Silnice z Vídně do Brna se v Mikulově na několik týdnů uzavře
Oprava silnice. Ilustrační foto: ŘSD
Řadu let se hovoří o stavbě obchvatu Mikulova, stále ale není zřejmé, kdy se bude stavět.
Řadu let se hovoří o stavbě obchvatu Mikulova, stále ale není zřejmé, kdy se bude stavět.
Podle nejnovějších informací se uzavírka odkládá.
Jo, už je to i tady. 🙂
Dálnice do Vídně prakticky není, ale prioritu to má hodně nízkou.. Dle ŘSD se začne stavět 2024, proč tak pozdě? Podle mě to je jedna z nejprioritnějších staveb v ČR, hned po D35..
Ale v ČR se vůbec všechno dělá tak nějak naopak…
Mikulov po 1990 obchvat má/měl ,že si jej radnice nechala zastavit je jejich problém, není možné dělat obchvat obchvatu. Pokud je neschopná samospráva Mikulova nemusí trpět ostatní občané ČR.
To ale není pravda. Samozřejmě okolo silnice po roce 1990 vyrostlo několik domů obchodního charakteru, ale v ulici 28. října byla zástavba dříve než zde postavili poloviční obchvat. Například kostel sv. Mikuláše a celkově všechna zástavba od křížení ulic Nádražní x 28. října a Jiráskova x 28. října. Takto se dříve „obchvaty“ stavěly. Např. u nás v Žatci také „obchvat“ se vyhýbal zástavbě jen částečně a v severní části prochází zastavěným územím.
Co není pravda ,dříve se taky dálnice stavěly 2+2 a dnes běžně 3+3, tak nemel a podívej se do mapy před 1989
Tak si ještě jednou přečtěte o čem se bavíme…
Dálnice D52 stavba obchvat Mikulova o čem je článek . Do r.1984 byla mezi Mikulovem a Brnem dnes již silnice druhé třídy, dnes zvaná okrska.
Tvrdil jste že do roku 1989 zde byl obchvat který si poté město samo nechalo obestavět novými budovami. Já to vyvracím a tvrdím že to nebyl plnohodnotný obchvat. Další Váš příspěvek byl úplně mimo.
Alespoň se nauč číst po r.1990, čtění je v první třídě základní školy.
To ale není pravda. Ano, vyrostlo tu několik nových komerčních objektů. ale stavba původního obchvatu procházela zastavěným územím už při stavbě. Jedná se o úsek mezi křižovatkami Nádražní x 28. října a Jiráskova x 28. října. Takto se často za minulého režimu obchvaty stavěly. Např. u nás v žatci také vede obchvat mimo město jen částečně a v severní části zastavěným územím prochází.
Kdyby ten obchvat dali rovnou pod zem, tak už by to možná stalo. Každopádně vláda na to měla 8 let a nebyla schopna najít řešení. Hanba
Kdyby to bylo pod zemí, tak si zase budou stěžovat na to, že by přišli o podzemní vodu.
Vůbec netušíte o co zde jde Vy hanbo. Rádoby Zelení nechtějí žádnou D52. Pak je jedno kudy
Odpůrci stavby by měli povinně trávit dva dni v centru Mikulova při objížďkovém provozu a dýchat ten zvířený prach. Ekologie je mimojiné taky o tom, že tam, kde lidi bydlí, by se mělo udržovat přiměřené a zdraví neškodlivé životní prostředí — to znamená, stavět obchvaty!
V pátek jsem jel po I/52 z Vídně do Brna a všiml jsem si, že většina silnice mezi Drasenhofenem a Pohořelicemi je po částečné opravě povrchu v uspokojivém, nikoliv však bezvadném, stavu.
Doufám, že při této rekonstrukci pořádně opraví živičný povrch obou kruhových objezdů a také navazující dlažbu a obrubníky u středu kruhových objezdů.
Bylo by také třeba vylepšit blízké okolí této komunikace, kde se to hemží nevzhlednými reklamami a kde téměř chybí zeleň. To je však spíše věc města Mikulova než ŘSD.
Tímto tempem pojedeme v r. 2035 od Pohořelic až na hranice po novém povrchu👍.
od loňska a z jara je celá I/52 nová. Jen Mikulov není