Silničáři postaví na D1 u Hulic novou protihlukovou stěnu, stavba omezí provoz
Stavba protihlukové stěny, ilustrační foto. Pramen: ŘSD
Provoz ve směru na Prahu bude veden dvěma provizorními pruhy omezenou rychlostí.
Provoz ve směru na Prahu bude veden dvěma provizorními pruhy omezenou rychlostí.
Značnou část té zamýšlené protihlukové stěny mohou budovat z pole a minimalizovat zásah do provozu. Kolem toho přemostění to je věc jiná. Pachuť komedie tomu zůstane, protože je to tam přece „čerstvě“ pěkně zrekonstruované a je na místě otázka, proč se to neudělalo v rámci osmiletky (= dlouhých osm let) modernizace.
dovolim si drobnou korekci. rekonstrukce D1 trvala krasne trapnych 10 let. zacala 2012 a skoncila 2021, vcetne. ono se to medialne prikraslovalo na zavadejicich 9 (2021 – 2012 = 9). a kdyz vezmeme, ze se rekonstruovala nekam po Vyskov, coz je pro oba smery cca 2 x 230 km, vyjde nam krasnych 46 km/rok. a bude se omezovat dal, napr. touto zidkou nebo na cca 43. km, kde je doted usek se snizenou rychlosti. zkratka, co se tyce infrastruktury, je cesky stat tragicky neakceschopny a prislusne instituce na cele s RSD plne nekompetentnich babraku. ke vsem deklarovanym terminum dokonceni at… Číst vice »
Když už děláte chytráka, tak si aspoň zjistěte základní fakta, jako třeba, že modernizace D1 byla zahájená v roce 2013 (lehce dohledatelné) a trvala do roku 2021 (tedy 9 stavebních sezon), nebo že probíhala od Mirošovic (km 21) po Kývalku (km 182). Práce u Prahy a Brna byly „běžné“ opravy. Co se týká infrastruktury, tak ŘSD má teď historicky nejlepší období, nikdy se nestavělo víc km a nebylo připraveno víc km k zahájení. U SŽ je to horší, ale už i tam se snad začíná blýskat na lepší časy.
Tak hlavně, že rekonstrukce D1 byla ukončena. To to nešlo udělat při té rekonstrukci? No asi nešlo jak je vidět.
Zprovozníte stavbu – pro kolaudaci musíte provést měření hluku – hluk překračuje povolené limity – musíte doplnit protihlukovou stěnu.