Nebýt kruháčů v Chomutově v Mostě, mohlo by se zrychlit i zbývající úsek až ke křížení s D7.
Mimochodem, podobná situace je I/38 od D1 k Jiráskově ulici v Jihlavě – 7 km čtyřpruhové silnice, po které se jezdí 90 a která dál pokračuje jen jako dvoupruhová (a je tak i plánovaná).
Video s Nikolou, která to tudy „v pohodě“ valila 140 až se rozmázla v zatáčce o protihlukovou stěnu se používá jako odstrašující příklad i v zahraničních autoškolách.
To, že jste nepochopil, v čem v případě Nikoly spočívala chyba a mylně to vztahujete k jiné příčině, bych vám ještě odpustil (je to klasické „přání otcem myšlenky“ a lze to chápat).
Až někdo přestaví nájezdy u Boru, hlavně ten na K.Vary. Letos tam přes půl roku dělají nový povrch, tak za pár let tam budou stavět připojovací pruhy, aby si řidiči moc nezvykali na plynulou jízdu bez omezení.
Josef
22 dny
Provoz se zpomalí,protože se před Bílinou utvoří vzhledem k větší rychlosti ještě delší fronty než teď .Nyní ve špičkách trvá průjezd Bílinou i půl hodiny.Bez zlepšení průjezdu Bílinou je zvyšování rychlostí nesmysl.
Buďme rádi aspoň za tyhle “dary”. A třeba to zvýrazní potřebu slíbeného tunelu.
Btw – ŘSD má tunel stále jen jako studii, takže se nemusíme dočkat vlastně nikdy …
Vy tam asi jezdíte málo co?Čas,kterým si zkrátíte vyšší rychlostí z Mostu pod Bořeň kde začinají většinou fronty před Bílinou strávíte půlhodinovým pojížděním do Bíliny.Zkuste si to párkrát projet.Já tam jezdím pravidelně každý den ,tak můžu potvrdit,že jsou zácpy pořád ,nékdy větší a někdy i menší.To všechno ukáže čas jak se provoz zrychlí..
Zesp
22 dny
Takže tu silnici tedy čeká nějaká větší oprava a konečně trochu údržby? Jel jsem tam v létě několikrát v rámci dovolené, a překvapil mě ten řekněme celkově neutěšený stav. Dokonce dlouhodobé svedení do jízdního pruhu, koleje, výtluky i na rok před tím opravené části vozovky… Krajnice a střední dělící pás neviděly sekací stroj určitě několik let. Taková neúdržba se i naše poměry vidí málokde… Tam si teda budou muset pořádně máknout… Ale jestli je tomu tak, tak jedině dobře…
René Damek
22 dny
Čekal bych nejdříve opravu svahu, povrchu vozovky, prodloužení připojovacích pruhů a až pak zrychlení.
Michal
22 dny
Bylo by vhodné opravit povrch silnice.
Petr Frýdlant
22 dny
A budou opraveny propady silnice na několika místech a ten ujetý svah před Obrnicemi, kde směr do Mostu sveden do jednoho pruhu už několik let?
Ne, nejdříve se dají nová svodidla, aby se za pár let, až se silnice bude opravovat, mohla demontovat a nahradit novými. Státní peníze se musí rozkutálet …
130 můžete jet kdekoliv, dokud se nestane malér. Tady jde o to, že ta silnice musí mít odpovídající zabezpečení pro příslušnou oficiální rychlost. Právě pro případ nějakého karambolu.
Nebýt kruháčů v Chomutově v Mostě, mohlo by se zrychlit i zbývající úsek až ke křížení s D7.
Mimochodem, podobná situace je I/38 od D1 k Jiráskově ulici v Jihlavě – 7 km čtyřpruhové silnice, po které se jezdí 90 a která dál pokračuje jen jako dvoupruhová (a je tak i plánovaná).
Ale nejezdí 😆😆
Úsek Most – Chomutov se taky chystá?
Chystá se nová trasa I/13 od Mostu až k D7, ale jestli jsem pochopil dobře, tak střídavý třípruh s rychlostí 110 km/h.
Místy svodidla chybí úplně-jestli to nebude tím, že místy jsou pásy vozovky výškově jinde….
A jéje, to přibyde bouraček, zraněných a mrtvých!
To rozhodně, stejně jako když se zvyšovalo na dálnicích ze 110 na 130. Lze čekat rekordní úbytek obyvatelstva.
roky tam lidi jezdí 130 a nic extra závažného se tam neděje
„nic extra závažného se neděje“
Akorát že vůbec.
