Silnice, křižovatky, lávky, chodníky. Stavba Pražského okruhu přinese náklady přes miliardu na další projekty
Zemní práce na dálničním obchvatu Běchovic, Újezdu nad Lesy a Úval na silnici I/12. Foto: ŘSD
Největší akcí ze seznamu je Hostivařská spojka.
trasa Hostivařské spojky zde: https://www.praha-dubec.cz/assets/File.ashx?id_org=80158&id_dokumenty=58707
„V případě stavby Běchovice – Úvaly běží poslední dny do uzávěrky podání nabídek.“
To je celkem silné tvrzení na to, že termín pro podání nabídek je nyní až 9. 1. 2025.
A vi se jak to bude s JV13 a jejim napojenim od Metransu na Hostivarskou spojku? pojede to dle navrhu P15 novym mostem pres nadrazi nebo se ot bude napojovat na ten most, ktery tam ted stoji mezi Krtkem a nadrazim?
https://www.praha15.cz/system-silnicni-dopravy-na-jihovychode-prahy/ds-1223
Díky neexistenci plného okruhu tato země ztrácí stovky miliard ročně. V tomto kontextu jsou kolateralni náklady nevyznamne
Opravdu stovky miliard?
Neprehanel bych …
Nemáte pravdu 😃.
Naopak, stát vydělává na spotřební dani za zbytečně projeté pohonné hmoty…
Ažbudeokruh, projedu na trase z Roztok do Kolína méně paliva a stát tedy prodělá…
No tak v ušetřeném čase asi nebudete koukat do zdi, budete peníze buď vydělávat, nebo utrácet, státu je to jedno, zobne si na obojím.
Nebo motivuje více lidí jet auty, čímž se to dorovná. 🙂
Škoda, že už tady nebudeme, abychom tu prosperitu viděli.
Možná je to tak lepší. 😉
Skoda ze se ohromne mnozstvi techniky nepouzije treba taky na vystavbu soubezne cyklostezky..
Snad aspon neznici ty stavajici, treba na vylety hezkou A24 na ktere ma lezet sjezd z DO
Ano, neb vedle dálnice chce jet na kole a dýchat ty výparu opravdu jen masochista 🙂
Až bude Hřib a spol. jednou primátorem, tak bude na okruhu cyklopruh a všichni šotocyklouši budou maximálně spokojeni, protože pak bude chybět jan na D1, ale i ta po okruh patří Praze, takže ani tam není cyklopruh vyloučen…
Stát až příliš moc rozhazuje za zbytné stavby v bohatých regionech a příliš málo investuje do nezbytných projektů v chudých regionech.
Hostivařskou spojku si klidně mohla zaplatit Praha anebo SČK pro své commutery.
Kde presne by to tak malo byť a koľko ľudí by to tak ovplyvnilo v porovnaní s juhovýchodným okrajom Prahy, kde žije asi toľko ľudí, ako v celom Karlovarském kraji (keď pridáme aj príľahlú časť STČ, tak možno aj Libereckém).
Hostivařská spojka je zbytna stavba? Jeďte se někdy podívat do Uhříněvsi, co se tam většinu dne odehrává.
Proč stavět tam, kde není provoz a není to potřeba? Všichni se stěhují do velkých aglomeraci typu Brno, Plzeň, kolem Prahy má brzy bydlet 2 mil. lidí. To se tam mají zastavit investice jenom proto, že to je bohatý region?
Kolony budou ve velkych mestech bez ohledu na to, kolik je tam dalnic, prutahu a obchvatu.
Přesně, zboural bych všechny dálnice i okruhy.
Jsou přece úplně zbytečné. Vždyť Pepík z Pepíkova jí stejně nevyužívá, protože nebude platit přece hamižnému státu za používání silnic
Jenže Uhříněvsi nepomůže hostivařská spojka, ale pražský okruh.
Myslím, že obojí. Třeba z Metransu se nebude muset jezdit přes Uhrineveske náměstí
Že zrovna z toho Metransu tam toho tolik jezdí… Sídliště na jednom okraji, Lidl na druhém, čistě bytové novostavby v okolních vesnicích a kapacitní silnice podél okraje města zde odsunutá až někam za Jesenici.
Uhříněvsi může pomoct obojí, ale MČ musí taky mít odvahu začít pak něco dělat s ul. Přátelství, třeba agresivnějším omezením průjezdu.
slovo agresivnějším nahraďte sebevědomějším.
🙂