Silničáři přiškrtí hlavní tah na jih, v Miličíně začíná stavba okružní křižovatky
Silnice I/3 na průtahu Miličínem a místo budoucího kruhového objezdu. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Alternativně mohou motoristé jedoucí z Prahy využít dálnici D4, která od prosince vede bez přerušení téměř až k Písku.
Oprava, rekonstrukce ano. Okružní křižovatka ne. Zbytečné mrhání peněz. 99% aut stejně jede přímo. Navíc za touto „novou okružní“ křižovatkou je standardní „styková“ křižovatka na Mezno a Borek.
Jakože místní si dojedou 3 km až na stykovou a pak po místních miniasfaltkách dokodrcají zpět do města? Nebo jak? Něco jako Jiránkovo „Pivo přes ulici“?
Tunel!
Ano, dobré, ale velmi drahé řešení na cca 7 let než bude D3.
,,Rychlost bude omezena na 30 km/h“ , myslím, že touto rychlostí v pruhu okolo čerpací stanice může jet jen magor, silnice v úseku 40 m vykazuje šílené zvlněné nerovnosti a jeden výživný hup, přes který jedině krokem!
Nevím, čím jezdíte. Já mám problém tu 50-tku dodržet. Tedy dodržím, ale je to dřina z toho kopečka. Vlastně z obou stran.
Nemohli počkat, až bude dálnice???? Vždyť teď už ve dne je problém u Benešova a teď ještě v Miličíně??? Zbláznili se snad??
Už čekali dost dlouho.
Tuhle otázku proberte s Alternativou a jinými zdržovači.
Výkres zde https://i.imgur.com/eyEpt90.jpeg
Jen v textu poraďte D4 , ale nepojedou do ČB ale střihnou to po 1/19 z Letů do Tábora a totálně ji ucpou
Já bych poradil, …že staré úseky R4, pardon D4 jsou místy nepříjemný tankodrom, tudy nejezděte.
Jenže ale asi pořád lepší než třeba právě kolona u Olbramovic se zdržením 24 minut (jak mi zrovna ukazuje chytrá aplikace).
Ucpání 1/19 z Letů do Tábora bych teda opravdu chtěl vidět. To je cesta stavěná útok Tábora míru a socialismu na Západní Německo a její dopravní význam je na úrovni slabší dvojky.
Mýlíte se je to schörnerova silnice ještě o pár let dříve , přijeďte se podívat co to dělá soudruhu
To je neskutečné, v minulém roce tam na silnici dělali nesmyslné ostrůvky a teď další nesmysl v podobě kruháče který trouba to tam takhle vymyslel ? Co takhle konečně dodělat napojení na dálnici mimo Miličín, než tyhle nesmysly ?
Mimo Miličín se dělala studie. Západní varianta dlouhý tunel, východní ještě delší most. To byste teprve protestoval proti mrhání peněz.
Mohl obchvat nebo tunel obchvat než přes milicin
Obchvat má jméno: D3.
Co třeba hlavní zapustit do země a nahoře ať si město udělá co chce, tak jak to dělají všude v Alpách, aby nebrzdili provoz?
Kdyby neměla okolo vést D3 tak možná, snad (ale i tak spíš obchvat „okolo“ než „spodem“).
Myslím, že tady to je zbytečně drahé a navíc u nás na toto ještě nepřišli ;-). Řešení existuje v podobě D3. Otázkou je, proč už minimálně 20 let není hotová.
kdy jindy to rozkopat než v červenci …… 🙂 lituji všechny ty co musí bydlet u silnice. …… D3 není a hned tak nebude…
I po realizaci tam pak budou fronty až od dálnice, děkujeme RSD za jejich geniální výtvor.
Děkujte Alternativě a ostatním nimbystickým uskupením, která blokují vystavbu D3 v StČ už dvě dekády.
A tak milé děti víme, že máme léto, když nám slavné ŘSD opět rozkope úsek Benešov-Tábor.
