Silničáři promění kruhový objezd u kaprů v Třeboni. Dostane bypassy

I/34, Třeboň, křižovatka u kaprů. Pramen: Google MapsI/34, Třeboň, křižovatka u kaprů. Pramen: Google Maps

Přechody pro chodce se přesunou dále od křižovatky a budou doplněny o přejezdy pro cyklisty.

Odebírat
Upozornit na
guest
20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michala

Pruhy navíc danou situaci vůbec neřeší, důvodem kolon nejsou úzké pruhy silnice, ale silný pohyb chodců a cyklistů po přechodech… Uvedený návrh jim pohyb po už tak nebezpečné silnici vůbec neulehčí, při přecházení budou čelit více kolonám vozidel a auta budou v kolonách čekat tak jako tak. Vůbec se zde nemyslí na nejvíce zranitelného účastníka silničního provozu, kterým je chodec … !!

Jirka

Tak tu máme zase jedno „skvělé“ řešení, do centra města bude čtyřproudová silnice. Přemýšlel vůbec někdo nad tím co to udělá s dopravou ve městě když, jak říká pan Kolouch, se zkrátí doby nájezdu a výjezdu z křižovatky? To znamená, že do města bude najíždět za kratší dobu více aut než nyní a to už se na přechodu směrem do města nedá pomalu přejít. A co obyvatelé domů u kruháče, nacpete jim silnici přímo pod okna (ať si užijou, na těch pár lidech nám přece nezáleží) a to ani nemluvím o krkolomném výjezdu od domu a štěně problematickém návratu. Stavíte… Číst vice »

Karl vB.

Zkuste se podívat do mapy, podívejte se kde je CHKO, kde je Natura/ Ptačí oblast, kde jsou bažiny (původně rybník Rožmberk), kde je zástavba a pak navrhněte řešení obchvatu a návrh předložte ŘSD ke konzultaci.
Možná, že můžeme být rádi, že se na těch podmáčených loukách podařilo před rokem 1989 postavit aspoň tu přeložku.
Na všechna výše uvedená omezení naráží i snaha o novou trasu silnice II/ 154 z Třeboně do Nových Hradů a pro momentální neřešitelnost je to už několik let prostě „u ledu“.
https://dopravnistavby.kraj-jihocesky.cz/cs/prelozka-silnice-ii154-trebon

Michala

Ano, správný pohled, pro auta vše, pro chodce více aut…

TopT

A co třeba funkční dvoupruhový kruhač s návodem k použití (u nás nutný), na místo dalšího nesmyslu, který akorát zabírá další místo navíc.

Jmeno

Hurá!

Ludmila

A to budeme od Českých Budějovic jezdit do Třeboně a na JH jak? A od JH do ČB jak? Kolem hrobky kde je úzká silnice a šílené množství cyklistů? Nebo přes Břilice kde to je ještě horší, protože tam jsou rozbité cesty a dvě auta mají problém se vyhnout?

N.N.

Od JH do ČB po I/23 a D3 okolo Veselí jsou to jen 3 km navíc.

Jmeno

Úplně normálně, po dálnici, přes Řečici.

Nechápu, jak někdo může jezdit do JH přes Lišov, Třeboň a všechny ty další prdele po cestě. I když se to teď s otevřením obchvalu Lišova změnilo, pořád je tam mnoho hrozných úseků.

anonym

No, tak zrovna ta Kardasova Recice teda taky neni zadna slava. A pri trose smuly si tam muzete pekne postat na prejezdech.
Ale v globalu je to asi lepsi volba.

Dálnice

Jediným skutečným řešením je mimoúrovňové křížení Jiráskova x I/34, lávka nad I/34 pro chodce a cyklisty a využití širších vztahů… Kruhák s bypassy moc nepomůže…

Jmeno

A kde to tam postavíte? Zbouráte půlku Třeboně?

Dálnice

Co kde postavíte? Ta MÚK už tam stojí.

Jmeno

Ty vaše širší vztahy.

Dálnice

Plus obnovení příjezdu do města od ČB ulicí Svobody a nová MUK na západním konci Třeboně. Tam je na to místa habakuk…Kruháč by se zrušil a na hlavní by šlo jen sjíždět najíždět bez „odbočení“ doleva.

Karl vB.

O rekonstrukci, včetně změny uspořádání kruhového objezdu „U kaprů“ byly zmínky už loni touto dobou, dokonce padla informace, že v ideálním případě by to ŘSD rádo stihlo ještě před otevřením obchvatu Lišova a Štěpánovic.
Škoda, že v článku nepadla informace, co je příčinou min. dvouletého zdržení této akce.
https://jindrichohradecky.denik.cz/zpravy_region/trebon-kruhovy-objezd-kapri-prestavba-uprava.html

stan

V USA to řeší jednoduše stopkami na všech stranách, a přednost má, kdo přijede dřív. Naprosto plynulý provoz. Pro Čecha nepochopitelné.

N.N.

Plynulejší, když bude muset zastavit i v prázdné křižovatce, zatímco kruháč by projel bez zastavení.

anonym

Co je plynuleho na tom, kdyz kazdy musi zastavit?
A muzete poslat odkaz na nejakou krizovatku se srovnatelne intenzivnim provozem, ktera je v US resena ctyrmi stopkami?

Jan

Jediný dobrý kruháč je žádný kruháč..