Silnici I/38 u Mladé Boleslavi čeká další oprava. Na mostu přes Jizeru v Debři bude kyvadlový provoz
Most přes Jizeru na silnici I/38 v Debři. Foto: ŘSD
Oprava má trvat šestnáct týdnů, rekonstrukce se týká mostu přes Jizeru a železniční trať.
Vždyť tam nedávno dávali nový povrch, ostrůvek, nové obrubníky, které mimochodem ti experti zase poškodili při pokládání koberce.
Tak proč to budou znovu rozkopavat? Copak tam nemají na tom RSD mozek a neumí plánovat a šetřit? Jestli ne, tak ty prachy můžete utratit někde, kde je to opravdu zapotřebí!!!
Ostrůvek na mostě přes Jizeru?
No…, zmíněných 15.000 aut denně je pro spoustu zdejších přispěvatelů, ještě tak, tak na jednopruhou státovku v každém směru. Budiž, u mne taky, ale s hodně přimhouřeným okem a zaaplikováním MUK se solidními připojováky, kde to jen jde. Neb jsem si udělal velmi zjednodušující zátěžovou tabulku, přesto v promítnutí do reálného provozu je minimálně k zamyšlení. Při zavedení premisy, že v noci mezi 22:00 hod. až 05:00 hod projede jedním směrem (čísla jsou nastavena na 7.500 vozidel za den v jednom pruhu) 100 aut/1 hod. tak jsou to 1-2 auta za min. Ve zbytku dne to však vychází na 6-7… Číst vice »
To, co pisete, dava smysl, je potreba pridavat nove MUK a nove ctyrpruhy na opodstatnenych mistech. Zrovna na I/38 je mist D38 fakt hodne… PS jen pratelske rypnuti: Ne kazde Subaru ma extra vykon, treba Subaru Trezia :-).
Mist na D38, pardon.
Chápu, chápu… Ale asi většina žije u bubliny „Subaru“ v představě furtšlapové Imprezy s 2,5-litrovým boxerem a nic neodpouštějícími jízdními vlastnostmi, za to s fůrou adrenalinu… 🙂 .
V tomto úseku průměry intenzit fungovat nebudou, je to příjezd do fabriky co funguje v třísměnném taktu… 3× za den to tam bída…