Silnice I/20 se u Blatné zbaví dvou přejezdů, ŘSD vypsalo tendr na přeložku Sedlice – Hněvkov

Přeložka Sedlice – Hněvkov je jeden z mála příkladů kultivace silnice I/20 mezi Pískem a Plzní.
Přeložka Sedlice – Hněvkov je jeden z mála příkladů kultivace silnice I/20 mezi Pískem a Plzní.
A křižovatka l/20 s ll/188 se bude předělávat kdy? Nejnebezpečnější křizovatka s horizontem. Ta by se měla dělat jako první.
Příští rok
Díky za info 👍
INFORMAČNÍ LETÁK, Životice, křižovatka se silnicí II/188
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavby/551/infoletak_s20-zivotice-krizovatka-II188-A5.pdf?t=2022-07-12%2011:02:12.972
A ke kultivaci trati mezi Plzní a ČB dojde kdy přesně? Aby dřív nebyla hotová jižní tangenta. Jaksi mi do proklamací o ekologizaci a elektrizaci dopravy nezapadá výstavba nové dieselové silnice.
brečíte pěkně, ale na špatném hrobě. že je dobrá správa naprosto neschopná nijak neomezuje možnosti rozmachu řsd, kde se evidentně práce nebojí.
Ale mají společného ministra, žeÁNO.
Plzeň – Horaždovice teď běží soutěž na projekt. Původní termín uvedení do provozu byl 12/2024.
Vážená „dieselová silnice“, kdybyste si ráčil kliknout do map a podíval se, jak teď vypadá průjezd Hněvkovem, tak byste nepsal takové kraviny!
https://mapy.com/cs/letecka?source=ward&id=6216&pid=88110085&newest=1&yaw=5.631&fov=1.257&pitch=0.230&x=13.9049182&y=49.4005518&ds=1&z=18&ovl=8
Vážená „dieselová silnice“, protože zřejmě nejste schopný použít vyhledávač, pomohu vám:
MODERNIZACE TRATĚ NEMANICE – PROTIVÍN (VČETNĚ) – PÍSEK MĚSTO (VČETNĚ)
Předpoklad zahájení: 06/2030
Předpoklad ukončení: 04/2034
MODERNIZACE TRATĚ PROTIVÍN (MIMO) – HORAŽĎOVICE PŘEDM. (MIMO)
– Zahájení realizace: 01/2033
– Konec realizace: 12/2035
https://dopravnistavby.kraj-jihocesky.cz/cs
Zkuste si v rámci domácího procvičování najít na stránkách SŽ podrobnosti ke stavbám C-04, C-05 a P-10.
Pokud by se snad nezadařilo, dejte vědět… 🙂
Bude to obchvat dvou vesnic. Ty přejezdy jsou marginálie, navíc prošly opravou a ty 4 šukafony (no dobře je jich 30) za den co tam projedou….. Opravdu je to skoro nejhorší místo na cestě do Budějic. Že dobrá správa o dvojkolejce do Nepomuka jen kecá není problém ŘSD – to jen nyní, když je před dostavbou dálniční sítě, hledá další projekty.
Zase by to chtělo klidně úzký 4 pruh jako všude
Má být Plzeň – Písek v S15,25 ale tahle přeložka se postaví už podle původního projektu S9,5. Stejně jako Chvaletice v S11,5
Obchvat už tam měl být 30let hotový. V dnešní době, kdy se začíná mluvit o dálnici Plzeň – Písek (Nová Hospoda), mě to přijde úplně zbytečně zabrání zemědělské půdy a vyhazování peněz, protože pak tudy stejně 70% aut jezdit nebude a ty vesnice z pohledu dopravy zaniknou, jako Čimelice atd. Jedině to udělat v režimu 2+2 a připravit to na budoucí plánovanou dálnici, kterou mohou spíše urychlit, než vymýšlet to co už mělo dávno být.
Dálnice bude tak za 50 let
A co kdyby se ta trať taky narovnala, když to tam bude už rozkopané od silnice?
Nebo to je jako obvykle na MD? Vize žádné, strategie železnici nerozvíjet…
Chválím za mimoúrovňovou křižovatku a neexistenci kruhového objezdu. Úprava silnice pvní třídy, jak má být.
