Silničáři promění kruhový objezd u kaprů v Třeboni. Dostane bypassy
I/34, Třeboň, křižovatka u kaprů. Pramen: Google Maps

Přechody pro chodce se přesunou dále od křižovatky a budou doplněny o přejezdy pro cyklisty.
Přechody pro chodce se přesunou dále od křižovatky a budou doplněny o přejezdy pro cyklisty.
Pruhy navíc danou situaci vůbec neřeší, důvodem kolon nejsou úzké pruhy silnice, ale silný pohyb chodců a cyklistů po přechodech… Uvedený návrh jim pohyb po už tak nebezpečné silnici vůbec neulehčí, při přecházení budou čelit více kolonám vozidel a auta budou v kolonách čekat tak jako tak. Vůbec se zde nemyslí na nejvíce zranitelného účastníka silničního provozu, kterým je chodec … !!
Tak tu máme zase jedno „skvělé“ řešení, do centra města bude čtyřproudová silnice. Přemýšlel vůbec někdo nad tím co to udělá s dopravou ve městě když, jak říká pan Kolouch, se zkrátí doby nájezdu a výjezdu z křižovatky? To znamená, že do města bude najíždět za kratší dobu více aut než nyní a to už se na přechodu směrem do města nedá pomalu přejít. A co obyvatelé domů u kruháče, nacpete jim silnici přímo pod okna (ať si užijou, na těch pár lidech nám přece nezáleží) a to ani nemluvím o krkolomném výjezdu od domu a štěně problematickém návratu. Stavíte… Číst vice »
Zkuste se podívat do mapy, podívejte se kde je CHKO, kde je Natura/ Ptačí oblast, kde jsou bažiny (původně rybník Rožmberk), kde je zástavba a pak navrhněte řešení obchvatu a návrh předložte ŘSD ke konzultaci.
Možná, že můžeme být rádi, že se na těch podmáčených loukách podařilo před rokem 1989 postavit aspoň tu přeložku.
Na všechna výše uvedená omezení naráží i snaha o novou trasu silnice II/ 154 z Třeboně do Nových Hradů a pro momentální neřešitelnost je to už několik let prostě „u ledu“.
https://dopravnistavby.kraj-jihocesky.cz/cs/prelozka-silnice-ii154-trebon
Ano, správný pohled, pro auta vše, pro chodce více aut…
A co třeba funkční dvoupruhový kruhač s návodem k použití (u nás nutný), na místo dalšího nesmyslu, který akorát zabírá další místo navíc.
Hurá!
A to budeme od Českých Budějovic jezdit do Třeboně a na JH jak? A od JH do ČB jak? Kolem hrobky kde je úzká silnice a šílené množství cyklistů? Nebo přes Břilice kde to je ještě horší, protože tam jsou rozbité cesty a dvě auta mají problém se vyhnout?
Od JH do ČB po I/23 a D3 okolo Veselí jsou to jen 3 km navíc.
Úplně normálně, po dálnici, přes Řečici.
Nechápu, jak někdo může jezdit do JH přes Lišov, Třeboň a všechny ty další prdele po cestě. I když se to teď s otevřením obchvalu Lišova změnilo, pořád je tam mnoho hrozných úseků.
No, tak zrovna ta Kardasova Recice teda taky neni zadna slava. A pri trose smuly si tam muzete pekne postat na prejezdech.
Ale v globalu je to asi lepsi volba.
Jediným skutečným řešením je mimoúrovňové křížení Jiráskova x I/34, lávka nad I/34 pro chodce a cyklisty a využití širších vztahů… Kruhák s bypassy moc nepomůže…
A kde to tam postavíte? Zbouráte půlku Třeboně?
Co kde postavíte? Ta MÚK už tam stojí.
Ty vaše širší vztahy.
Plus obnovení příjezdu do města od ČB ulicí Svobody a nová MUK na západním konci Třeboně. Tam je na to místa habakuk…Kruháč by se zrušil a na hlavní by šlo jen sjíždět najíždět bez „odbočení“ doleva.
O rekonstrukci, včetně změny uspořádání kruhového objezdu „U kaprů“ byly zmínky už loni touto dobou, dokonce padla informace, že v ideálním případě by to ŘSD rádo stihlo ještě před otevřením obchvatu Lišova a Štěpánovic.
Škoda, že v článku nepadla informace, co je příčinou min. dvouletého zdržení této akce.
https://jindrichohradecky.denik.cz/zpravy_region/trebon-kruhovy-objezd-kapri-prestavba-uprava.html
V USA to řeší jednoduše stopkami na všech stranách, a přednost má, kdo přijede dřív. Naprosto plynulý provoz. Pro Čecha nepochopitelné.
Plynulejší, když bude muset zastavit i v prázdné křižovatce, zatímco kruháč by projel bez zastavení.
Co je plynuleho na tom, kdyz kazdy musi zastavit?
A muzete poslat odkaz na nejakou krizovatku se srovnatelne intenzivnim provozem, ktera je v US resena ctyrmi stopkami?
Jediný dobrý kruháč je žádný kruháč..