Silničáři pustí auta na nový obchvat Otrokovic už v červnu, město se zbaví tranzitu
Režim provozu bude zpočátku omezený, práce na obchvatu by měly definitivně skončit v říjnu.
Režim provozu bude zpočátku omezený, práce na obchvatu by měly definitivně skončit v říjnu.
Jedná dobrá ale 20 špatných… Horší je rozpadající se spojnice Vyškov Olomouc, která nahrazuje nedostaveny kousek u Přerova kde ovšem nebude hotovo ani za 13let
Aspoň trochu dobrá zpráva. No teď se uvidí, jak dlouho budeme čekat na další úsek z Napajedel do Babic, když následující 2 úseky už vypadají nadějně, letos už začne pořádně úsek Staré Město-Babice a za rok snad ten následující Staré Město-Moravský Písek
Jo blíží se volby, tak se dokončuje a zrychluje…
A kecá a kecá. My tady ve ZL kraji máme na to taky jednoho odborníka.
Sláva. Občas tam jezdím a je to děs, jak je to přervané, jako ostatně všude v našem Kocourkově, zavaleném tranzitní škodnou, sic cestičky byly stavěny na koňské povozy a občas nějaké auto.
Jezdíval jsem tam, tento obchvat skutečně byl moc potřeba v severojižním i východojižním směru dopravy. Nyní je na Zlínu, aby si vyřešil dávno nevyhovující I49. D35 to nevyřeší.
Ech, D49…
Počketje, to jako město Zlín má stavět dálnici D49?
Spíš schválit papíry. Krajská správa tam je.
Že by došlo na zbožné přání a postaví kruhový objezd a tam to svedou nebo to napojí u mostu přes Moravu ?
Mně to pořád nadávalo logiku to mít někde už napojené a čekat s tím do Října 😁
Mělo by to být tak, že na most přes Moravu bude nájezd jen z D55 (přímý z Kvítkovické bude dočasně uzavřen), tudíž z Kvítkovické se bude muset cestou na Hradiště najet (přes kruhák) na MÚK Napajedla.
D55 se alespoň trochu hýbe, ale obávám se , že z toho budou těžit nejvíce Poláci s jejich tranzitem. Pro naši vnitro potřebu by bylo dobré z rozhýbat D43 , ale tam to bude ještě asi dost bolavé.
„Pro naši vnitro potřebu“ má zrovna tato stavba velký přínos. De-facto jde o by-pass kvítkovické křižovatky ve směru jih – sever / východ.
Samozřejmě a větší přínos jak nějaká D49 zarostlá kopřivama kdesi daleko od Fryštáku.
Strategicky je D49 klíčová, jen to mnozí nevidí.
Že je D49 pro odlehčení Zlínu od tranzitu klíčová snad nikdo nepochybuje, ale úsek do Fryštáku toho moc nevyřeší. Něco jiného bude, až se postaví pokračování ke Slušovicím a odtud po II/491 k napojení u Lípy, jenže do té doby projde Dřevnící ještě hodně povodní…
Strategická dálnice do pole.
3km za 3 roky, supeeeeer
Z jedné strany je to hrůza, z druhé buďme rádi aspoň za to. U nás v Babišistánu se není čemu divit..
Nechci nějak oponovat ale poslední roky se příprava staveb hodně zlepšila a staví se ,,,
Třeba okolo Přerova kvůli bagrům jezdícím na stavbu D1 ani neodbočíte doleva, žejo 😀
Tak samozřejmě, aby ne. Ono se zlepšilo i zadávání zakázek holdingu Agrofert, tak je přece potřeba ukázat, že ANO maká a něco dělá pro lidi. Byť nekvalitně, draze, ale maká.
Pořád mám v hlavě vystoupení V. Klause, když kdysi na tiskovce prohlásil „není pravda, že by se u nás nic nestavělo. Zrovna nedávno jsem byl na otevření krásných 8km nové dálnice u Hranic“
Rozvoj infrastruktury (jak silniční tak železniční) je trvalým problémem všech našich vlád.
Jo, dělat z prdu kuličku je umění. Nebo arogance…
Za Klause se stavěl také úsek Olomouc – Lipník nad Bečvou. https://mapy.cz/s/fasemelaku
A taky celá trasa Plzeň – Německo, nějakých 60 kilometrů za 3 roky výstavby.
Pepane, pleteš si pojem s průjmem. Agrofert nestaví komunikace. Máš asi covid
Tak už sú tam takmer 8 rokov, a to aj na ministerstve pro místní rozvoj, spravedlnosti, financí a samozrejme aj samotnej dopravy. Veľkú časť minulých rokov ovládali aj väčšinu krajov a radníc. Bolo by blbé keby nepostavili nič.
V porovnaní s Bártom je to samozrejme lepšie, ale to je veľmi nízka laťka.
Ale v príprave D1 u Přerova, pražského okruhu, diaľnice od Brna na Viedeň, a mnohých iných kľúčových stavieb sa v príprave príliš nepohlo, dokonca sme často výstavbe viac vzdialení než pred 8 rokmi.
Staví se to, co bylo připravené před lety a mělo se už dávno stavět. Co nového se připravilo?
Je to tam samý most. Čas výstavby je normální, čas přípravy normální není.
hlavně někteří lidi nedokážou pochopit, že délka výstavby je obvykle prakticky stejná bez ohledu na délku úseku, jestli měří 3km nebo 30km. Pokud bude zadán 30km najednou, taky se bude stavět 3-4 stavební sezóny dle náročnosti terénu… Viz. např. D11 Hradec-Jaroměř nebo D35 Opatovice-Ostrov (oba zmíněné celky jsou ještě rozdělené na 2 úseky, ale staví se naráz a budou otevřeny zároveň v 12/2021, resp. Časy-Ostrov o půl roku později)
Už jsem se lekl, že 30 km bude 30 let.
Lžete jako Babiš.
Pokud ne, tak mi laskavě vysvětlete, jak je možné, že v Polsku staví vše nejméně jednu stavební sezónu rychleji, než tady v ČR….
A na základě jakých faktů vzniklo tvoje tvrzení?
Honzo v případě Otrokovic to vypadalo tak, ze zakázku vyhrála Eurovia…. a první rok tu byl jeden bagr a 6 kopacu s jednou lopatou. A za rok to postupně nabiralo otáčky. To viš.. zakázek je hodně! Do toho ještě další kšefty, na zakazku o výši 709 mil. Neni treba tlacit je prikleplá! Tak co….. 🙂
Nekecají, makají.
10 kubíků betonu tuhne 28 dní. 1 kubík betonu by tak měl ztuhnout za necelé 3 dny.
Jenomže beton kromě tuhnutí i zraje. A tam už je úplně jedno, kolik těch kubíků je. Rozdíl může být leda v typu cementu.