vše je spočítáno dobře, „podle tabulek“.

Konečně

Bohužel tady je to spíš než na pochvalu na probuzení ŘSD, přesněji ŘSD Zlín, aby se „nekonečná příprava“ neopakovala i s obchvatem ValMezu a Bystřičky. Už u Palačovské spojky se předvedli, kdy jen VŘ jim trvalo 1,5 roku, teď obchvat Jablůnky, u kterého od r. 2015 dokola psali, jak ho „příští rok“ zahájí – tak snad se toho ZS dočkáme v 9/2024 (mimochodem všechny úseky 14tis.+ vozidel každý den; při pohledu na D6, kde „jiné“ ŘSD mohutně staví „33km D6 ve výstavbě“ i při necelých 10tis., některé úseky už i zprovoznilo…). Teď ještě nápad ušetřit na ValMezu postavením ½ profilu…… Číst vice »

Karel Koukal

Já bych se chtěl p. ředitele ŘSD zeptat jestli je cena 1.7 miliard Kč za 4.4 km odpovídající? Není to náhodou předražené. Pak se nedivím tomu, že peníze na další stavby nejsou.

Radim

Díky ŘSD… Jenom škoda že pokračování je v nedohlednu

Pavel

Škoda, že teď není podcast s Radkem Mátlem … hned bych se ho zeptal – co dělá ŘSD s těmi miliardami z ušetřených výběrovek? Ptám se, protože je spousta staveb připravených zítra stavět, ale ŘSD s nimi počítá až třeba na rok 2026, 2027 a později … a přitom se měly stavět už v roce 2022 – viz. l/57 Linhartovy a neskutečná cena 100 mil. Linhartovy mají už 4. posun – 2023, 2024, 2025 a aktuální leták 2027.

Jiří Kocurek

Není to tak, že zůstanou v SFDI?

Martin

Kde se na to vezme pracovni sila?