Je tady hezké, že je to souvislý tah, žádné obloučky kolem obcí. Samozřejmě je to jednička spíš vyššího významu a geografie tomu asi nahrává, ale stejně je to fajn.
Hm, určitě se tu bude probírat otázka proč to není rovnou ve čtyřech pruzích (2+2)? S tím částečně souhlasím, je to novostavba „na zelené louce“ takže je otázka zvolené koncepce (provedení) dost namístě, kdy jindy než TEĎ? Ovšem teda kromě „plnotučné“ dálnice (která by v daném směru nejspíš zůstala jen v „ostrovním režimu“ bych do zvažování zařadil ještě i jiné varianty „mezi“ 1+1 a dálnicí…
Jinak několika kladných efektů je dosaženo i tak, přímější/kratší cesta, mimo obce (padesátku), mimoúrovňové křižování a „minutí“ dvou přejezdů je všechno hodně pozitivní…
Jinak tedy kategorie S9,5/90, takže nic extra luxus…
Ono je to těžké, toto se dlouho plánuje, EIA a mnoho dalšího, pak se těžko dělá změna v případě potřeby. Když to teď převedou na 2+2, tak se začne nejdříve za 10let. Podobně jak úseky této silnice od Losine na jih. Flexibilita na budu mrazu. Bohužel
Nojo, a kdyby aspoň postavili mosty tak aby tam případně vešlo 13m místo 10m? (na případné 2+1)?
Sláva alespoň za tohle… Kolik let provozu se očekává než celou I/20 mezi Plzní a Pískem začnou přestavovat na D20 (asi ještě nikdo neví jestli by rozšířili tento nový obchvat, nebo bude úplně nová stopa) narážím na plán rozšíření páteřní dálniční sítě na rok tuším 2040 jak bylo zveřejněno na jaře.
Pokud začne SŽ v roce 2028 konečně stavět nové tratě, tak nastane útlum výstavby dálniční sítě. Jednak nebudou dotace na silniční stavby a za druhé bude vyčerpána kapacita stavebních firem. Vstup zahraničních dodavatelů v tomto mnoho nezmění, protože i ti budou používat převážně pouze místní pracovní sílu, která se už pravděpodobně nikdy nevzpamatuje z brutální redukce za fungování Víta Bárty z VV. Takže pokračování D20 nejdříve po roce 2050, spíše 2075. A to už možná bude preferován jiný způsob přepravy než samostatně se pohybujícími silničními vozidly.
Tak super. Neví někdo proč se Losiná posunula zase o dva roky?
Příjde mi, že plzeňská ŘSD je dost neschopná, vymýšlí ptákoviny typy průtah Plzni a na I/19 a I/20 se totálně kašle. Jediný koncepční a budovány tah je severojižní I/27, ale zbytek je tragédie a zoufalost.
No tak se přejezdů nezbavíme, náklady na ně budou dál totožné, ubude snad chvátalů ,ale zase se tam chytí traktor
Čemu nerozumíte na formulaci „silnice I/20 se zbaví dvou přejezdů“?
Kdežto doposud jel traktor… (kudy, že nemusel přes přejezd)?
No a? Přejezdů se zbaví hlavní silnice.
Oba přejezdy jsou na směrově rovném úseku ve větším kopci u Němčic (P1359 – Hněvkov les) a menším táhlém kopci před Sedlicí, od Obory (P1367 – Písek státní).
V obou případech je to docela dobrý skokanský můstek, který u meziosadové silnice nebude znamenat až tak závažnou závadu, jako i silnice 1. třídy.
https://mapy.com/cs/zakladni?q=hnevkov&source=traf&id=10418&pid=88109627&newest=0&yaw=5.309&fov=0.234&pitch=0.092&x=13.9181782&y=49.3933266&ds=2&z=15&ovl=8
Ostatně ta trať tam není tak docela elektrifikovaná dvoukolejná VRT že…
13 párů osobních spojů, mezi čtvrtou ranní a desátou večerní. Nákladů tam také nebude mnoho.