Doufám, že rekonstrukci okolo Votic nechají na příští léto, ať dodrží standard.
Taky stačí kruháky u Benešova 😉. A až začnou zapouštět úsek okolo Konopiště a bude to všechno jezdit přes Benešov, tak to bude teprve peklo 😭.
Přesně, na to jsem hodně zvědavej. Sice má zůstat jeden směr vždy průjezdný, ale druhý přes město bude výživný.
Oni se fakt zbláznili. Silnici kde 99% aut jede rovně a je tam extrémní provoz a v žádném případě na ni nepatří kruhový objezd s ním totálně zablokuji stejně jako nesmyslné kruhové u Benešova kde jsou dva mimoúrovňové sjezdy a ty by stačily a nebo mohli přidat další dva
Jakože bys uprostřed Miličína vyrobil mimoúrovňovou křižovatku?
Křižovatka by mohla být mimo Miličín. U silnice I3 a následně D3 je problém, že přes prázdniny zůstává provoz totožný, protože jsou vozidla pracujících nahrazeny vozidly dovolenkářů jedoucích na Lipno, do Českého Krumlova, na chaty a do zahraničí směr Rakousko, Itálie.
I/3 je ulice Miličína, bydlí tam lidi, občas chtějí třeba na druhou stranu… a v současnosti je to skoro nemožné či nebezpečné.
Jak by tento problém řešila křižovatka umístěná mimo Miličín?
Křižovatka mimo Miličín se jmenuje D3.
Aby zlepšila průjezdnost obcí. Jinak v obcí je několik přechodů a uznávám, že když auto zastaví před prechodem, tak v protisměru projede pět aut, než nějaké zastaví.
Není tam třeba vůbec nic dělat.
1. Kamiony to tam pak, až se to s velkou slávou dokončí, zašpuntují na kilometry daleko, nenajíždějí na kruháky zrovna jako hbité lasičky.
2. Miličín dlouhé roky doplácí na neschopnost státu dokončit D3 (nebo alespoň tam udělat něco tak normálního, jako je obchvat).
3. Výhoda nových částí D3 pro prázdninové cesty na jih je tedy od pondělí zřejmě v čudu. Načasování se nedá komentovat slušnými slovy.
Ano, ideální je stavět v zimě. Nejlépe po odhrnutí sněhu a průběhu dopolední špičky pracovního dne. Vy jste koumes.
Možným řešením by byly tzv. poptávkové semafory (se smyčkou/ kamerou pro tu vedlejší komunikaci).
No ta OK tak bude celkem patřit, ALE až poté co povede okolo D3… takže toto stavějí tak o 5-10 let předčasně. Za mně měli opravit ty poškození společně se „zbytkem“ když to bylo minule zavřené, a přestavbu křižovatky nechat až to bude rozbité „příště“ (nebo hotová D3 okolo).
Odhaduju že na 95% byla OK přání obce, doufajíce že to aspoň trošku podusí bezohledné „letce“ v noci na hlavní…
Teď jim ti “letci” opravdu vzlétnou, až je při té rychlost nadnese nevybraná šikana na kruhovém objezdu. A trocha hluku při průjezdu hlučnějšího vozidla bude nahrazena spoustou hluku, až tam složky IZS budou opakovaně řešit nehody způsobené novou OK, kterou prostě někteří řidiči nezaregistrují. 🙁
Kdyby místo OK raději naplánovali obchvat Miličína, s předstihem postavili cca 2-3 km D3 směr severozápad a tam přesunuli stávající provizorní napojení na I/3, bylo by to nejlepší. Ale to bychom chtěli po úřednících práci navíc, to si přeci jako daňoví poplatníci, kteří celý ten cirkus živí, nemůžeme dovolit.
Ta OK tam bude patřit až bude obchvat Miličína. I po zprovoznění D3 tam bude obrovský pocet kamionů který tudy pojede (proč platit mýto za D3 když po I/3 to bude stejně daleko, ale za 50% mýta)