Video s Nikolou, která to tudy „v pohodě“ valila 140 až se rozmázla v zatáčce o protihlukovou stěnu se používá jako odstrašující příklad i v zahraničních autoškolách.
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/480888/smrt-nikoly-b-21-obletela-svet-jeji-posledni-sekundy-zivota-videli-v-anglii-i-italii.html
Tak zrovna tohle by se asi stalo, i kdyby tam byla povolená 50..
To, že jste nepochopil, v čem v případě Nikoly spočívala chyba a mylně to vztahujete k jiné příčině, bych vám ještě odpustil (je to klasické „přání otcem myšlenky“ a lze to chápat).
Ale tapetovat tu s tím fakt nemusíte.
On tam někdo tu nesmyslnou 90 dneska dodržuje? Kdysi se tam jezdilo i 130….
Kdyby radsi postavili cyklostezku podel Biliny, aby se nemuselo po statovce. Silenosti pres Branany s dovolenim nepocitam.
by jedna „cesta sjízdná kolem“ už měla vést vrchem resp. okolo toho kopce, ne? Ale je fakt, že podél řeky by byla zajímavější.
A kdy bude 110 na úseku Ostrov – Vary?
Až někdo přestaví nájezdy u Boru, hlavně ten na K.Vary. Letos tam přes půl roku dělají nový povrch, tak za pár let tam budou stavět připojovací pruhy, aby si řidiči moc nezvykali na plynulou jízdu bez omezení.
Provoz se zpomalí,protože se před Bílinou utvoří vzhledem k větší rychlosti ještě delší fronty než teď .Nyní ve špičkách trvá průjezd Bílinou i půl hodiny.Bez zlepšení průjezdu Bílinou je zvyšování rychlostí nesmysl.
Buďme rádi aspoň za tyhle “dary”. A třeba to zvýrazní potřebu slíbeného tunelu.
Btw – ŘSD má tunel stále jen jako studii, takže se nemusíme dočkat vlastně nikdy …
Za jaký dary? Že na 10km budete moc o 20km rychleji? 😃 Koho ten rozdíl vytrhne…
Nesmysl je mít na čtyřpruhu mimo obce stejnou legální rychlost jako na kdejaké polňačce. Špičky taky nejsou 24/7.
Vy tam asi jezdíte málo co?Čas,kterým si zkrátíte vyšší rychlostí z Mostu pod Bořeň kde začinají většinou fronty před Bílinou strávíte půlhodinovým pojížděním do Bíliny.Zkuste si to párkrát projet.Já tam jezdím pravidelně každý den ,tak můžu potvrdit,že jsou zácpy pořád ,nékdy větší a někdy i menší.To všechno ukáže čas jak se provoz zrychlí..
Takže tu silnici tedy čeká nějaká větší oprava a konečně trochu údržby? Jel jsem tam v létě několikrát v rámci dovolené, a překvapil mě ten řekněme celkově neutěšený stav. Dokonce dlouhodobé svedení do jízdního pruhu, koleje, výtluky i na rok před tím opravené části vozovky… Krajnice a střední dělící pás neviděly sekací stroj určitě několik let. Taková neúdržba se i naše poměry vidí málokde… Tam si teda budou muset pořádně máknout… Ale jestli je tomu tak, tak jedině dobře…
Čekal bych nejdříve opravu svahu, povrchu vozovky, prodloužení připojovacích pruhů a až pak zrychlení.
Bylo by vhodné opravit povrch silnice.
A budou opraveny propady silnice na několika místech a ten ujetý svah před Obrnicemi, kde směr do Mostu sveden do jednoho pruhu už několik let?
Ne, nejdříve se dají nová svodidla, aby se za pár let, až se silnice bude opravovat, mohla demontovat a nahradit novými. Státní peníze se musí rozkutálet …
To se myslím, neopraví nikdy. Jako most u Bíliny.
hlavně, že se 10km rozdělí do několika etap…
Takže se tedy bude jednat o oficiální SMV?
Takže se vlastně zlegalizuje to, jak tam už 20 let jezdí tak 70% lidí. Nikdy není pozdě 🙂
Tam se jezdí 130, je to bez radaru a bezpečný.
130 můžete jet kdekoliv, dokud se nestane malér. Tady jde o to, že ta silnice musí mít odpovídající zabezpečení pro příslušnou oficiální rychlost. Právě pro případ nějakého karambolu.
Bezpečný… jedem 140
To si naivně myslela i tahle mladá řidička která zabila sebe a málem i kamarádku co vezla.
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/480888/smrt-nikoly-b-21-obletela-svet-jeji-posledni-sekundy-zivota-videli-v-anglii-i-italii.html